409 Responses to “Semakan Keputusan BR1M 3.0 Online 2014 Status Permohonan”

  1. Rohana says:

    sy sbgai ank jati marang…trngganu,sy nk tnya…knapa ibu tnggal susah nk dpt bntuan,mlhan duit sekolah RM100 pun x dpt,adakah jkkk@ketua kmpung,nk buat bntuan pun trmsuk dlm politik….klu tlg ank yatim lglh besar pahalanya…

  2. AZMAN BIN ABASS says:

    perlu ke saya kemaskini borang 2013 ke borang brim3.0 alamat saya sama seprti didalam borang brim 2013 dan keluaraga saya tidak bertambah.cuma saya tidak mempunyai account bank tuan kerana saya tidak mampu utk ada kan duit sebanyak RM250 tuan.

    • Zamri bin Mohd Yamin says:

      saya nak semak status saya…adakah berjaya terima permohanan saya utk tahun 2014 NAMA: ZAMRI BIN MOHD YAMIN NO IS:691011-05-5011

      • Zamri bin Mohd Yamin says:

        saya nak semak status saya…adakah berjaya terima permohanan saya utk tahun 2014 NAMA: ZAMRI BIN MOHD YAMIN NO IC:691011-05-5011

  3. lalitha a/p p.sathivelu says:

    Saya nak semak status saya… adakah Berjaya terima permohonan saya utk tahun 2014 NAMA : LALITHA A/P P.SATHIVELU NO KPPN :770710-08-7632

  4. AHMAD BIN HAMDAN says:

    Saya nak semak status saya…adakah berjaya terima permohonan saya utk tahun2014 Nama:AHMAD BIN HAMDAN NO IC:621216-08-5069

  5. Saya nak semak status saya..adakah
    Berjaya terima permohonan saya utk
    Tahun 2014 Nama: AZMAIN BIN AHMAD
    NO IC: 840626-12-6371

  6. siti says:

    Saya ingin menyemak status pemohonan br1m 3.0 adakah saya layk terima atau tidak.. nama :SITI HAJAR BT MAHMD NOR no ic :931023-02-5952

  7. saya ingin semak status saya sama ada saya layak menerima permohonan br1m 2014..
    NAMA:SITI AMIRA ARNEE BINTI SAZALEE
    NO IC:910421-03-6152

  8. NUR AZYA says:

    nama:NUR AZYA BT ALIAS no ic:900129-06-5184
    tlg semak tuk sy dpt ke x br1m taun ni -tq-

  9. MOHD RAZMAN BIN SHADRI says:

    Saya ingin semak status sebagai penerima dr1m pada tahun 2014.. adakah pemohonan saya berjaya… MOHD RAZMAN BIN SHADRI. no. Ic-860903-43-5639

  10. norish says:

    Saya nak semak status permohonan BRIM adakah berjaya diterima utk tahun 2014 Nama: NORPISAH MOHD ISMAIL IC: 631228-08-5524

  11. korintus leban says:

    saya ingin menyemak status permohonan brim3.0…..nama..korintus leban…ic.720423-13-6045

  12. siti norain says:

    saya ingin semak status saya sama ada saya layak menerima permohonan br1m 2014..
    NAMA:SITI NORAIN BTE ANIZAM
    NO IC:910126-05-5182

  13. Limau Anak Linang @ Umar says:

    saya ingin menyemak status permohonan brim3.0

    Nama: Limau Anak Linang @ Umar
    NO IC: 420820-13-5068

    TQVM

  14. santi bte putit says:

    blh tlg semak status sy sama ada sy layak utk terima br1m 2014…..santi bte putit,noic880816-13-5556

  15. sheda says:

    Mmg bln ni da boleh semak, tp kputusan blum kuar.

  16. SARAVANAN says:

    Saya nak semak status saya… adakah Berjaya terima permohonan saya utk tahun 2014 NAMA : SARAVANAN A/L CHANDRASEKARAN NO I/C:820417-05-5319

    Sumber: Semakan Keputusan BR1M 3.0 Online 2014 Status Permohonan | melvister.com

  17. Ishak bin Abd Rahman says:

    saya nak chek status permohonan saya i.c611120025521

  18. ahmad sohaimi b.abd rahman says:

    Nk tahu status permohonan bg ahmad sohaimi b.abd rahman
    I/c 801130-11-5085
    Tq

  19. RODIH BIN MADUN says:

    saya mahu semak status permohonan BR1M 3.0 2014 saya. Rodih bin Madun, no K/P: 730910-12-5545

  20. Muhammad Amin Amiruddin B Mohamed Kamar Shamsudin says:

    saya mahu tahu adakah saya layak untuk menerima br1m 3.0
    nama: Muhammad Amin Amiruddin B Mohamed Kamar Shamsudin
    i.c no :910130-03-5053

  21. suardi bin salung says:

    saya nak tahu permohonan bagi suardi bin salung.. k/p:680502-12-5113

  22. shamisah binti ali berkat says:

    sy nak semak status pemohonan br1m3 saya.shamisah binti ali berkat.k/p:871205525614

  23. Mohamad Hanafi bin Abdul Hamed says:

    Saya nak semak status permohonan Mohamad Hanafi bin Abdul Hamed…k/p 810916085097

  24. NOOR FAIZURA BINTI SHAARI says:

    Saya nak semak status permohonan br1m3 saya.. nama NOOR FAIZURA SHAARI. 850204115354

  25. mengkai ak laga says:

    Saya nak semak keputusan br1m3.dah masuk akaun ke belum?

  26. fadhly says:

    Saya nak tahu status permohonan br1m3 saya : MOHD FADHLY BIN AHMAD 910202145543

  27. asree says:

    Saya nak tahu status permohonan saya bg thn 2014 br1m saya:
    ASREE BIN MAT MININ IC/NO 800204125119

  28. suzainy joannes says:

    saya nak tahu status permohonan saya bagi tahun 2014 br1m
    SUZAINY JOANNES
    IC NO : 821024126280

  29. MONA SOH says:

    SAYA: MONA SOH
    KAD PENGENALAN: 920120-13-5316
    -SAYA NAK TAHU STATUS PERMOHONAN SAYA BAGI TAHUN 2014.

  30. chik says:

    saya nk semak status permohonan br1m sy bg tahun 2014
    CHIK BINTI KHATIB ABDULLAH
    290714-11-5052

  31. martina suhaimin says:

    saya nak semak status permohonan br1m saya bagi tahu 2014
    nama:martina suhaimin
    no ic:850913-12-6056

  32. MOHAMED JAMIL BIN ATAN says:

    salam?saya nk tau apakah saya layak untuk mendapat BRM?saya tk pernah mohon sebelum ini kerana tidak tahu caranya.saya tidak bekerja tetap sudah lapan tahun dan mempunyai tanggungan. (jamil 019-3752324)

  33. Noor Aini Binti Mydin says:

    NOOR AINI BINTI MYDIN
    640630025372

  34. Juniarti Binti Sudora says:

    Juniarti binti Sudora
    Ic no. 870628-49-5352

  35. Hii Tiong King says:

    Tolong semak status pemohonan BR1M saya bagi Tahun 2014.

    HII TIONG KING
    I/C NO. 771219-13-5301

  36. mohd azie says:

    tolong semak br1m sy untk 2014 mohd azie b sejeli 871130135813 ni no ic

  37. fieda hashim says:

    Buat akaun bru xmhal cume rm50 je…. tu pon klu buat cimb bank…klu maybank rm250.. sya pon buat akaun cimb je murah…tpi skrg xde buku cuma guna kad bank shja

  38. fieda hashim says:

    Minta tlong semakan br1m suami sya…
    name: JAAFAR BIN BAKAR
    no ic: 700820-01-6209

  39. NORSALMIZA BINTI SAAD says:

    BR1M dapat belum
    NORSALMIZA BT SAAD
    711009025126

  40. ROZIAH says:

    Saya nak semak status permohonan brim saya
    Nama roziah bt mad razi
    No.kp 671101035016

  41. Wan Mohamed Syazeli says:

    Sy ingin mengetahui kputusan brim 2014 bg yg bujang..Adakah sy layak?Ini nama penuh dan no k/p sy :
    Wan Mohamed Syazeli Bin Mohd Wan Suriani.
    900429-03-6035.

