18 Responses to “Senarai Penuh Calon Pakatan Rakyat PRU 13 Pilihanraya 2013”

  1. Calon reserve says:

    wah…ini semua memang calon terbaik lah.
    Saya dah nampak bakal bakal calon menteri kat senarai ni.

    Selamat berjuang wira wira rakyat

  2. Amhad said says:

    Saya yakin mereka dari PR boleh menang sebab rakyat yg bijak dan berpelajaran serta bermoral menyokong sepenuh pemimpin yg bersih dan berjiwa rakyat.

  3. agus says:

    hehe..calon terbuang..sekarang dipuji melambung..pas menang nanti lompat jer kerjanya..pas tu kata UMNO bayar..hehe

    • Zuraidi mahat says:

      Tak kiralah siapa calonnya dari Pakatan. Batu ke….pokok ke….Kucing ke….aku tetap akan sokong. Asalkan bukan U…(ABU)

  4. macam2 ada.
    macam – macam politik ni…
    sendiriDOTnet recently posted..Keputusan pilihanraya 2013

  5. cikgu lama says:

    Mari kita sama sama UNDI PAKATAN untuk MALAYSIA yang lebih cermerlang.

  6. dot says:

    ini kali lah …………………………

  7. lampada says:

    rakyat yang bermoral sokong pemimpin tidak bermoral, apa barang?

    • lingkup says:

      Lampada, Saya pun setuju dgn anda 100%.
      Tak habis abis dgn fitnah dan buat video seks yg mengotorkan rakyat Malaysia. Menjijikan.

      Rakyat harus menolak habis habisan parti yg ketandusan idea ini. ABU !! ABU !!

      Inikali lah !!
      Ubah !!

      HIDUP PAKATAN !!

Leave a Reply

CommentLuv badge