17 Responses to “Semakan Keputusan KRK, KAA, SMKA dan SABK 2014 Online”

  1. amin says:

    Mohon Pencerahan.Apa beza antara sek kawalan, kelas kawalan dan KRK? Apa standard/kriteria pemilihan untuk ketiga-tiga kategori ini? Ikut turutan yang mana lebih bagus?

  2. sakinah_ says:

    salam..macam mana sya nak semak keputusan kemasukan ke sekolah rancangan khas tingkatan 4 2014 ambilan 2 yg baru2 ni ?

  3. Rohani Sahat says:

    Assalamualaikum
    Sekiranya anak saya terlepas permohonan atas talian utk ke sekolah kawalan, adakah ada peluang lagi utk memohon?

  4. farah says:

    salam…saya pon nak tanya…pemohonan ini sudah ditutup…tp result baru keluar harini…so dh xboleh mohon lg ke?

  5. Maznah Mohd says:

    saya terlepas permohonan online ke sekolah kawalan, sebab kecelaruan peperiksaan ulangan UPSR baru2 ni. keputusan peperiksaan pun baru keluar hari ini. bolehkah saya buat rayuan kemasukan, memandangkan permohonan sudah ditutup?

  6. ira says:

    sy kurang arif utk mengisi permohon online ni..kiranya permohonan ini termasuk utk semua sekolah ke..sy nk msukkan ank sy ke smka @kaa..bagaimana saya nk tahu permohonan anak saya sukses..

  7. Zainudin says:

    Mohon pencerahan….
    Bilakah keputusan kemasukan ke tingkatan 1 (2015) ke SMKA,KAA akan diberitahu?
    Bagaimanakah untuk kita menyemak keputusan itu?
    Terima kasih

  8. Shida says:

    Saya terlepas permohonan online ke sekolah kawalan, keputusan peperiksaan pun baru keluar. Bolehkah saya buat rayuan kemasukan, memandangkan permohonan sudah ditutup?

  9. ABDUL RAHIM YAHYA says:

    Dimana boleh saya dapat keputusan masuk ke SMA MAIWP sesi untuk anak saya NUR AISHAH BTE ABDUL RAHIM (280602-10-0604)

  10. ABDUL RAHIM YAHYA says:

    NUR AISHAH BTE ABDUL RAHIM (KP 020628)NO. GILIRAN UPSRA WPD005/029. KEPUTUSAN MEMASUKI SMA MAIWP SESI 2015. MOHON DAPAT KEPUTUSAN. TERIMA KASIH. MSG TERDAHULU SILAP NO KP.
    UPSR 5A, UPSRA 7A 2LC

    TERIMA KASIH

  11. ABDUL RAHIM YAHYA says:

    NO KP NUR AISHAH BTE ABDUL RAHIM (020628-10-0604)

    MAAF

  12. LIZA says:

    salam, mohon pencerahan ..bila dan macamana boleh semak kemasukan ke smka/krk 2015.

  13. PN. RASHEDAH HJ. IDRIS AHMAD says:

    Salam, maaf saya mengganggu, saya ibu kepada 6 orang anak juga guru sains untuk pelajar UPSR, ingin mengetahui bagaimana untuk membuat rayuan ke sekolah kawalan kalau ada peluang lagi, memandangkan anak saya Muhamad Fakhrul Azri Bin Husainy no. angka giliran: JJ291008 hanya mendapat 3A 2B, BM dan BI dia dapat B, sains alhamdulillah dia dapat A, tak sia-sia saya tuisyenkan dia sains sebab saya mengajar di sekolah lain, BM dia tiada rezeki dapat B sbb dia tak siap jawab Bahagian C, terlebih jawap Bahagian B, dia akui sendiri kesilapannya itu, sebab selepas exam dia risau sangat kerana kekhilafannya itu, sebab dia tak pernah dapat B untuk penulisan, sebab dia rajin membaca surat khabar, percubaan dia mendapat 4A 1B, B BI, tolonglah tuan dia sangat suka sekolah kawalan atau KAA, sebab 2 orang kakaknya yang kini berada di U dan abangnya di sekolah Sains di tingkatan 4, pernah menuntut di sekolah kawalan aliran agama, mohon kprihatinan dan pertimbangan daripada pihak tuan sebab takdir menentukan segalanya segala usaha telah dilakukan tetapi rezeki kurang menyebelahi anak saya, saya redha dan bersyukur mungkin ada hikmah di sebalik takdir Allah ini, InsyaAllah. Amiiiin.

