19 Responses to “Permohonan Kemasukan GIATMARA 2014 Lepasan SPM Online”

  1. ganggadevi says:

    no co9mmont

  2. Siti nur arlina says:

    Mcm new nk mohon msuk giatmra

  3. muhd faza says:

    adoi ! mcm mane nk isI ?

  4. ieqa maslia says:

    bile star tuk memohon ke giatmara bahagian ict?

  5. emirul says:

    Askum…kloa tdak spm! tpi ad pmr boley ka? msok giat mara…

  6. jehaiwani says:

    Mcm mana nk check kalau dh. Isi yg atas tu..

  7. DURRATUL AFNA BINTI AZLIN says:

    mcm mane nak tahubsapat ke tidak.??

  8. Nur Ain Shahirah Binti Subaidi says:

    Saya berminat untuk Memasuki giatmara

  9. mad razwan says:

    Saya mahu masuk giat mra..

  10. olyvia dinda says:

    mahu masuk giatmara

  11. muhammad nor azaim bin arman says:

    ingin menyambung pelajaran ke giat mara

  12. Shafidi says:

    kalau tak ada PMR & SPM boleh mohon khusus kat giat mara tak??

  13. Panas hati says:

    Asal lah mcm haram ni …aq nk daftar buat kali pertam a pown …bukn prnh mohon…sekali kat situ kate aq pnye ic dh digunakn ntuk mohon..bodoh ah…aq nak cepat lh sial xde masa nak main teka teki..bodoh giatmara…ps2 kan di kate nak hntar kat emel kite…tgu pnye tgu smpai esok xdpt lagi kata laluan …cibet tol…buang masa aq lh sial

  14. Panas hati says:

    Aq mmg betol nak masuk giatmara nie…tp ape yg xbolh mohon nyer.??puncanye ape..bukan aq prnh mohon giatmara pown..ni kali prtama…dh xbolh nk akses lps letk no ic..hmmm

  15. Panas hati says:

    Ade sesiapa tahu tak knpa xbolh mohon nie???tolong saya..hrp ade sudi membantu

  16. adlybaqeer says:

    macam mane ingin mendaftar..

Leave a Reply

CommentLuv badge