23 Responses to “Senarai Rasmi Model Kereta Turun Harga 2013 Di Malaysia”

  1. jamle jual says:

    harga kereta malaysia ini masih mahal..sepatutnya kereta buatan malaysia dikurangkan harganya dalam 10 ribu sebuah barulah betul..sbb pelanggan tetap adalah warga malaysia sendiri..kena fikirkanlah harga istemewa untuk rakyat malaysia hari ini..

    • chubbylullaby says:

      btl3..msh mahal.turun pn bpe je.kalau gaji semua pkrja swasta sebln 3rbu blh ni.ni gji pn xde kenaikn gji lg.

  2. fad says:

    paling hebat!!! exora dan saga turun RM450!!
    komisyen salesman x jejas pun.. klu proton turun RM4500 kn sedap tengok adoiii./…

  3. zahar says:

    msih mahal…tunggu pru14…

  4. Jebat says:

    belum boleh dikatakan murah tetapi lebih baik ada daripada tak der langsung

  5. aiksss says:

    Myvi ez je,,knapa xsemua model..turun sedikit je,,sama la juga,,ni harga xtermasuk free gift or smthing..

  6. yusri says:

    memang betul harga kereta perodua myvi dan proton persona pun masih mahal ini kan nk tunggu 5 tahun lambat lah jawabnye!hmm nk kena tunggu pru14 lg pun lambat.

  7. Kunta-kinte says:

    Kantoi… Jenama lain x turun ke? Takkan 10 jenis keta ni je?

  8. brontok says:

    myvi ez ni makin mahal ke makin murah ea??? kt website http://www.perodua.com.my/ourcars/myvi/price/ez produa price sekitar 44k-45k. tapi kenapa harga myvi ez selepas penurunan RM 48k??? ke Gov dah wat modification kt kete tsb untk leh terbang ke..melompat ke… tu pasal la mkin mahal..haha

  9. fayedjb says:

    RM 157,888.00 adalah harga sebenar wolkswagen golf dari dolu lagi…

  10. wali says:

    Komen paling atas tu buat aq nk gelak pecah perot.. Bodoh nk harga keter rendah2.. Ko tau x modal nk buat 1 keter brapa? Ko ingat proton tu buat keter nk bg sedekah ke aper.. Bhahaha.. Pakai je la keter sapu…

    • Kalau saudara2 nk murah buat kete sendiri.bersyukur sebab kita berasal dr negara. Malaysia tgk x negara org lain mcm mana.kereta boley bg kita makan ke .

    • acap says:

      Hahaha..buta info betul..kat negara luar jual kereta saga rm2++++ je..cuba p search sana bro..jgn nak bodoh kan org je..klau nak cite modal aku rasa peugeot tu lg berkualiti..maknenya lg mahal material yg diguna..tp boleh turun smpai 11%..kereta malaysia?jgn suka2 bodohkan org..

  11. Komen pandai kale nk semua murah nanti sy buka satu kilang kete papan sorong murah jer sape nak !!semua nie politik jer lebih .bercakp guna fikiran yg betul.that y melayu senang d bodoh2kan sebab melayu sesama sendiri pun x puas hati.Allah taala bg kita semua buah fikiran yg sangt cerdik guna kan la sebaik2nya bkn seburuk2nya..belajar erti bersyukur semua..maaf

  12. zack says:

    Kalau dpt turunkan harga keta nasional tu skit lg kualiti tip top jgn plk dh beli byk lg mslh, untuk rakyat sendiri, jgn
    disusukan kera dihutan anak sendiri x mkn

  13. tanpanama says:

    masih diperingkat yang mahal la..tgu jela..ad rzki murah lagi ley bli,,law mhal tgk kan aje la..heee..owg kaye makin kaya..miskin makin miskin ler..

  14. nana says:

    Org malaysia ni kebanyakannya nak pakai keta mahal2, tapi bayar tol x mampu, bayarn duit minyak pun berkira, bayar insuran keta x mampu, bayaran pinjaman keta pun x mampu. X boleh blah sungguh la…Last2 salah kerajaan jugak. Padahal diorang yang sememangnya x mampu. So, ukur le baju di badan sendiri….

  15. wan says:

    kerata punya harga mahal sgt lum hbs ccm keta han
    ur da kualiti x da

  16. wan says:

    btol 2 jamle

  17. zack says:

    Pakai kete ikut kemampuan..jgn ikut lagak..nak besar tp murah mana nak cekau beb!! Sedar diri gaji kecik..

  18. cty says:

    TK GUNA TURUN HARGA KERETA SBB ROAD INSURANSE TIAP2 TAHUN NAIK.

  19. cty says:

    INI CADANGAN BODOH PEMBANGKANG LA NK KAYAKAN SEKUTU DAP DY…

  20. Anak Muda says:

    Kreta mahal sebab kilang masih di Lembah Kelang… gaji pekerja… mak ooiii.. >RM3,000 sebulan… ade ko orang terfikir???

Leave a Reply

CommentLuv badge