14 Responses to “Video Ketua Tingkatan Kena Belasah Cetus Kemarahan”

  1. Concern parent says:

    Budak sial. Tak kira apa alasan. Tolong hantar budak ni semua pergi Henry Gurney. Sememangnya sampah masyarakat. SAMPAH MASYARAKAT !!!!!!!!!

  2. secret_bluebeRry says:

    lancau punya budak2 nie , mcam sial . mak bapak x ajor kew . kesian kwan lame aku kne bntai !

  3. liza shah alam says:

    budak sekolah lagi…dah pandai nak jadi gangster!!!..kepada ibu dan bapa di luar sana..tengok2lah sikit perangai anak kita…macam nilah jadinya kalau kita tak ada masa untuk mereka.

  4. QueSera says:

    Menurut maklumat pembuli utama adalah munir ismail:
    http://pembulismktho.blogspot.com/

  5. cikgu sekolah says:

    Pihak polis tak nak ambil tindakan ke.?
    Ini bukan kes main -2.

    Diharap pihak polis akan memberi keadilan kepada keluarga mangsa.

  6. Pak Tuah says:

    Kecik2 dah jadi gangster…kalau adik aku kena belasah..confirm sekor2 aku sembelih hidup2

  7. Anonymous says:

    Hahahaha. Ko ni slh pilih lwn laa bdk kecik. Ade ker ko pukul bdk yg x melawan? Gile cheap wey. Dh laa buah tomoi ko klakar. Mcm cartoon jer aku tgk. Budget gempak abes laa? Ko ni mmg klakar laa. Blum buku bertemu ruas lg xpe laa. Ko ingat ko sorang jer bleh hentak org. Ramai lg tunggu ko kat luar nk ketuk ko. Ko ingat ko gangster? Ade gangster lg besar dr ko tuh kat luar. Klu ko adik aku, dh lamer aku ikat ko. Buat malu org penang jer.

  8. sham_samestrong says:

    Depa semua jenis penakut berani dgn org x lawan pastu dgn bangsa sendiri plak tu…..

  9. hang kata says:

    nauzubillah,apa nk jadi an budak2 lo nie.
    awat la wat lagu tu,pa salah dio?
    dio just nk jalankn amanah dio jah!
    jahil betoii

  10. acap stylo says:

    woi klau hang nk gaduh.gaduh dengan lelaki sejati mcm aku la ape celop gadoh ngan budak tu.klau mu gangster sangat meh gaduh ngan ku la.korang semua kecut gaduh 3 by 1 .klau hampa gangster sangat meh masuk HENRY GURNEY baru betul LAN TODAKKKKKKKKKK……dasar lu punye geng poyo…..noob….KORANG SEMUA POYO!!!!!!!!

  11. jentel xpuas aty says:

    ape barang gadoh gadoh dgn budak ayam2.. meh la cni. nal jadi gangster’s sgt kan ?
    tunjuk la gangster kau tu dkat kwsan rumah aku.
    korang semua kecut gaduh 3 by 1 .klau koramg gangster sangat meh masuk HENRY GURNEY baru betul LAN TODAKKKKKKKKKK!!! hhah !

  12. ftisland says:

    padan muka lu … klau koe slh satu ahli keluarga aq da lma aq siang hdup2… biar koe rse pnderitaan org yg d CEDERAKAN … hahaha !!!

Leave a Reply

CommentLuv badge