  42. salinah abdul kader says:

    saya nak semak status permohonan brim 2014. nama: salinah abdul kader. no k/p: 741206055444

  43. Bukan tulis no ic dengan nama kat sini la org emailkan dekat alamat email yang dia tulis dekat atas tu…

  44. Kushahidatulakma Kusaad says:

    Saya nk semak status permohonan brim2014. Nama saya kushahidatulakma kusaad . No k/p 850420025628

  45. wan afizol wan mohamad says:

    wan afizol bin wan mohamad
    880226-03-5619

  46. NURULAIDAH says:

    Saya ingin semak status sebagai penerima br1m pada tahun 2014. Adakah pemohonan saya berjaya. NURULAIDAH BINTI ABDUL GAFFAR. I/C NO 931117-12-5540

  47. hamba Allah says:

    hahaha..very funny..sume pakat nak cek kt sini..email gomen la..

  48. hurahhhh says:

    haha. lawak la korang sume ni. x bace ke kene anta kat email yang di provided da. try email diorng k tnye.

  49. lalalalala says:

    xperlu nk gelak kan owg..respect ckit la..ada antranya seusia gn mak ayah kita. mereka bkn sehebat kowg berONLNE..

  50. norizan says:

    norizan binti osman
    790908-13-5490

  51. Nur Najmah Binti Isnin says:

    Semak status BRIM2014.NUR NAJMAH
    BINTI ISNIN 820324045242

  52. Nazhatul Syima says:

    sapa2 yg tau, no.akaun kena bagi kat LHDN ka?

  53. Lulus ke tak pemohonan saya?jika lulus bila duit akan ade dalam akaun sy?

  54. Muhamad sharriel bin saharudin
    870403 05 5583

  55. andy ak weslley says:

    Saya nak bertanya..adakah permohpnan brim saya diluluskan?

  56. Mazura Kasim says:

    Tolong semak Nama- Hirman bin Md Yusop I/C-790311-12-5089
    layak x terima BR1M utk 2014.TQ…

  57. mengkai ak laga says:

    Ic:840826135780
    Nama:MENGKAI ANAK LAGA

  58. alya azyan says:

    nk semak NUR AZYAN BINTI AYOB I/C NO : 920617-02-6190

  59. mohd hafizan bin hasbi says:

    tolong semak nama-mohd hafizan bin hasbi
    i/c :880810-52-5378

  60. muhammad azlan maula mohd noh says:

    nak semak 931031-10_5557

  61. nak semak muhammad azlan maula mohd noh 931031-10-5557

  62. nk tau keputusan br1m3..no i.c 800321-14-5039

  63. Amy Abdullah says:

    SAYA NAK MINTA BANTUAN ..BOLEH KE TUAN/PUAN MEMASUKKAN NOMBOR AKAUN SAYA, MASA KEMASKINI BR1M 3.0 BULAN LEPAS SAYA TERLUPA NAK MASUKKAN NO AKAUN BANK SAYA..

    NAMA : RAIMI SYAZWAN BINTI ABDULLAH
    NO K/P : 921021025036
    NO. AKAUN PUBLIC BANK BERHAD : 4-7730166-06

  64. Bley tlg smak x..
    Raja nor zubaidah bt raja husain 890603025280 dgn mohd saufi bin md noh 861117025493

  65. NORLINE SALIZA BINTI OTHMAN says:

    Sy nk cek brim sy dpt x NORLINE SALIZA BINTI OTHMAN 840601-01-5972

  66. low yu kam says:

    Keputusan br1m3-ic:7605017153

  67. low yu kam says:

    Keputusan br1m3—–Ic:760501017153

  68. susilawati says:

    saya nak semak sama ada suami saya lulus brim x untuk tahun 2014 Ab kadir bin jali 640701015471

  69. hasmin chong says:

    saya nak semak br1m bagi tahun 2014
    no ic 910801125501
    no tel 0165866527

  70. Polly says:

    Tolong semak br1m utk tahun 2014
    name :Loo Poh Lee
    no ic : 901012055198

  71. Norazizan Mohd Nasri says:

    1) Saya nak semak status prmohonan br1m 2014 saya samada berjaya atau x? saya telah kemaskini dan berikan no ac. bank. Saya nk tahu juga samada no ac. bank islam boleh diguna pakai?

    2) Emak saya telah uzur berusia 80tahun dia x mempunyai ac bank bagaimana caranya sekiranya wang br1m itu boleh dtrima. Boleh tolong semak samada dia berjaya atau x? Namanya KALSOM BINTI NGAH MOHAMED (340504-08-5812.

  72. Norazizan Mohd Nasri says:

    Saya dah terlupa nama penuh & no kp (NORAZIZAN BINTI MOHD NASRI -710121-08-5386)

  73. Qasim bin Idaris says:

    Saya mahu semak status permohonan BR1M 3.0 2014. Butir2 peribadi Nama: Qasim bin Idaris, No K/P: 700406-08-5591

    Terima Kasih.

  74. muhammad abdul hadi bin Raihan says:

    Adakah permohonan saya berjaya. Terima kasih

  75. MOHD. FARID B. HAMLAWI says:

    Saya nak semak status BR1M 2014, saya berjaya atau tidak?

    NAMA : MOHD. FARID BIN HAMLAWI

    IC : 810922-02-5111

  76. muhammad fadhel says:

    saya nak semak permohonan untuk BR1M 2014 berjaya atau tak?

    nama : muhammad fadhel bin mazlan

    ic : 921023-14-5533

  77. SAYA NAK TAHU KEPUTUSAN PERMOHONAN BR1M 2014 SAYA.

  78. SAYA NAK TAHU KEPUTUSAN BR1M 2014 SAYA.

    K/P: 510526-04-5335

  79. Ruhila Binti Mohamad says:

    Saya nak tahu keputusan brim 2014 saya
    K/p:790529-11-5094

  80. saya nak tahu keputusan br1m 2014 saya

  81. saya nak tahu keputusan br1m 2014 saya NUMBER IC_750118095133

  82. AHMAD FIRLANNY BIN NOOR RASHID says:

    Saya nak tahu keputusan brim 3.0 2014.
    Nama:ahmad firlanny bin noor rashid
    i/c:880206-07-5269

  83. ROGINI A/P RAMACHANDRAM says:

    ROGINI A/P RAMACHANDRAM. IC NO:890905-14-5560
    KEPUTUSAN BR1M 2014 SUDAH MASUK KE AKAUN?? BOLEH
    CHECK STATUS PERMOHONAN SAYA?

  84. marlinie simon says:

    Saya nak tahu status br1m,MARLINIE SIMON i/c 850129-12-5666

  85. shamsiah che senik says:

    Shamsiah che senik
    580730035496
    Tlg check

    • abdullaipzol bin abd wahab says:

      Saya nak tahu status br1m

      ABDULLAIPZOL BIN ABD WAHAB
      850611115263

      TOLONG SEMAK RAKAN SAYA:

      ABD MALIK BIN OMAR
      560418115119

      • lhdn admin says:

        status kedua dua pemilik ic tersebut layak menerima brim 3.0.. anda akan menerima rm650 melalui akaun bank yg anda sertakan semasa mendaftar. terima wang selewat lewatnya pada 26.02.2014

        • azizah says:

          saya nak semakkan ibu saya sama ada beliau layak atau tak terima BR1M 2014..Leginam binti Mohbadin..611010126222

        • Rose Nina Jaafar says:

          Mohon jasabaik cek status BR1M:-

          1)Jasmani Bin Sulaiman
          (K.P. 521205-10-5919)

          2)Khairani Bin Sulaiman
          (K.P. 680412-10-6883)

          3) Mohd Hasni Bin Jaafar
          (K.P. 790727-01-5982)
          4) Saiful Mustaqim Bin Husaini
          (K.P. 871206-14-5365)
          Terima kasih.

  86. ZAKIAH BINTI ABDUL MANAN says:

    Saya nk tahu keputusan BR1M 3.0 2014.
    Nama:Zakiah Binti Abdul Manan
    I/C:840912-08-5994

  87. Lim Hock Wong @ Lim Ming Teng NRIC 410429-08-5185 says:

    Sila beritahu saya status permohonan baru saya tengtang br1m 3.0 2014 . Ni. K/P 410429-08-5185. T. Q.

