8 Responses to “Biodata Nooraida Binti Abdul Talib Skandal Adi Putra”

  1. mamee says:

    xder cara len ker nk glamour?… mesti cara kotor

  2. Ain says:

    perempuan ni kawin ngan laki dia sbb laki dia kaya jer kot..

  3. sal80 says:

    jgn cakap lau x tau kisah bnar…asik nak menuduh jk….

    • amir-aida-adi says:

      kak sal80 mcm thu je,bkn cter thu ke x thu,,
      ni antara maruah dia n laki dia n adi putra,,
      klau akk dkt tmpt dia akk nk jd mcm tu..ke mmng akk mcm tu,,malu la sikit..dia tu is3 orang..
      bg kaum laki..ada dpan mata smua dia nak..bkn dia thu bini org ke x..jnji dia dpt.
      yg silaki dia tu lnsung x ambik thu..sbb tu la is3 dia kesunyian…cer laki dia duk main whatsapp dgn bini dia..x kn trjd…

  4. amir-aida-adi says:

    ni namanye nk cri publisiti murahan,
    klau aku jd laki dia dh lama mkn tnggan..laki dia tak pikir ke..yg dosa bini dia..dia yg akan tnggung..yg sibini duk buat hal,,,dia mne pikir bab dosa..sbb dia pikir laki dia yg tnggung dosa dia,,
    aku sbgai llaki mcm adi putra tu dh kompom x tahu dia bini orang,dgn pakaian dia mnjolok mata.klau dkt whatsapp tu blh tahu ke bini org ke tak…kompom2 smua ckp single..puiii,aku x blh cye sgt..slgi x brjmpa klrga nk thu single ke x jmper la klrga dllu..

  5. rezzz says:

    tepuk sebelah tangan mana bunyi…tepuk dahi baru bunyi…

  6. mai says:

    makanan yang tak bertutup memang lalat datang menghurung….iyu prumpamaan nya.
    tapi jgn kita menyalahkan semua pada perempuan…lelaki yang dah berbini pun sama jer 2×5 = 10..
    takda beza lelaki atau perempuan, kalau ady putra mampu nak berkahwin lain… buat lah dengan cara diredhai allah bkn dgn cara mcm ni.
    cuma kesian kat wanita ni… semua mengecam dia,sampai bercerai berai…. hanya Allah yang tahu kebenarannya.
    kita sebagai orang luar, lihat dan dengar jgn tambah garam dan gula memburukkan keadaan.
    cuma pesanan buat semua dan diri saya sendiri: Artis juga manusia biasa, bkn mailaikat yang tidak melakukan dosa.

  7. Baby johorean says:

    Saya bersumpah dengan nama Allah betapa kejinya perempuan yang bernama Nooraida tu. Pada bula puasa yg lepas bertempat di ksl resort pada bulan puasa yang penuh baraqah ini tanpa segan silu dia telah berzina denga suami kawan saya. Satu hotel nampak. Kamu boleh tipu semua org lain dengan wajah dan posting konon2 suci di IG tapi kamu tak boleh menipu Allah. Hanya kerana usahawan muda yg terkenal yg berstatus suami..muda dan kaya..kamu sanggup berzina di bulan ramadhan yang mulia ini. Tanpa ada maruah dia memuat naik turun gambar dia memakai baju milik suami orang tersebut didalam bilik hotel. Allah tahu apa kamu buat. Dinding hotel tebal tapi cctv hotel tak menipu memperlihatkan mereka berdua masok ke bilik bermalam disitu. Dari dalam lif lagi cctv menunjukkan kelakuan tak senonoh mereka. Bagaimana seorang perempuan yg bernama ibu dan isteri org boleh tergamak berzina dengan suami orang. Pada bulan ramadhan. Khabarnyer semua bukti ada pada isteri suami orang tersebut. Pihak hotel sendiri mengesahkannya. Suami nya juga tahu akan perkara ini tetapi mendiamkan saja kerana sudah cukup malu dengan perangai jalang isterinya itu yg tidak sedar dikutip dahulu..NAUZUBILLAH

Leave a Reply

CommentLuv badge