9 Responses to “Pengantin Seksi Bernikah Di Masjid Nampak Tali Bra”

  1. ameer25 says:

    sape yang patut disalahkan?

  2. ratu sumbink says:

    pengantin bole pakai cm ni tapi kena lar guna bra yg moden siket… tali bole di tukar ganti dgn mguna kan tali bra transparent …. ni kampungan kowt pengantin dia hehehee..

  3. Ieta says:

    Bukan soal tidak sesuai dengan budaya melayu atau budaya kaum apa pun, tapi ia merupakan menzahirkan ketidakpatuhan manusia kepada perintah ALLAH SWT..

    Maka, carilah ilmu untuk menyelamatkan kita daripada dilaknat Allah..

  4. sha says:

    ish2…xreti malu pnya pompan..,adaka patut pkai mcm tu..,yg hairan nyer pihak pengatin sblh pompan dan belah laki pon buat bodoh ja…dah terang2 nmpak bra..,hmm bole ke buat bini mcm ni aduhhh fikir2 la ceh xmalu :PPP
    lebih baik xyah pakai tudung
    ankat nikah ja kat rmah

  5. Umie says:

    Memang gambar yang disiarkan memaparkan imej yang tidakkan menyenangkan. Itu sebabnya orang bangsa yang menganut agama lain mudah mengkritik agama Islam. Ini kerana kita sendiri sebagai muslim sendiri tidak tahu bagaimana nak jaga adap sopan sebagai muslimin muslimat. Tak payah tengok orang lain. Renung diri sendiri dah cukup, dan bisiklah pada diri sendiri benarkan saya orang Islam yang sebenarnya. Disini den nak komen sikit, kenapa ye bila nampak orang agak kolot sikit mesti kata kekampungan. Den yang duduk di kampung ni dah moden dek. Kami yang di kampung ni TAK LE SERISAU permasalahan yang sering terjadi di BANDAR-BANDAR BESAR YANG LAGI MENJULANG-JULANG MASALAH SOSIAL. Jadi nasihat eden PULANGLAH KE PANGKAL JALAN….Jangan pula bila nak tutup malu… je baru ingat orang yang duduk kampung untuk tutup MALU.Akhirnya orang kampung jugalah yang dicari dekkkkkkkkkk……

  6. Ayie barboza says:

    kampung ke bandar ke..kalau mati tanah tu ada beza ke tanam dekat tanah bandar atau tanah kmpung?? Bodoh punya orang..kau igt kau duk bandar tu hebat sgt la?? X igt asal usul tok anjang kau tu dari mn??

  7. hamba allah says:

    ini kelakar..korang bgado pasal pengantin seksi ni ke atau pasal sape dok kampung,sape dok bandar?

  8. KHALIS says:

    BODOH NAK MAMPUS

Leave a Reply

CommentLuv badge