  88. danz says:

    saya nak semak status BR1M 3.0 2014
    Nama:SAHDAN BIN HAJI BASAR
    NO KP:681025-13-5101

  89. rhan japari says:

    saya ingin menyemak status permohonan br1m 3.0 2014.
    no k/p 930531-12-6667.terima kasih.

  90. R hanah Japari says:

    Assalamualaikum..saya ingin menyemak status permohonan br1m 3.0 2014.
    no k/p 940702-12-5992

  91. saja tengok says:

    Iloo korang tak baca habis ke? Bukan kat sini la utk cek.kena hanta email kat bhagian treasury.email dia dah bg tu. Aiyo..letak la ic suka hati.kang org ambik buat apa2 au tau

  92. muhammad shah saiman says:

    assalammualaikum dan selamat sejahtera..sy hendak menyemak status permohonan brim 3.O 2O14..adakah sudah diterima.
    NAMA :MUHAMMAD SHAH BIN SAIMAN
    NO.IC :861212-23-5237

  93. Mohd Radzuan Bin Zakaria says:

    Saya Mohd Radzuan bin Zakaria (740915065421) ingin semak samada layak menenerima Br1m 3.0 2014…

  94. Assalammualaikm saya haffizah binti zainol (791106145624) ingin semaksama ada saya layak terima brim 3.0

  95. How ping chuan says:

    Saya how ping chuan (820630-14-6455),ingin check status pemohonan br1m 2014.

  96. Safidah says:

    Boleh tolong semakan
    SAFIDAH ABU ZARIM
    851015-14-5268

  97. Che Rozeisyahanis Bt Ahmad says:

    Saya ingin menyemak sama ada saya layak menerima Br1m 2014.. Che Rozeisyahanis Bt Ahmad (770717085330)

  98. tah pape tah says:

    salam.. dia suruh email ler.. bukan comment kt cni..

  99. m sihabuddin m saidi says:

    semak status br1m 2014

  100. m sihabuddin m saidi says:

    ingin semak status br1m 2014

  101. Norazimah Ismail says:

    macam mane saye nak tahu yang saye dapat or xdak..sedangkn alamat lame saye da xdew..saye xsempat nk kemaskini…

  102. m sihabuddin m saidi says:

    ingin menyemak status penerimaan br1m 2014.k/p 530101086367

  103. Md Yusof bin Jaffar says:

    Saya nak semak status permohonan saya bagi BR1M 3,adakah p
    permohonan saya berjaya atau tidak.
    Nama: Md Yusof bin Jaffar
    No.Kad Pengenalan : 601121-01-5705

  104. vimala sashi a/p rajasegaram says:

    saya nak semak status permohonan saya bagi BRIM3, adakah permohonan saya berjaya.

  105. vimala sashi a/p rajasegaram says:

    saya nak semak keputusan status BRIM, no kp 671114086162

  106. putra shah says:

    Saya nak semak brim 3.0…m.fakrul haniff i/c no900530036283 adakah telah berjaya.

  107. sabrina bt ismail says:

    Keputusan status brim kp 731027075088

  108. sabrina bt ismail says:

    Keputusan brim 731027075088

  109. NICOLE BALAKRISHNAN says:

    saya ingin tahu ada ke saya berjaya mendapat BR1M tahu nie?nicole balakrishnan,mycard no.840821-12-5356

  110. naf says:

    NAF KAMARULZAMAN BIN ATAN, NO KP 810220-01-5779. TOLONG WAT SEMAKAN

  111. Liong says:

    saya sudah memohon BRIM 2014 tapi sekarang bank saya telah matang. saya telah pergi buat semula tapi account no telah tukar . apa harus saya buat ?? saya ada telefon ke hotline dia org cakap tak boleh kemaskini acc ?? than apa saya boleh buat ?? thanks

  112. anon tipu says:

    kene kelentong lagi nmpknya… kata nilai br1m rm650 dan syarat kelayakan pendapatan isi rumah bawah rm4000….

    rupanya yg dapat rm650 hanya yg berpendapatan isi rumah bawah rm3000… yg lebih dr rm3000 sehingga rm4000 hanya dapat rm450 sahaja….

  113. bambang indra wing so g bin abd rahim says:

    Boleh buat semakan utk br1m 2014….tahun lepas dapat…dah update no akaun…
    nama:bambang indra wong so g bin abd rahim.
    Ic: 800831105133

  114. MAZLAN ISHAK says:

    MAZLAN ISHAK
    690116-06-5297

  115. Amyra says:

    Macam mana nak buka BRIM? Saya dah cuba banyak kali dah untuk ayah saya tapi sampai sekarang masih tak boleh.

  116. Mohamad Najib Bin Razali says:

    nama :Mohamad Najib Bin Razali
    no ic: 900527065067
    saya adalah pemohon baru.. saya ingin semakan status permohonan br1m 2014..

  117. Masniati saleng says:

    Saya nk semak brim ada ka layak atau tidak.
    Masniati saleng
    No ic 750802125378

  118. adiputra bin aziz says:

    Saya nak semak brim saya.adakah saya layak dpt ke tak.
    Adiputra bin aziz
    811010045421

  119. MOHD AZWAN BIN SELAMAT says:

    Saye ingin semak keputusan br14 2014 Mohd azwan bin selamat no ic811202-01-6035

  120. shamsudin bin osman ic 580817-10-5645 says:

    Saya ada lah permohonan baru..saya ingin semakan status permohonan brim 2014

  121. Sy ingin menyemak status sy dlm br1m tahun 2014 ada ke tidak…
    Nama:maya mastura binti abd ghani
    I.C-890109-10-5066

  122. mohamad azam bin abdol rahman says:

    Sya nk check brim 3

  123. abdullaipzol bin abd wahab says:

    Sy ingin menyemak status sy dlm br1m tahun 2014 ada ke tidak…

    ABDULLAIPZOL BIN ABD WAHAB
    K/P : 850611115263

    TOLONG SEMAK SEKALI RAKAN SAYA:

    ABD MALIK BIN OMAR
    K/P : 560418115117

  124. nocasz says:

    hurmmmmm… xdpt pon?? bg org y dia nk bg…

  125. nocasz says:

    saya perlukan perkejaan bkn setakat Brim yg sekali setahun… siswazah yg keluar drp universiti rmi y tidak bekerja, buang masa belajar bertahun2.. Nak bayar hutang, nk hidup…lastly, xde ape kna menggangur bthn2… SPA mohon sudah berkali2, pgl pon xsekali… smue pon guna kabel, klu y sebatangkara cmner plak?

  126. ALEXSIUS BIN JONAS BATING says:

    Tolong semak status sya dalam br1m 2014 berjaya ataupun tidak

    NAMA: ALEXSIUS BIN JONAS BATING
    I/C NO: 771002-12-5771

  127. Nasarude bin Ahmad Alias says:

    Tolong semak permohan brim saya
    NASARUDE BIN AHMAD ALIAS
    560918086473
    TERIMA KASEH.

  128. khairul says:

    Saya nk tahu permohonan saya diluluskan atau tidak..
    Khairulzaman b arshed
    780129086379

  129. alias says:

    tlg semak status sy » alias bin abu bakar 760310 08 6025

  130. Dora says:

    Tolong semak status saya
    nama:Dora Amin Robert
    ic no:861116-49-5020

  131. MdNizam ismail says:

    System ingin menyemak BRM1-03
    MOHD NIZAM ISMAIL
    I/C:801212-10-5913

  132. hazwani says:

    Saya nk tahu permohonan saya diluluskan atau tidak..
    Nur Hazwani Binti Abdul Wahi..
    910625-04-5210

  133. yusnita bte Suaiman says:

    tolong semak kelayakan br1m brnama YUSNITA BTE SULAIMAN i/c no: 730308-01-5714

  134. noorazlin binti basir says:

    Cek brim

  135. aiba yiah binti eki 800223-12-5624

  136. rusitah binti togorog says:

    lulus ka tidak???
    Rusitah binti togorog
    840918126232

  137. Tolong semak brim 2014 Azmi bin omar Ic:711128 01 5887

  138. vanson bin lairing says:

    Nak tau dapat tak br1m tu.tq

  139. vanson bin lairing says:

    No ic 820708125129.email dinsyah027@gmail.com

  140. marliana binti karim says:

    saya nak tahu permohonan saya lulus atau tidak
    MARLIANA BINTI KARIM
    830826-05-5394

  141. Jamali Bin Daud says:

    saya nak tahu permohonan saya lulus atau tidak.780907-13-5393

  142. lynda says:

