26 Responses to “Biodata Nur Sajat Fariz Pondan Cantik Malaysia Popular”

  1. comel says:

    cantik..

  2. Santau says:

    Tunggu la bala Allah datang..

  3. Abang Sado says:

    Allah melaknat mereka yang mengubah ciptaan-Nya….bertaubat sebelum terlambat.

  4. Kalau jadi lelaki mesti hensem ni.

  5. mukh says:

    Saya nak tanya pihak JKM.. macam mana boleh benarkan si pondan ni ambil anak angkat ? Apa didikan yg akan diberi kepada 2 bayi tu?
    kata negara islam? punyalah riak puak2 tertentu nak bela islam.. sekarang apa kes? si pondan boleh ambil anak angkat la pulak. Mana mufti? mana jkm? mana ustaz-ustazah yg beria2 sgt tu?

    • nana says:

      betul tu…sgt2 menghairankan kenapa pihak institusi agama islam di Malaysia seolah2 dangkal atau tutup mata soal ni? kenapa diorg sewenang2nya diberi hak memelihara anak angkat? lagi satu bapok2 ni pon dgn sewenang2nya mpermainkan soal agama dgn bertudung dan menyebarkan dakyah bapok mereka kpd masyarakat? pihak berkuasa malaysia amat lemah dalam mbendung penyakit sosial masyarakat yg makin parah ni. atau mmg ada di kalangan mereka yang meyokong dakyah bapok dan LGBT??

  6. sanny says:

    Kita sbagai umat islam mmg kena wajub slaing tgur mnegur sesama saudara islam…kita halang dgan hati lidah dan kata2 sudah ckup slebih biar yg bkuasa lgipun wlpon dia dlam bentuk mcm tu sy yakin dia ttp tidk lupa akan agama dan asal usul beliau…stiap individu mmpunyai hak msing untk mmilih jlan tsendiri…wlpon dia dlam keadaan mcm mna skali pun bentuknya klau dia mmilih sndiri jlannya sndiri kita xbole bbuat apa2…tp sy percaya mngkin dia telah brusaha dgan sbaik mungkin dan kita xbole slahkn dan sy percaya naluri ni wlpon mcm mna usaha yg dlakukn ttp klau hati ke situ juga kita cmmpu untk mgubahnya…sy xmnyokong mna2 pihak atau tidk bpgang pd agama islam…ttp biarla cara kita mnegur ssorang itu dgan baik dan ikhlas untk mnegur tnpa ada niat lain untk mnyakiti kerna kita ssama mnusia punya hati dan perasaan..sy mula memahami situasi ini kerana sy sndiri mmpunyai keluarga slah satu daripadanya..yg pntg sekali kita xperlu memalukan agama kita sndiri dgan mlemparkan kata2 yg tidak spatutnya sy percaya semua agama tidak kira dr negara mana ada golongan jenis mcm ni tp slagi golongan ni tidak mnysahkn diri kita atau dhbgan dgan itu lebih baik kita jaga kain kita sndiri kerna tuhan itu maha melihat dan mencatat segalanya buruk dan baiki

  7. afifahnasir93 says:

    nur sajat pundan tak tahu malu tukar jantina

  8. RedDevil says:

    x ada manusia yang boleh menghakimi sesama manusia.mohon bunuh diri yg rasa perfect sangat tu. mentaliti ke laut. sajat tu buat bgtu pun dia mampu yg hang dok kutuk dia hang yg dpat dosa.dia ambi anak pun bukan dia xbg mkan bg susu yg ckup siap dia boleh plihara anak2 korang lagi.dari dia buat maksiat then buang anak kat tong sampah tu ke yg korang nak agungkan.

  9. Dani says:

    Suka hati dialah.Begini lah orang Malaysia.Ada je benda nak viral.Lepastu bash bagai.Daripada kau mengomen marah – marah tak tentu pasal tak ada nya JKM baca komen kau.Semua manusia tak perfect k.Kalau kau laki tapi berjiwa maknyah.Mak kau bagi kau baju laki yang kau paling tak suka.Camtu lah sajat oi.Nak tau apa jadi kalau orang macam tu tak dapat jadi apa yang dia nak.Bunuh diri.Transgender ni major problem kat Malaysia ni.Banyak lagi transgender dekat Malaysia ni.Bukan sajat ja.

    • aina says:

      suka hati dia?? nanti dalam kubur kau nak tanggung ke? sedangkan mata kau dah tengok benda tu salah, ubah ciptaan Tuhan. Tapi kau sebagai manusia, biarkan apa yang dia buat? nanti bila dalam kubur Allah persoalkan semua sekali, termasuk dengan orang yang tengok gambar dia tapi tak nasihat dia. at least kita nasihat dia selagi mampu. Samaada dia nak dengar ke tak itu hak dia, tugas kita sebagai hamba Allah dah pun selesai. Saya bukan alim ulamaq, mintak maaf kalau saya ada tersalah kata. Sebagai peringatan sesama kita. Semoga Allah s.w.t sentiasa lindungi keturunan kita semua. Amin.

Leave a Reply

CommentLuv badge