8 Responses to “Luahan Noor Dayana Kecewa Ashraf Muslim Kahwin Lagi”

  1. dca says:

    kalau dah artis tu .. artsi jugak .. tek leh pakai ni

  2. nuha says:

    Lelaki bkn mcm ni, lelaki sepatutnya mempunyai akal dan pertimbangan yang waras. Klu buat prangai mcm ni tahulah sy tahap agama dia takat mana. Lupa Allah ni…

  3. Memang hampeh. Ustaz la, hape la. Nie mesti kes da ngandung da nih. Kalau tak, takkan la kelam kabut nak nikah kat thailand walau permohonan poligami dah buat.. Puiii..

  4. Caliph says:

    Poligami adalah halal …
    Di suruh oleh Yang Maha Empunya …
    Hikmah nya melimpah ruah …

    Bagi yang menentang/mencurigainya …
    Walau sedetik … dengan apapun alasan yg tidak syari’e…
    Nantikanlah … Apa2 yang Dia Kehendaki …

    Sepertimana penzalim berjuang dengan kezalimannya …
    penderhaka yang memilih penderhakaannya…
    pengumpat bangga dengan segala umpatannya…
    semata2 kepuasan akalnya meskipun bertentangan dengan
    Apa yang Dia Kehendaki …
    maka nantikanlah …

  5. mirul says:

    Sibuk cerita hal orng yg empunya bdn x de pun lebih2. Yg duk jaga tepi kain orng ckp mcm2. Mcm dia juga alami sekali. Mcm dia yg tentukn hukum hakam menyata pelakon ni salah. Cuba cek ada x dosa yg dia buat? Sbliknya orng duk ngumpat dan fitnah ni tambah menambah pulak yg dosa. X habis2 mmburukn orng ape daaa.

  6. qamarchaya says:

    ada hikmah nie… disebalik kepahitan pasti ada kemanisan.. Allah x kan menguji hambanya lebih dri kemampuan..:-)

  7. afiiiii says:

    sedih nye… sabar la ya..bykan sbr.. satu hari nanti dia ssh.dia akan cri kite balik.. yallah…. sedih sgt.. klu jodoh dia .. nk buat mcmne..

Leave a Reply

CommentLuv badge