    Haslinda Hussain 781111016318

  143. shirlina lee says:

    Semak status permohonan br1m3…adakah permohonan saya diluluskan?
    Kalau permohonan diluluskan,masih boleh kemaskini akaun bank tak?
    Sekian terima kasih

    Nama penuh:Shirlina lee
    No mykad :820222-12-5428

  144. goodman says:

    ABU SADIQEIN BIN NORDIN

    740418-02-6309

  145. zulbahri bin Abdullah says:

    Saya nak tahu adakah saya dapat Brim 2014 ini,

    Sekian Terima kaseh

  146. norinorizan mohd fuzi says:

    Semakan br1m dan cara kemaskini

  147. Cuba Telefon no kat bawah ni says:

    Untuk semak br1m 2014 anda lulus ka x..
    No. Tel Br1m 2014: 1-800-88-2716

  148. Hairul says:

    Permohonan Anda Semua Berjaya

  149. Abd Malek Bin Ahmad says:

    Ingin tahu status permohonan BR1M
    Nama: Abd Malek Bin Ahmad
    K/P: 611017-04-5209

  150. Wan Ab Rahim Bin Wan Mohammed says:

    Semak Status Permohonan Br1m 3 Ok Ke Tidak ic:570617-03-5065

  151. gebellsus firay udeon says:

    saya nak semak status permohonan brim3 dapat ken tak.
    GEBELLSUS FIRAY UDEON
    IC/no:911117-12-5593

  152. noraini binti ibrahim says:

    saya nak semak status permohonan br1m
    Muhammad fikri asyraf bin mohd noor
    930918-04-5255

  153. rasidah binti arif says:

    sya rasidah binti arif 931109065306 baru petama kali memohon brim sy tak thu lah sama ada cara sya betul atau tak memohon..boleh tak anda membantu sya???

  154. Kamarul Bahrin says:

    Saya nak tahu status permohonan saya samada lulus atau tidak.
    Nama:Kamarul Bahrin bin Abu Bakar
    No ic:730204086657

  155. rodney says:

    adakh saya layak terima br1m 2014.lokasi terima. Rodney ak Bang-kai 840819-13-5125.

  156. telong michel says:

    saya nak semak samada permohonan BR1m 3.0 lulus ke tak.?
    kelinah@linggi anak lindap i/c no 670514-13-5555

  157. Nui Chai Sai says:

    saya nak semak status permohonan brim3 dapat ken tak.
    Nui Chai Sai
    IC/no:641010-10-7304

    Sumber: Semakan Keputusan BR1M 3.0 Online 2014 Status Permohonan 

  158. Zaleha Binti Jusoh says:

    nak semak status br1m,Zaleha Binti Jusoh,830417-11-5560,
    email zalehajusoh5333@gmail.com

  159. Dennis Anak Jalin says:

    Macam mana Kalau saya belum bagi no akaun masih dapat kirim kah?

  160. nurhidayah says:

    Saya ingin menyemak status permohonan saya BR1M 3.0 Nurhidayah Mohd Yasak 850902-01-6206

  161. Fauziah Sidan says:

    Saya ingin menyemak status permohonan saya BR1M 3.0 Fauziah Sidan 720418-12-5712

  162. kiaw chew seng says:

    saya nak da check status br1m saya kat email br1m tapi tak ada balasan walau pun da kirim dalam masa 10 hari,,

  163. mazura bt mazlan says:

    Chek brim bg 2014 ic.880703035444

  164. sue says:

    nak semak kelayakan bukan kat sini.tlg rajinkan diri utk mbaca wahai rakyat malaysia.terima kasih :)

  165. Eida_Amyeida48 says:

    hahaha..nape ramai yang kasi nama penuh and no ic dekat cni…terbuka kot dekat cni..bahaya betoi laaa..nak cek bukan dekat cni..kan dowg dah kasi suh antar email tu…
    klu antar dekat cni memey tak reply la jwbnye…

  166. Hairul says:

    AMARAN: Jangan dedahkan maklumat peribadi anda terutama no. kad pengenalan. Laman ini bukan tempat untuk check BR1M. Laman ini berperanan memberikan maklumat.

  167. Fatimah says:

    Laman ni diwujudkan khusus untuk menyampaikan maklumat mengenai brim..untuk semakan keputusan brim, sila guna talian Hotline Brim 3.0/ emel Brim 3.0 seperti yang tertera pada artikel diatas

  168. AZRINA says:

    KENAPA BRIM HANYA DIBERI KPD KETUA KELUARGA SAHAJA? KRN MEREKA HANYA MENGGUNAKAN DUIT ITU UNTUK DIRI MEREKA SAHAJA, SEBAGAI ISTERI RASA KERAJAAN TIDAK ADIL SEPATUTNYA KERAJAAN ASINGKAN PEMBERIAN KPD SUAMI DAN JUGA KPD ISTERI. KAMI SEBAGAI ISTERI TIDAK PERNAH MERASA PUN DUIT BRIM INI TETAPI KAMI DIWAJIBKAN MENGUNDI. CUBA PERTIMBANGKANNIA.

  169. Ranggung Lanyau says:

    Ranggung ank lanyau 870820-52-6323

  170. zuraini abdul wahab says:

    Sy zuraini binti abdul wahab no i/c:931104035618…adkn sy lulus.

  171. chai.c.mun says:

    Salam sejahtera!Saya ingin tahu ada BRIM saya di lulus atau tidak.ini ialah no kp:670914085884.
    harap berhak boleh maklum pada saya.
    sekian terima kasih.

  172. mohd izzul hazri bin mohd ridzuan says:

    adakah brim telus apabila diagihkan melalui akaun pemohon

  173. Semak br1m nama:HENDARIENNE KEWA OLA..no ic:870301-12-5798

  174. zalina ibrahim says:

    nk semak brim 2014 – ic-770306035208

  175. AWANG BUJAMG BIN SANI 760619-12-5029 says:

    Macam mana dangan stetus permohonan br1m

  176. slm sjahtera ..sy ingin tahu knp sy mhon BRIM1dan2 sy xdpt trima wang 500 tu…sy sorg ktua kuarga drpd 5 ank sy…suami sy adlh sorg bks angota dn skrg ia sdah pn pencen usianya pn dh hmpir 62thn jd sy mmpyai 5 ank2 smua sy yg tgung…… sy brkja si pst snooker gji sy hnya 900 shja bkn nye byk mcm ne sy nk mneruskan khidpan sy skrg ni tgl dgn bpa sy bkja di jbtan haiwan shah alm…suami sy xlrat lg nk bkja krn keadaan kaki nye yg sring skt2 sy rs sdih skli apbla sy mhon brim yg ke3 ni xtrma lg jd lbh baik sy xpyh mhon brim yg ke3 ni ckup lh yg prtma dn kdua sy xdpt trma…..sy nk tau knp dn mgpa sy x dpt trma BRIM ni skian trima ksih

  177. 830812-10-5426 ROSZAINI ZANUDDIN LOT 1082 JALAN SG UDANG 41250 KLANG SLANGOR

  178. mohd fizi firdaus bin nazri says:

    tolong semak sy punye tlg…mohd fizi firdaus bin nazri …no 74felda kerteh 1,23300 bandar ketengah jaya…dungun trg..no ic 911018115605..tq

  179. izuwan bin ashari says:

    Assalamualaikum, saya Izuwan Bin Ashari I/c No 850322105413 ingin membuat semakan permohonan BR1M. Terima kasih

  180. mazlan bin yakee says:

    Saya
    mazlan bin yakee
    830731-03-5497
    Ingin semak status brim lulus atau
    tidak lulus

  181. yusniza binti yusof says:

    nak semak br1m 3.0 lulus @ tidak rohaida binti awang 811201065724.

  182. noorizan says:

    Hye..sy nk tahu status brim 3.0 sya sbb sy tidak kemaskini akaun..sy tidak ada akaun bank..

