7 Responses to “Kadar Dividen ASB 2012 Diumumkan Lebih Tinggi”

  1. Dwerth says:

    Emm dividend asb 10% tu mcm tak boleh nak pecayer jer…

  2. RAZACH says:

    Tahun 95/96/97 agihan dividend lebih 10 % tidak termasuk bonus jadi caya lah ASN/B mampu bayar kalau mereka mahu.

  3. g-nola says:

    huhu tak sabar menanti pengumuman nye. hari ni la kan 21 dis ? tik tok tik tok … 😀

  4. hacker john says:

    zaman DR.M je dividen tgg 10%++…. dapat kt si pak lah n abg jib hbs dividen asb down ke angka 8%++….hahaha =)

  5. cik ann iezan liangmoi says:

    agk2pengumuman dividen dah kuar paymentnya bila bleh dpt @ dah dpt @ sy yg ketinggalan tpi rasanya x kut asb taun ni imbuhan yg mengalakkan ni namanya reski …..

Leave a Reply

CommentLuv badge