11 Responses to “Video Kes Dera Budak India Oleh Bapa Tiri Di Klang”

  1. kitatauke says:

    2 kali je aku mampu tgk video ni…memang sedih..sanggup wat budak besar tu macam tu…sedih…

  2. Jue says:

    tak sampai ati nk tgk hbs.nangis tgk budak tu kn dera.moga “PENDERA” tu dpt balasan yg setimpal..

  3. wen says:

    kalau aku ada..bapa tiri yg kejam tu kalau boleh d jatujan hukuman mati saja

  4. wen says:

    aku hairan mana mak budak nie waktu kejadian dan keluarga dio org????

  5. wen says:

    geram nye aku tgok bapa tiri tu…..perakam dia tu pun mcm ada sama kat tmpat kejadian….hairan pula mcm ada ramai suara kat rakaman tu tp..xda pula nak bhentikan bapa tiri dr terus mdera budak tu……aku harap tuhan akan bls pbuatan binatang laki gila ni

  6. guna says:

    kalau dia dering mari lawan sama saya kaninaboo cibai

  7. Jen says:

    My heart really hurts 2 see de boy suffered. Why his biological mum cant take care of him. If not responsible give up de boy for adoption. This man should be in jail 4ever.

  8. perumaal says:

    the goverment must give a proper sendence for the man.
    anyone like this must die before they wake up.

  9. gemong says:

    tak sanggup tengok video tu.Memang kejam bapa tiri budak tu.Emak dia pun macam sial je biar anak kena dera mcm tu.

  10. Kaki Gaduh says:

    Best tgok bdk tu kena dera, lau aq ada anak lg kejam aq buat daripada keling paria tuu laknat…

Leave a Reply

CommentLuv badge