  183. noorizan says:

    Sy noorizan bt arshad nobic..850131015298..nk semak status brim 3.o

  184. saadiah binti hj sharif says:

    Hasri bin Hj Ahmad

    661209085431

  185. rahsia says:

    Sangat tidak adil pada saya, saya dan suami pendapatan isi rumah rm4k sebulan, munasabah kalau tak dapat pun,tapi adik ipar saya yang berkerja sendiri mempunyai kereta High Purchase tetap dapat BRIM setiap tahun, disebabkan kereta yang digunakan di atas nama orang lain,

  186. Salam 1 Malaysia..saya pernah kemaskini utk website BR1M 3.0 ni..
    ni detail saya..

    HAZRINA YATIE BINTI MD. JAMIL
    850816-08-6224

    P/S..reply kepada email saya yang tertera. saya letak akaun RHB, accept juga right sebab ianya tertera dalam list berikut?

    ribuan terima kasih diucapkan.

  187. amuk9x says:

    Yg xde act bank ,yg ade tpi x sempat update derang akan bgi ikut vouchr mcm tahun sdah.peringkat ikut turutan huruf pada nama.sape mule nma huruf a sampai huruf i pringkat pertama dpt la awal.yg hruf z berjggut huhu

  188. veerammal a/p mahamaney 731123-10--5734 says:

    sila check permohonan saya

  189. veerammal a/p mahamaney 731123-10--5734 says:

    check my status application

  190. Just checking – IC 710616-08-6241

  191. suardi bin salung says:

    saya nak tahu ada kah saya layak untuk menerima BR1M 3.0

  192. norlela binti abdul razak says:

    Saya
    Norlela Binti Abdul Razak
    NO I/C: 851411126484
    Ingin semak status brim lulus atau
    tidak lulus

  193. kong wai leng says:

    Belum dapat bantuan lagi. Ada layak?

  194. sudhaishni says:

    saya nak tahu adakah saya layak menerima BRIM 3.0

  195. Faizul Azrinnor b. Mohamed Baki says:

    nak cek br1m nak ambil dimana?

  196. NOR ZAMIRUL ASYRAF BIN MOHD ZAKI says:

    Sye akn genap 21 bln 8 nnti.
    selsai spm,, sye trus bkrje..
    stakat nie sye x dpt ape2 mnfaat lgi dri kerajaan..
    student seusia dgn sye dpt vaucher buku,, ad yg dpt vaucher smartphone,, br1m mmg msthil la untk sye..
    so ape yg wajar sye lakukn??

  197. SAHARA BINTI SAAD says:

    SAYA NAK TAHU ADAKAH SAYA LAYAK TERIMA BR1M 3.0

  198. vimala sashi a/p rajasegaram says:

    adakah saya layak menerima brim3.0

  199. SAHARA BINTI SAAD says:

    saya nak tahu saya layak terima BR1M 3.0

  200. SAHARA BINTI SAAD says:

    semak br1m 3.0 2014 nama:sahara saad No ic 870313-49-5868

  201. akram says:

    Saya ingin menyatakan disini sekiranya BR1M 3.0 ini memerlukan akaun bank kenapa borang BR1M boleh dikemaskini hanya dengan menggunakan borang BR1m 2.0 sedangan BR1m 2.0 tidak memerlukan akaun bank

    pihak HASIL sepatutnya tidak membenarkan butang click terus menggunakan maklumat dari BR1M 2.0 kerana saya dapati sudah ramai yang tidak mendapat BR1M 3.0 ini kerana terus mengemaskini maklumat menggunakan terus maklumat BR1M 2.0

    Pasti ramai yang tidak berpuas hati kerana tidak memasukkan maklumat akaun bank kerana terus click butank kemaskini dari BR1M 2.0

  202. faizal bin pa'adek says:

    Semakkan brim terima kasih

  203. MOHD FAIZAL BIN MOHD ZAMAN says:

    saya nak semak status permohonan br1m 3.0,adakah berjaya..nama mohd faizal bin mohd zaman..no ic 900228-08-6589

  204. abd.razif bin misran says:

    Adakah permohonan sy lepas..setelah dikemas kini butiran baru..jika lepas bila di bank in kan ke akaun.

  205. ruzana binti ramli says:

    saya nk semak status permohonan br1m 3.0,adakah berjaya …nama ruzana binti ramli ..no ic 901811-01-6162

  206. Mixie says:

    Please la korang,tempat post komen ni bkn Boleh check pun..yg korang g bg Nama penuh dgn ic lg…nnti abis korang pnye detail org tahu..baca dlu fahami maklumat tu dlu..jgn main terjah je

  207. korang baca ni says:

    Korang janganlah Letak korang punya ic n nama Kat sni.. Bahaya tau… Org yg tak bertanggunjwb Boleh gunakan maklumat korang..
    Klu korang nk tahu status, korang Boleh call or emailkn maklumat korang Kat email yg tertera Kat ats tuh… Bkn Kat bahagian comment… Tak pun korang g check sdiri Kat account bank korang… Or sapa2 yang ada online banking Boleh check Kat transaction jer..tengok ada duit masuk tak..
    Harap mbantu…

  208. Kanchana a/p Sasidaran says:

    Saya tau i ada layak ke tak…no ic 890605085324

  209. atikah kama says:

    saya dah update akaun saya tempoh hri tapi br1m sy tak dapat punn.. knp ye?

  210. hashim says:

    jangan risau p je buat rumah PM bagi tau yg tak dapat.

    Sibuk dengan BRIM berapa sangat jimatnya. Jika elok kalau semua barang untuk orang malaysia bagi percuma

  211. fahmi says:

    semak keputusan br1m 3 sy..layak ke tidak…mohd aris fahmy b.abdul aziz….860630-02-5019

  212. danz says:

    asslmkum…slm sjhtera & slm 1M.
    sya dah mmbuat pertnyaan sblum ni mgenai status prmohonan BR1M 2014 ttpi smpai skrg ni xda jwpan yg diberikan..
    Harapan sya tlg jwab mcmana status BR1M 2014 sya.
    Nama : SAHDAN BIN HAJI BASAR
    IC NO: 681025-13-5101

  213. faizal ramli says:

    aslmkm…..mohon jasa baik tuan semak status br1m kerna hingga saat ni tiada sebarang kemasukan lagi….mengharap sangat..dah kemas kini akaun cimb sebelum ini..
    760110 05 5515
    muhamad faizal bin ramli

  214. Beldin says:

    Saya juga ada pertanyaan,

    saya sudah update status permohonan saya,tepati lupa masukkan account number. Boleh saya membuat pengubahsuaian permohonan itu?

  215. suhaddah wada says:

    Assalamualikum…..sy nak tahu keputusan BriM 2014, plzzz reply cz xmasuk2x lagi TQ

  216. GILA Bagi No. IC & Full Name kat public says:

    Harap Jangan Bagi Nama Penuh and IC kat cnie..Bahaya sebb kita xtau sape yg membaca Blog ni..mungkin hacker dan mungkin penyagak….

  217. Zubaidah Binti Koya 670419-01-5758

  218. F says:

    Kami membawa pasangan untuk berkahwin / poligami secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee’s)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.b1ogspot.c0m
    drina1998.b1ogspot.c0m

  219. jaliah abdul lalil no ic 770917-13-5638

  220. teresa chong yu ching says:

    saya nak semak status pemohonan Brim3 2014 adakan berjaya?
    nama sya : teresa chong yu ching
    no ic : 860713525588

  221. mohd zaidi bin mohd ali says:

    Salam..sy nk th suami sy dpt ke x dui br1m sebab kawan sy yg dh kawin smua dpt kt sni…kenapa suami sy cek kt bnk x ade tlg bli pnjelasan nama mohd zaidi bin mohd ali i/c:780416-06-5589 plz rply ok

  222. syah rizalni bin ismail says:

    Semakan brim. Lulus ke tak ic831
    205-03-5539

  223. christopher ak tambie says:

    Adkah sya dpat brm1m

  224. Fauziah Sidan says:

    semak keputusan br1m

  225. norhafawati bt malek says:

    saya nak tahu saya layak dapat br1m2014 tak?

  226. Mahadi Bin Hamzah says:

    semak keputusan BRIM 3.0 sudah masuk akaun maybank atau belum

  227. fadhillah says:

    Kenapaa tidak di sediakan keputusan secara online ?

  228. saya pemohon baru br1m 2014..saya nak tahu jawapan dia, sama ada saya layak atau luluskah tidak menerima br1m.

  229. mohd fuad bin sihom says:

    ape citer ni tak dapat, tahun lepas dapat, pakai voucer pn lagi bgs hati x panas! tolong cek. call pun tak dapat!