    • PN. RASHEDAH HJ. IDRIS AHMAD says:

      Salam, maaf saya mengganggu, saya ibu kepada 6 orang anak juga guru sains untuk pelajar UPSR, ingin mengetahui bagaimana untuk membuat rayuan ke sekolah kawalan kalau ada peluang lagi, memandangkan anak saya Muhamad Fakhrul Azri Bin Husainy no. angka giliran: JJ291008 hanya mendapat 3A 2B, BM dan BI dia dapat B, sains alhamdulillah dia dapat A, tak sia-sia saya tuisyenkan anak saya sendiri sains sebab saya mengajar di sekolah lain, BM dia tiada rezeki dapat B sbb dia tak siap jawab Bahagian C, terlebih jawap Bahagian B, dia akui sendiri kesilapannya itu, sebab selepas exam dia risau sangat kerana kekhilafannya itu, sebab dia tak pernah dapat B untuk penulisan, sebab dia rajin membaca surat khabar, percubaan dia mendapat 4A 1B, B BI, tolonglah tuan dia sangat suka sekolah kawalan atau KAA, sebab 2 orang kakaknya yang kini berada di U dan abangnya di sekolah Sains di tingkatan 4, pernah menuntut di sekolah kawalan aliran agama, mohon kprihatinan dan pertimbangan daripada pihak tuan sebab takdir menentukan segalanya segala usaha telah dilakukan tetapi rezeki kurang menyebelahi anak saya, saya redha dan bersyukur mungkin ada hikmah di sebalik takdir Allah ini, InsyaAllah. Amiiiin.Adakah pihak sekolahnya membuat permohonan untuk sekolah kawalan ini, sebab pihak sekolah mengatakan telah membuat permohonan untuknya.

  14. Jendan Tutong says:

    DAH NAK SEMAK KEPUTUSAN KEMASUKAN KE SEKOLAH KAWALAN 2015 TAPI DIPAPARKAN TIADA MAKLUMAT PERMOHONAN SEDANGKAN PERMOHONAN TELAH DIBUAT DAN DIHANTAR PADA 6.10.2014. BAGAIMANAKAH CARANYA UNTUK SAYA MEMBUAT RAYUAN KE SEKOLAH KAWALAN? DAHLAH SBP TAK DAPAT. SEKOLAH KAWALAN PUN TAK DAPAT WALAUPUN ANAK SAYA MENDAPAT 5A DALAM UPSR 2014. KASIHAN TENGOK BUDAK WALAUPUN DAPAT 5A TAPI TAK DIBERI PERHATIAN. DAH LAH PELAJAR DI SEKOLAH PEDALAMAN 3.

    • ezzeesya fazira says:

      Assalam. bila check result “tiada maklumat ditemui”
      Katanya pihak skolah dah apply utk KRK, KAA, SMKA. Bila nak buat rayuan (Smka) kata takdapat sbb tak pernah mohon. KRK dah penuh. Pergi pjbat pelajaran tkdpat penjelasan yg tepat. Kalau ad peluang.. harap sangat pihak kementerian bg laluan pd yg layak. Anak jagaan sy AZIQ FARHAN ABDUL RAHIM A/GILIRAN NA0921002. Mintak sekolah kawalan / kluster xdpt. Sbp lg la xdpt dia 4A 1B. HM

Leave a Reply

CommentLuv badge