22 Responses to “Gambar Terkini Pencerobohan Lahad Datu Sabah”

  1. mat krim says:

    baru le ada keje sket ATM…heh heh

    • Pandora says:

      apa pasal mat selama ini askar x buat kerja ka?

    • x army says:

      mat….ko ingat keje askar g perang jer ke…pasni ko g cari sumber2 yg mana boleh bgtau kat ko tentang tugas2 dan tanggung tentera ni….

    • Apsal mat.?! maen sedap mlut kau je ckp mcm tu. Kau ingt askar tk kje ke.?! klu nk thu meh msok askar. Jalan pkai lutut and siku aku bg kt kau.!

    • VTG 69 says:

      mat..ingat senang ke jadi anggota keselamatan…?ckap tu biar berotak..ada otak tu guna..jangan bodah macam babi..sial kau…mak kau lahirkan kau dalam kandang babi ke??bodoh…

    • Saya baru baca halni, kena fikir kita mesti sedia kan beras sebelum lapar.begitu juga dengan polis atau tentera,Dalam keadaan aman kita bersedia itu nama nya kerja.Jadi kau mahu apa tentera buat kalau ke adaan aman. senang nya kau makan dan minum sebab ada pulis dan tentera. Ada faham.

  2. halimb says:

    Sebagai iktibar, anggota keselamatan (TLDM, PDRM & APMM) harus lebih perhatian terhadap sempadan/perairan negara agar tiada sesiapa termasuk pati mau pun penjenayah bolos masuk malaysia yang berdaulat.

  3. jack says:

    tembak jeeee….. dioran tuuuu ….. banyak songel….eksen plk tuuuu

  4. afiq says:

    mudah-mudahan teda apa-apa

  5. blaq ct says:

    kita,..sepatutnya lbih tegas dgn mereka,..
    mereka nhe sdh ler pnceroboh,..
    pm kta dah bek sngt kat mereka,..tp mc x pndai bersyukur lngsung,..mereka,..nhe x bler bg muka sngt,..heran2x,..pa mslhnya dngn org2x sabah,..ada kah org malaysia p mngacau negara dorang,..bgus2x negara kita nhe aman damai,..ini dengki pnya psl nhe,..

  6. tanah tumpah darahku says:

    Jangan pandang remeh kemampuan mereka..sebelum mereka datang secara terang-terangan, mereka telah datang secara rahsia sebagai pendatang asing sosial, sebahagian dari mereka telah menetap di negara kita, faham budaya kita, tahu kekuatan kita dan tahu juga kelemahan kita. Mereka telah bersedia fizikal dam mental..

    • pitcock90 says:

      InsyAllah Aku konfiden dgn ATM..askar kita one of the best..Fakta ATM juga first in the world kalahkan komunis dulu..! Fakta 2 1993 Somalia Black Hawk down rescue mission..! kalu itu tak cukup im ready to enrol as RELA ..bagi jer sya satu M-16 and a crash course in warfare..!Kita pun ada cybertroopers yg dah berjaya menggodam website sulu..!

    • betul tu.Maka setiap rakyat yang berkiblat Malaysia,Harus tidak memberi peluang yang begitu mudah kepada sesiapa yang hendak mendapat kan kewarga negaraan Malaysia.Semua yang berkenaan sekarang harus buka mata.Seperti mana yang kita lihat dimana mana kampong di ujud kan, kawasan perumahan tumbuh macam candawan.tidak teratur.Dengan keadaan sebegini maka sesiapa atau kumpula jahat senag berlindung,pehak keselamatan menghadapi masaala untuk mengesan musu.Tanah per sendirian pun kalau nak buat rumah sewa harus ada pelan yang di lulus kan dari pehak yang berkusa,bukan suka suka saja.sedar lah sesiapa yang ada kena mengena.Sama ada perseorangan atau jabatan tertentu.

  7. Suhaimi says:

    salam..inilah yg plg d geruni bila pati melambak d negara kita..hebat mereka lolos dan bebas d negara kita..tahukah siapa sebenarnya mereka..ingt jepun dulu hntr jenderal dtg jd tkang gunting rmbut je..klu org baik2 mesti masuk ikut peraturan..!.dah terantuk baru nk tengadah x guna..pati yg ada d sini bkn shj d sabah mngkin rakan sekomplot mereka yg mceroboh..x pelik klu benda ni tiba2 tjadi d ibu kota..eee seramnya!

  8. ultraman says:

    harap2 jangan jadi mcm di palestine la..hancur sabah nanti..lambat lagi nak membangun..tapi kalau betul lah dorang nak perang sabah ini..comfirm lah kita kalah..berlambak pati di sabah ni..dah 3 tempat ada pencoroboh.. lahad.datu,semporna dan kunak..entah2 lepas ni mna lagi.itu baru yang datang sendiri..yang dah lama kat sabah siapa tahu kan..entah2 esok lusa aku lagi kena bom@peluru..kasi settle cepat2 la..jangan tunggu ramai dah terkorban baru nak settle hal ni..

    • amanMalaysiaku says:

      confirm kita kalah?..jgn cakap mcm tu bro…pengecut namanya tu..belum apa2 dh cakap confirm kita kalah..psychology pun dh knockout..apa ni??

  9. anak jati sabah says:

    YA ALLAH YA RABBI lindungilah anak buahku dan rakan2 di barisan hadapan dan angota keselamatan negara yg skrg ni tengah bertarung di kg.Tanduo Lahad Datu utk kedaulatan negara kita.AMIN…..AMIN……AMIN……..

  10. anak pendekar says:

    kepada bro polis dan tentera, maju terus maju, musnahkan musuh sehingga ke titisan darah terakhir.nama mu gah di persada.nyah kau musuh durjana dari bumi Malaysia tercinta.

  11. Anak jati johor says:

    Kepada semua anggota kslamatan yg btugas trutama skali mereka yg brada dbarisan hadapan..pertahankn lh nama baik negara & maruah bangsa kita..kami akn sntias brdoa utk kjayaan kita brsama..slagi hayat dkandung bdn..jgn sskali kita mengalah..brjuang habis2an..pastikn mreka trima hkuman yg setimpal..

Leave a Reply

CommentLuv badge