61 Responses to “Semakan Calon PLKN 2013 Senarai Nama”

  1. harith syah says:

    i want join to PLKN

    • PAUL SMITH says:

      hey noob, u think plkn nice ah….go die there la asshole!!

      • stickstiley says:

        wat mcm na lw da tepilih….

      • to:paul smith
        mm ,.knp pulak??PLKN kn best ,.bnyak dpt kwn ,.n dpt mncri pngalaman pulak tue ,.lgpn ,.boleh djadkn sweet mem0ry dlm hd0p ,.kn kn kn???

      • Mason Lim says:

        Please shove your useless and thoughtless comment somewhere else. Respect one’s choice in a matter.

      • apispis239 says:

        orang macam ni penakut!!!!!

      • "NOOB" who went to PLKN. says:

        Paul, stuff your pathetic excuse of a man up someone’s anus and see how their shit works cause yours is in the wrong end of the human anatomy.

        PLKN, or National Service was the best experience I or anyone attending has or ever will have. You know why ? Because it teaches us to be independent and LEARN to use our brain.

        If nobody was to undergo NS, who is going to save our country if there’s a war ? You ? PLEASE.

        You and the likes of you can’t do anything to save us all because you barely even know how to hold a gun properly. Let alone fight in a war.

        So if you think you can do better than any of us who went to PLKN, then I’d suggest you move to Syria and save the whole damn country.

        Thanks.

    • und3r says:

      u can replace me….haha

      • Mason Lim says:

        No can do, Harith can go in as a volunteer but the other chosen candidates has no choice but continue to report in.

    • Mason Lim says:

      Your making the right choice buddy . Lots of useful experiences and new fast friends who doesn’t want to enrol.

  2. harith syah says:

    my school name SMK SEKSYEN 16 SHAH ALAM

  3. Billy Yew says:

    Hai,Saya Billy Yew dan Saya susah malas jadi tentera PLKN

    Boleh tak anda tolong hubungi saya..
    0132159381
    01116431463

  4. liliana says:

    saya nk join jgak sesi 2013 tpi x trpilih knapa ya

  5. lovynna anchang says:

    x… tplh jngn buat mka mram… mun dh nsb..

  6. ezaty says:

    salam,,
    nak tau boleh tak??
    bile ye kite boleh semak penempatan untuk sesi 2013??

  7. Nur atikah says:

    camne nak dapatkan borang pemohonan ar….

  8. anis athirah says:

    ee, ndak ku kepingin kan turut PLKN ani ah tapi t’pilih pulang. kuang ajar tah bana.

  9. saya terpilih plkn pda thun 2011 utk sesi ke-8.. kumpln pla xtw yg ke brapa..
    tpi mslahnya surat or pnggilan, bgitu jga dgn SMS x sampai2.
    kwn sy ckp sy mgkn akn d pggl smula stlh umur 20 taun nnt.
    next year 2013 sy 20taun.
    so, apa ptut sy buat ni??

  10. intan suriati says:

    alhmdulillah…nmpknye sy tpilih untok mnyertai plkn bagi sesi 2012…

  11. jozan show says:

    plkn mari!!

  12. zack hasrul says:

    sye nk join gk plkn nie tp x trplih…klau bleh sye nk join gk….

  13. ayung liylaxz says:

    saya cal0n plkn 2013 . Peace

  14. ayung liylaxz says:

    hai . Tak sbr nk hbs exam .

  15. Abang Yew says:

    SAYA AKAN TENGOK CERITA PUSAT LATIHAN KHIDMAT NEGARA,SAYA HARAP ANDA AKAN PERGI PUSAT LATIHAN KHIDMAT NEGARA UNTUK BELAJAR TENTERA LAGI?
    KALAU ANDA BOLEH HUBUNGI SAYA:
    0149405738
    0195792963

  16. fastlee says:

    cmne m0k smak tmpat ya 0wHH ….

  17. franks says:

    ala aq x dpt ikut plkn kcianya aq

  18. zara says:

    x nak p plkn!!

  19. yong jun says:

    can i get someone who willingly wants to go to replace me, so that i can choose not to participate in such thing?

  20. haha terbaik la , aku tak kene pon , aku pelajar lepasan spm 2011

  21. Meyra says:

    HEY , korang . korang engat rugi sangat ke masuk PLKN . heloo , its luck okee . untuk sesape y tak pernah pusing padang sekolah , ini adalah durian runtuh . dengan sijil PLKN saje , markah kokurikulum boleh jd A . kan senang . tak perlu amek acare kat sekolah . this is bonus ! nak masuk IPTA pun boleh guna sijil PLKN ni . totally , PLKN bukan menyusahkan . malah membantu . PLKN seronok kot . sape tak dapat rugi ^^

  22. daisy says:

    i dapat plkn kat miri, sarawak . wau… bestnye

  23. Ayue Baharuddin says:

    Dh check penempatan plkn kumpulan 1 takde. Mybe kumpulan 2 or 3 . Harap dapt dekat2 sekitar n9 . :)

  24. LOGESHVAREE A/P SANGAR says:

    Di manakah saya dapat PLKN?Siri berapa saya dapat?

  25. lieyna ahmad says:

    Nk msuk PLKN sngat-II

  26. nor elly liana says:

    saya nak tnye knape nama surat saya xsampai lagi…saya semai saya dapat kumpulan 1 di GOPING PERAK TARIKH 4.1.2013 adakah tarikh ni betul? sebab saya tidak dapat sebarang bukti lagi?? rakan2 saya separuhnya sudah dapat surat

  27. gy shah says:

    sy nak join gak plkn tpy x terpilih cm ner ep nak msuk scare sukarela..

  28. juebeyda mmgk says:

    alah….x redy g aq

  29. asalamuailaikum.. saya telah terpilih calon PLKN tapi saya tak nak pegi dulu sbb saya tengah mengandung 27minggu(6bulan lebih), jadi saya nak minta surat penangguhan dulu untuk menjaga anak saya yang masih bayi terlebih dahulu.. kalau saya terpilih masuk kumpulan 2 saya xdpt pegi .. kalau kumpulan 3 bleh jugak pegi .. harap saya masuk kumpulan 3 kelak .. plkn in the best ! i loved .. peluang hanya datang sekali dalam hidup .. yeahyy ! :)

  30. dayang nur amira says:

    saya nak sngat2 msuk plkn….
    PLKN TUNGGU SAYA….
    SAYA DATANG…
    saya hrap saya tplih…amin…

  31. kangges says:

    plkn will be awesome i think so,hope i would get it

  32. Lau Yeing Yeing says:

    Saya ingin masuk PLKN… Harap saya terpilih masuk… Amin…

  33. wawa qazella says:

    yearhhhhh,,i got it

  34. syazwan says:

    x fair laa….
    abg saya 2 org dh kna..
    kat sya pon kna gak..
    nk sambomh STAM pon x boleh…
    tension tol laaa

  35. firdaus says:

    Ak pon dapat gak tapi terlupa nk pergi hahaha sampai la skang ni

Leave a Reply

CommentLuv badge