8 Responses to “Bantuan RM100 Pelajar Sekolah Rendah Dan Menengah 2014”

  1. khairi says:

    Salam,

    Saya ingin bertanya bila tarikh bagi pihak ibu bapa mengambilbantuan RM100?

    tERIMA KASEH

  2. jeffz99 says:

    tapi kt skolah kmi takde diumumkan pun ? boleh ke tu ambi brim tnpa ibubapa guna ic sndri ?

  3. Salmah bt Abdullah says:

    kenapa anak saya tak layak dapatkan rm100? cikgu kata dia bukan warganegara tapi anak kawan saya bukan warganegara dapat juga, memang tak hadil, saya ada surat mengatakan warganegara dan bukan wargenegara dapat, mcm mana ni, kasih pilih ke?

  4. Salmah bt Abdullah says:

    kenapa anak saya tak layak dapatkan rm100? cikgu kata dia bukan warganegara tapi anak kawan saya bukan warganegara dapat juga, memang tak hadil, saya ada surat mengatakan warganegara dan bukan wargenegara dapat, mcm mana ni, kasih pilih ke?

  5. fazira says:

    adakh , pljr pra-u akn dpt brim 2015 rm 100

  6. lim says:

    Saya ingin bertanya bila tarikh bagi pihak ibu bapa akan dpt brim 2015 rm 100 untuk sekolah menengah ??

    Terima Kasih.

    • tina says:

      Sampai skrg xdpt duit brim pelajar rm100 lagi..
      Mase penberian brim anak saya tidak hadir sbb sakit.esok nyer bile tanyer guru kelas..die kata sekolah dah guna kalaau awak nak tunggu hujung tahun..bile kol kerani sekolah ckp peruntukan tak cukup tak kena tunggu…xphm betol..

Leave a Reply

CommentLuv badge