  230. Anizaariffin says:

    Mohon semak permohonan BRIM3.0 tahun 2014 samada berjaya atau tidak untuk ibu saya 491112-02-5472.

    Dah check kat bank tadi (24 Februari 2014) tetapi belum dapat.

    Terima kasih.

  231. suzila binti abdul rahmat says:

    sye nk tahu sama ada sye layak dpt br1m ke ataupun tidak?

  232. deen says:

    dh send mail kt br1m..tkde reply pun..nk thu diorang bank in ke tak.tu je….

  233. fauzi noordin says:

    mengapa pekerja BR1M lambat bertindak?e mail sudah di hantar menanyakan status BR1M?Jika macam ini kerja di kilang sudah lama kena buang kerja.

  234. madiran bin peni says:

    madiran bin peni

    680531-10-5613

  235. mohamad noorhairi b. zainuddin says:

    saya ada satu masalah berkenaan kemasukkan duit br1m melalui akaun bank…saya telah mengemaskini akaun bank melalui online baru2 ni.masalahnya saya telah tersilap berikan no.akaun isteri saya yg mana akaun tersebut sudah lama tidak aktif dan telahpun ditutup oleh pihak bank..adakah duit tersebut telah dimasukkan juga ke dalam akaun tersebut dan jika belum adakah saya akan dapat duit tersebut?sebab br1m yang sebelum ni saya dapat melalui voucher..

  236. danial bin salleh says:

    Mohon semak status saya berjaya atau tidak,

    Nama: Danial bin Salleh
    K/P: 530309-05-5367

    Terima kasih.

  237. Zaki Bahrom says:

    Dari hari isnin call pagi sampai petang membawa ke hari ni tak penah dapat…email pon tak balas..macam mna nak semak ni????????

  238. masrin bin laikong says:

    Mo tnya brim 1 malaysia 2014, lulus @pn x,tlg bg jwpn sepenuhnya k tq.

  239. mohamad adip mukhsin.. says:

    mohon semak status br1m… mohamad adip mukhsin…KP..760704 05 5619

  240. Letchumanan a/l thirumany says:

    Saya ingin semak status BR1M 3.0, saya pergi semak kat bank, duit belum masuk lagi. Saya ingin sebab kalau ada masalah?

  241. mohamad nazri bin ishak says:

    Mohd nazri bin ishak i/c T6136693

  242. rosnah bt raml says:

    Mohon semak status berjaya atau tidak….rosnah bt ramli…800926035190

  243. Ananthi A/P Ramakrishnan says:

    Mohon semak status saya berjaya atau tidak,

    Nama: Ananthi A/P Ramakrishnan
    K/P: 700807-08-6368

    Terima kasi

  244. khairulbadri says:

    saya ingin bertanya syarat kelayakan BrIm bagi sesorang kakitangan awam…..apakah gaji pokok sahaja yg di kira atau di campur sekali dgn elaun2 yg di terima….jika sekiranya elaun2 diterima bermakna kumpulan sasar tidak akan layak menerima bantuan tersebut sbb jika di campur dgn gaji dan elaun suami isteri yg berkerja ianya akan melebihi RM 4,000.00…?

  245. Nizar Zalil says:

    Mohammad nizar bin mohammad zalil
    790824025083

  246. shardi b.sahat says:

    semakan br1m 2014.shardi b.sahat.750720-13-5599

  247. Foo Oi Wah says:

    Ingin nak tahu bahawa saya telah berjaya menerima BR1M 2014 melalui bank tetapi hanya RM 450.00 credit sahaja.
    Disini info nya :1410029000546992M100 FOO OI WAH BR1M 2014.
    Sila semak dan bals secepat mungkin.

    Terima kasih.

  248. Lai Pui Ying says:

    I need to ask if my husband not at KL, so can authorize me to take the money? What should I do?

  249. Saya nak tahu knp brim saya tiada dalam akaun bank.Adakah lulus ataupun tidak???????

  250. diyana says:

    Saya nak tanya,kalau mcm saya isi borang on9 untuk adik saya sndiri then pkai no acc saya boleh tak?

  251. arzie arbain says:

    Salam 1 malaysia. Nampaknya blog ni dah membuktikan yang ramai rakyat malaysia hanya suka baca tajuk dan penghujung cerita. Bacalah sampai habis dulu baru dapat info kat mana nak semak dan bagaimana caranya. Dorang tak reply tu bukan salah en.admin.. maaf andai ada pihak terguris hati..

  252. alex says:

    saya nak tanya, jika saya nak check keputusan BR1m3.0 guna cara apa??

  253. Rubiah binti Abdul Latit says:

    Br1m3 sayalulus tak noic 790404105044

  254. Rubiah binti Abdul Latit says:

    Nama sya lulus x tolong sya

  255. ZAIDI BIN TAIB says:

    assalammualikum.
    saya zaidi bin taib no ic 730516-01-5567 bila saya akan dapat br1m 2014 ,saya cek acount bank bsn saya masih belum ada duit br1m,sedangkan tarik pembayaran telah dibuat pada 22febury….tolong beri jawapan bila saya boleh dapat bantuan br1m2014.

    terima kasih

  256. saya hendak menyamak BRM 1malaysia adakah permohonan saya di luluskan atau tidak.

  257. sahad says:

    890528-01-5313 MOHD SAHAD BIN TAHARIN,2025 JLN MURAI RIMBA FELDA ULU PENGGELI,86000 KLUANG JOHOR DARUL TAKZIM,,SAYA NAK TANYA SAYA LULUS KE TIDAK DAPAT BR1M KE????

  258. goh soon hoe says:

    Tolong semak status pemohonan BR1M saya bagi Tahun 2014.

    GOH SOON HOE
    I/C NO. 780902-10-2179

  259. gan ah mai says:

    saya nak tahu kenapa brim saya tiada dalam akaun bank,adakah lulus ataupun tidak.
    GAN AH MAI
    I/C NO. : 820306-14-5282

  260. sam says:

    sy dh kms kni br1m tp sjk 22 februari smpi
    skrg sy punya br1m msh tak dpt lagi..apa sbb
    nye ye?

  261. Su Hana says:

    Saya nk tya.sudah update akaun bank tapi knp brim tak masuk lagi
    Suhana bte sulaiman
    801002105560

  262. Saya nak semak status saya … adakah Berjaya
    terima permohonan saya utk tahun 2014
    NAMA : HANAFI BIN HATTA
    NO.KPPN :870703-49-5409

  263. limahwee says:

    tolong semak saya brim2014 nama saya lim ah wee ic.710413075497terima kasih.

  264. norlaili binti bidin says:

    Saya norlaili binti bidin no i/c 810417115650, sampai hari ini 02-03-2014 saya belum menerima Br1m3, disini saya nak tahu sama ada saya layak menerima atau tidak.
    sebab orang lain kawan2 dan jiran saya semua sudah dapat,
    dan saya sudah hantar no account bank ke LHDN jalan duta.
    Terima kasih atas bantuan pihak LHDN

  265. muhamad asri bin latif says:

    Muhamad asri bin latif
    I/c number 751012035313

  266. mimi fazura binti ramlee says:

    saya tidak membuat kemaskini untuk brim 2014 dengan tidak update
    Akaun saya untuk brim tahun ni.saya ingin tahu adakah saya masih layak
    Mendapat brim pada tahun ini.

    Name:Mimi fazura Binti Ramlee
    Ic:830319-14-5598

    Terima kasih

  267. Tan Lai Huat says:

    Saya nak semak BR1M 2014. Tahun lepas saya dapat terima BR1M 2013 ,tetapi BR1M 2014 belum lagi.

  268. RESNO B YUNUS says:

    Saya naK semak BRIM 2014.AdA Kah saya layak, NO.IC.800907~12~5393

  269. Nguang Suo Fong says:

    Saya ingin menyemak status permohonan br1m 2014 layak menerima atau tidak dan harus dituntut dimana? IC No 840124-13-5874

  270. Yii Hung Tiew says:

    Bolehkah menuntut br1m 2014 di bahagian sibu kerana dua tahun yang lepas telah dituntut di Bintulu. Apakah yang harus saya lakukan untuk mendapatkan permintaan saya. Diatas sebab yang tertentu saya terpaksa memohon untuk dapatkan di Bahagian Sibu. Terima Kasih

  271. sobrie ak jeragam says:

    Blum de pa2 info

  272. lajamal bin hasan
    I/C:780827-12-5929

  273. WAN ROSLINA BT WAN AHMAD says:

    Sy WAN ROSLINA BT WAN AHMAD IC NO 761012-03-5582 ingin tahu keputusan BRIM sy dpt ke tak?harap dpt jawapan

    • ReegenTee says:

      Hello Wan,

      You can try to call 03-5521 5264 to check BR1M status, because of phone checking that many ppl will use, so you need to have patient to call.
      I have try to call, it’s work.

