7 Responses to “Biodata Nooraida Binti Abdul Talib Skandal Adi Putra”

  1. mamee says:

    xder cara len ker nk glamour?… mesti cara kotor

  2. Ain says:

    perempuan ni kawin ngan laki dia sbb laki dia kaya jer kot..

  3. sal80 says:

    jgn cakap lau x tau kisah bnar…asik nak menuduh jk….

    • amir-aida-adi says:

      kak sal80 mcm thu je,bkn cter thu ke x thu,,
      ni antara maruah dia n laki dia n adi putra,,
      klau akk dkt tmpt dia akk nk jd mcm tu..ke mmng akk mcm tu,,malu la sikit..dia tu is3 orang..
      bg kaum laki..ada dpan mata smua dia nak..bkn dia thu bini org ke x..jnji dia dpt.
      yg silaki dia tu lnsung x ambik thu..sbb tu la is3 dia kesunyian…cer laki dia duk main whatsapp dgn bini dia..x kn trjd…

  4. amir-aida-adi says:

    ni namanye nk cri publisiti murahan,
    klau aku jd laki dia dh lama mkn tnggan..laki dia tak pikir ke..yg dosa bini dia..dia yg akan tnggung..yg sibini duk buat hal,,,dia mne pikir bab dosa..sbb dia pikir laki dia yg tnggung dosa dia,,
    aku sbgai llaki mcm adi putra tu dh kompom x tahu dia bini orang,dgn pakaian dia mnjolok mata.klau dkt whatsapp tu blh tahu ke bini org ke tak…kompom2 smua ckp single..puiii,aku x blh cye sgt..slgi x brjmpa klrga nk thu single ke x jmper la klrga dllu..

  5. rezzz says:

    tepuk sebelah tangan mana bunyi…tepuk dahi baru bunyi…

  6. mai says:

    makanan yang tak bertutup memang lalat datang menghurung….iyu prumpamaan nya.
    tapi jgn kita menyalahkan semua pada perempuan…lelaki yang dah berbini pun sama jer 2×5 = 10..
    takda beza lelaki atau perempuan, kalau ady putra mampu nak berkahwin lain… buat lah dengan cara diredhai allah bkn dgn cara mcm ni.
    cuma kesian kat wanita ni… semua mengecam dia,sampai bercerai berai…. hanya Allah yang tahu kebenarannya.
    kita sebagai orang luar, lihat dan dengar jgn tambah garam dan gula memburukkan keadaan.
    cuma pesanan buat semua dan diri saya sendiri: Artis juga manusia biasa, bkn mailaikat yang tidak melakukan dosa.

Leave a Reply

CommentLuv badge