23 Responses to “Biodata Fattah Amin Pelakon Drama Playboy Itu Suami Aku”

  1. eiyka aulia says:

    Lakonan yg baik,good job, .

  2. Nur Syafeeqah Nadjwa says:

    Memang best lah cite ni…..Macam mana agaknya episod akhir agaknya ya???

  3. nurul aida says:

    abg fattah lahir kat ne yerk?? and tarikh lahir brpe??huhu

  4. natrah says:

    mmang best cita nie

  5. siti munirah says:

    your hansome

  6. siti munirah says:

    you handsome siok nye cite ni

  7. scherie says:

    jalan cerita yg sgt mudah di faham…ok lakonan yg mantoppp…thx

  8. aleeya aiesha says:

    Handsome nya

  9. ikmal says:

    Semoga abg fattah berjaya di masa yang akan datang…….AMIN!!!!!!!!!!!TERBAIK………

  10. muhammad jabir says:

    Best gile citer ni…fattah amin nk no.tel..blh tk?

  11. aren says:

    ee..gedik lah orang atas tu..

  12. zura says:

    kacaknye.

  13. hanani says:

    X yah panggil org gedik x sedar diri ke

  14. hanani says:

    Best gila cita ni dah tak de lagi ke abg fattah

  15. hisyammudin says:

    adrian ni kacak lah. tapi kenapa jadi playboy tak macho dahlia tu dah lah gatal lepastu tidur ngan abang adrian eyyyuuuu…………………………

  16. nurulaliza says:

    Awak memang hensem ilove you fattah amin

  17. Erissa Zaidi says:

    Abg Fattah ni mda sthun kan dngn Kak Ris?

  18. Edura says:

    Handsome,kind,good actor

Leave a Reply

CommentLuv badge