      Sumber: Semakan Keputusan BR1M 3.0 Online 2014 Status Permohonan | melvister.com

  274. Rohaya Binti Zainudin says:

    Saya nak check status saya berhubung dgn BR1M 3.0 2014, nama : Rohaya Binti Zainudin, IC Number : 700510-10-6364.

    • ReegenTee says:

      Hello Rohaya,

      You can try to call 03-5521 5264 to check BR1M status, because of phone checking that many ppl will use, so you need to have patient to call.
      I have try to call, it’s work.

      Sumber: Semakan Keputusan BR1M 3.0 Online 2014 Status Permohonan | melvister.com

  275. Chew Lai Pheng says:

    Saya ingin tahu keputusan BRIM dapat tak dapat, Chew Lai Pheng, Ic-780122-08-5760

    • ReegenTee says:

      Hello Chew,

      You can try to call 03-5521 5264 to check BR1M status, because of phone checking that many ppl will use, so you need to have patient to call.
      I have try to call, it’s work.

  276. Sy ingin menemak status brim1malaysia Nama MAURICE BLASIUS i/c no 930315-12-6013

  277. Goh Yung Chien says:

    Saya ingin tahu keputusan BRIM ada dapat atau tidak! BRIM 1.0 , 2.0 saya pun ada dapat! kenapa BRIM 3.0 saya belum dapat! IC saya adalah 850607-08-5380

  278. CHE AMAH BT ZAINOL says:

    Saya ingin menyemak status brim dapat ke tak? ic 770314-07-5680. tq

  279. Semak keputusan br1m 2014
    Nama : kanny lee leem
    I/c : 880719-12-5276

    Nama: rawinah binti tomius
    I/c : 820712-12-6044

  280. Sundara murthy a/ l m. Thangasamy no KP 700302-08-6231 Infiniti nak tahu keputusan permohonan saya.saya Ada bagi no ac public bank untuk masuk dalam ac saya tapi Sekarang ac saya tidal aktif . Jokka beg itu macam mana saya dapat tahu keputusan saya.sekian terima kasih.

  281. Goh CHin Soon says:

    Tolong semak bagi saya untuk orang tua ini
    Tan poh Choo
    IC : 481214 07 5148.beribuan terima kasih

  282. choon mei siang says:

    saya nak tolong kawan semak kenapa
    tahun ini hanya dapat rm300?dua tahun
    lepas dapat rm500.TAN KEAN HUAT
    I/C: 581228-07-5331.tq.

  283. Shuganthi says:

    Saya ingin semak kelayakan brim utk nama yg berikut:
    Karbagam A/P Somanathan
    720409-07-5442
    Terima kasih

  284. mohamad ibrahim bin mohd kassim says:

    Saye nak buat penyemakan br1m 2014.nama mohamad ibrahim bin mohd kassim ic: 870603-10-5151

  285. Mizs Eqien says:

    Sy nk semak status br1m sy lulus ke x??

    Nama NORASHIKIN BINTI MOHD YATIM
    I/C 910513-08-6050

  286. sya nak semak status br1m sya lulus atau tidak,alshanbinilahan 890325126355

  287. nak semak br1m dapat atau tidak,,nama alshan bin ilahan,i/c 8903256355

  288. kamalruzaman bin omar says:

    boleh ker letak no akuan isteri sbb saya xde akuan bank.

  289. abdul multalip bin pong says:

    boleh tolong semak keputusan brim 3.0 saya,apakah diterima atau sebaliknya..terima kasih,terima kasih,terima kasih..ini maklumat saya:ABDUL MULTALIP BIN PONG,I/C NO:721022-12-5219

  290. mana janji manismu says:

    pihak brim makan gaji buta ka??call xpernah angkat..
    email bnyak kali still jawpan yg sama.
    tanya benda lain jawapan tu jgak di beri

  291. Suzana Abdullah@lim Chai Hwa says:

    Nak tahu saya dapat Brim 3 tak

  292. Suzana Abdullah@lim Chai Hwa says:

    Nak tahu saya dapat Brim 3 tak

  293. Chia Kwi Long says:

    Saya nak tahu saya dapat Brim3 tak

  294. Chai Yin Hong says:

    Saya ingin semak brim status utk nama yg berikut:

    Nama: Liew Sook Mooi
    I/C No: 410530-71-5196

  295. Juisah Lyna says:

    Saya nak semak status brim 3 untuk Amiel bin jaunah ic. 800907126003 . Dapat ke tak..

  296. Yusliza Mohd Yusof says:

    Saya ingin semak brim status utk nama yg berikut:

    Nama: Yusliza Mohd Yusof
    I/C No: 830908-08-5650

  297. Helena Bte Emem@Eman says:

    Semak status permohonan
    Nama: Helena Bte Emem@Eman
    I/C: 690210125102

  298. mohd nazri bin samat says:

    sy nk tanya sama ada pemohonanan sy lulus atau tidak.brim 1.0 dan 2.0 sy dpt tetapi brim 3.0 belum tahu ape-ape keputusan sedangkan sy sudah kemaskini.sy MOHD NAZRI BIN SAMAT DAN no ic 800916-14-5855

  299. muhamad sahabudin bin jaafar says:

    sy nk tnya samada permohonan sy lulus atau sebaliknya BR1M 3.0,

    NO K.P ; 740404-11-5669

  300. Musa bin Mahdi says:

    Mohon semak status. Layak atau tak.
    MUSA B. MAHDI
    780205135209

  301. Noraina binti mohamed says:

    Please check for me…Noraina mohamed 850507035706

  302. sabariah binti jaffar says:

    Tolong check untuk ayah saya boleh
    Nama: jaffar bin ariffin
    No ic: 550415085445

  303. sabariah binti jaffar says:

    Nama: Zabidah binti md yusuf
    No ic: 580123085352

  304. selvarane a/p c.siniah says:

    Tolong check status permohonan untuk ibu saya,sama ada layak atau tidak.
    Nama: Selvarane a/p C.Siniah
    No Ic: 590626-10-5844

  305. Puvaniswari Punis says:

    Tolong check status permohonan brim 3.0 untuk ibu saya.
    Nama: RUKUMANI A/P PERUMAL
    No.i/c: 530203-08-5954

  306. nurul huda says:

    Bleh x tlg semak sya nama saya
    Nurul huda binti zulkefli 930707-03-5508 sebab duit x ad masuk pown sedangkan dah lulus….

  307. Rose Nina Jaafar says:

    Mohon Jasa baik cekkan status:-

    1) Jasmani B. Sulaiman (K.P. 521205-10-5919)

    2) Khairani B. Sulaiman (K.P. 680412-10-6883)

    3) Mohd. Hasni B. Jaafar (K.P. 790727-01-5982)

    4) Saiful Mustaqim B. Husaini (K.P. 871206-14-5365)

    Terima Kasih.

  308. Charles a/l vf fellisuious says:

    sy nk tnya samada permohonan sy lulus atau sebaliknya BR1M 3.0,
    1)CHARLES A/L VF FELLISUIOUS
    2)IC NO :770725-06-5137

    THANKU.

  309. Najwa MyChin says:

    Salam 1Malaysia
    tolong cek kan status suami saya sama ada layak menerima br1m ka x..dan saya ingin tahu,kenapa lama sangat untuk merima br1m ne…adakah selepas di kemas kini melalui bank..sekian

    NAMA: MOHD AZLAN BIN ABD FATAH
    IC : 840213-12-5141

  310. Aino suzilawati zakaria says:

    as salam…mohon semak status brim saya..layak @ sebaliknya..

    terima kasih..

  311. rahimah yaacob says:

    Saya Rahimah binti yaacob ic no861209335560
    Saya ada mdpt surat dari brim memberitahu saya kena amik brim di maran.
    Sek saya mahu tahu perlukah saya mbawa surat itu, kerana saya bekerja dikuantan. Dan brim sampai dialamat kampung di jengka. Boleh tak saya mengambil tanpa membawa surat itu

  312. Belum menerima brim..ingin mengetahui baucer brim perlu diambil di mana dan ingin tahu nama saya dah tersenarai belum

  313. samri muhammad says:

    Tahun ni BR1M 2014 sy tak lulus sebab no ic isteri salah 2tahun lepas dapat..sy dh buat semakan online tiada msalah tiada yg terlepas pandang cuma tambah no acc bank shaja..sy difahamkan kesalahan itu bukan dari sy tp pihak yang mguruskn BR1M iaitu LHDN dimana ia tersalah taip no ic isteri..sy tak pasti la betul ke tidak..sy bukan nak salahkan pihak LHDN cuma agak terkilan jugak jika ia benar pihak lain yang salah sy terpaksa tanggung.
    2tahun lepas BR1M sy lulus tiada msalah bermakna ic isteri sy pun betul tak salah tapi tahun ni salah pulak sedangkan sy bukan isi borang baru cuma semak je.. Sy difahamkan rayuan hanya dibuka bermula 1hb April 2014.

  314. Tugang anak jantai says:

    Ingin tahu bila saya dapat br1m,tugang anak jantai,860322-13-5371

  315. semakan kelayakkan dapat br1m atau tidak….

    Zainee bin Abdullah

    Ic no : 610907-07-5667

  316. marhana binti ibrahim says:

    nak tahu layak terima atau tak br1m 2014 ni

    marhana binti ibrahim

    i.c 801009-11-5032

  317. Saya nak taye layak tak pemohonan brim sy tahun ini

  318. Saya nak taye layak tak pemohonan brim sy tahun ini
    I.c no.900925115103

  319. Rossumi binti mohamad ismail says:

    Bolah tolong semakkan br1m saya tak.nama saya ROSSUMI BINTI MOHAMAD ISMAIL.ic saya 920526-07-5296

  320. rahayu binti othman says:

    Mintak tlg semak br1m laki saya MOHD RIZUAN AKMAN BIN NAWI 851025035353…terima kasih

  321. nak tanya,
    tahun lepas i dapat RM500,
    mengapakah tahun ini i tak dapat lagi…?
    kemasini i sudah masuk acc maybank no,ramai sangat orang memohom kemasini lekat no acc maybank pun tak dapat lagi….
    boleh tolong cetak dengan saya i/c no:820921-14-5444
    duit ini bukan i pakai untak ibu i…

  322. arzuwan majid says:

    arzuwan bin abdul majid dapat atau tidak

  323. arzuwan majid says:

    bila boleh dapat

  324. mohamad azrielee bin abdullah says:

    mcm mana nak check sama ada lulus ke tak
    sebap sy momohon tahun2013 tahun ne tiada semak pun

  325. affendy says:

    Ini semua propaganda, aku pndptn xsampai rm4k..dapat alasan mengatakan labih 4k..wife tak keje.. duit lebih pun takder mana pun…adakah ini semua wayang? semata??? bull####

  326. sul says:

    Saya nak tanya BR1M tahun ini saya tak dapat lg macam mana nak semak ye..?? Sulfatli bin suwarno

  327. hazrul bin zainal abidin says:

    sy dah dapat surat brim megatakan layak d terima..tapi kat dalam takda bauce kenape ye

  328. Masrie Marsha says:

    Sya nk tnya mana nk semak duit brim

  329. azie says:

    selamat pagi…

    saya ingin bertanya…
    sehingga hari ini saya masih belum dapat bantuan BR1M lagi yang untuk golongan 21thun..
    sedangkan saya layak da keputusan BR1M menunujukan saya perjaya dalam permohonan..
    adakah saya masih akan terima bantuan itu ata bantuan itu sudah selesai di agihkan dan perlu tunggu tahun hadapan?
    mohon kerjasama untuk membantu..

    910202-01-5052

  330. Zaharah Hashim says:

    Mohon semak BR1M saya th 2014. Th 2013 dapat dan tiada ak bank. No.K/P saya 541025-01-5930//Takat ini belum terima apa2 surat

  331. JOHN LIEW YEW ANN says:

    nama : YEO HENG SIANG
    i.C : 800608-13-5073

  332. patma binti suardi says:

    sy nak thn sy dpat ke BR1M

    nama ; PATMA BINTI SUARDI
    NO KP;911812-12- 5496

  333. Why my application still haven approved .

  334. NAME:CHONGKWANGPOA
    IC NO.820608-13-6365

  335. noel ak jonathanseh says:

    NOEL AK JONATHANSEH
    saya nak tanya br1m sya,lulus ke?
    NO I/C:721114-13-5051

  336. SUHAIMI BIN ABD RAHMAN says:

    Saya nak tanya br1m lulus ke tidak

    Pendapatan RM3100

    NO I/C 621209-07-5559

  337. molly lyee yong says:

    Saya nak tau br1m 1 malaysia saya diluluskankah..?
    Molly yong
    760707-12-5678

  338. saya belum dapat duit bantuan brim tolong chek status saya.saya dapat atau tidak.tolonglah.. nama penuh:Nirmala a/p Raman i/c:650117-02-5792-01

  339. nur zeehan says:

    sy wakilkan ibu bapa sy..pada awalnya hnya bapa yg mohon..tp brim 3.0 ni dia tak dapat lg.dah bulan brpa ni..mcm mana??adkh bpa sy memang tak dpt pd kali ni??UBAIDILLAH BIN SARBANI,,610102-08-6975

  340. SUHAIMI BIN ABD RAHMAN says:

    BR1M 1&2 Dapat yg ke 3 belum ada keputusan lagi

  341. md iskandar bin md isa I/C 800814-04-5087 says:

    saya.brim 3.0 knp tidak lulus sedang kn no brim 2.0 sy dh dpt x kn 3.0 ini sy tidak dpt

  342. Rosneh binti Daud says:

    saya seorang Ibu tunggal yg berpendapat gaji sebanyak Rm800.00 sebulan bila saya check d bank saya dapati saya cuma dapat sebanyak Rm300.00 mana perginya Rm350.00??? kata PM ibu tunggal yg berpendapatan rendah layak mendapat BR1M Sebanyak RM650.00.Jadi apa yg menyebabkan saya dapat sebegini. Kenapa 2 tahun yg berturut2 saya dapat sepenuhnya BR1M ini.Di Haraap pihak yg berkenaan menjawab dan memberi penerangan tersebut terima kasih

  343. Hussein Munawar B Ali says:

    bila sy blh dpt tahu samada permohonan sy di lulus kn atau tidak..?
    harap tuan dpt beritahu dgn kadar segera

  344. MAT AINI BIN JAAFAR says:

    Sekarang saye nk tnye…knp brim 3.0 saye kli ni lmbat sngat saye nk trima…dalam bulan 3 baru2 saye ada prgi ke LHDN dan meraka cakap permohonan saye sudah d lulus kn…ttp knp smpai skrang saye tidak lagi menerima apa2 surat pengesahan dari pde pihak yg brknaan…saye brharp agar pihak tuan dpan mempertimbangkn rayuan saye ni…sila semak d atas nama ini…MAT AINI BIN JAAFAR.IC NO 630323-08-6475

  345. saya mohd isham bin mohd iwan (910715-12-5943) ingin menyemak samaada saya layak atau tidak menerima br1m 2014.

  346. julnaldah says:

    Sya julnaldah.basilliyu no.kad pnalan.860415.12.5658
    Dan no akau 110032302434 sya nk tya npa stu san pun sya tk dpt sdng kn
    sya lulus ~?

  347. nazrieirfanz says:

    saya Everikuma anak Mong…
    I/C.910723-13-6589
    no akaun saya tak ade,saya ingin bertanye adakah
    saya layak untuk menerima br1m 2014….
    saya dah isi borang…

  348. Mary Ngau says:

    Nak tau mcmana nak update acc untuk pemohon Brim?

  349. MUHAMMAD RAZALI IBRAHIM says:

    Saya ingin menyemak status saya untok penerimaan brim 1 malaysia 2014.

  350. JESHAM BIN MAGIANSAL says:

    Saya seperti nama tertera di atas,ingin mengajukan pertanyaan.Masih boleh kah saya dapat Br1m yang saya tidak sempat ambil tahun 2014 memandangkan masa cuti saya begitu terhad.

Leave a Reply

CommentLuv badge