12 Responses to “Perkahwinan Syafiq (16 Tahun) Dan Yana (14 Tahun) Luar Biasa”

  1. balok says:

    bgus2…mude begini dh kawen….
    awal2 lg leh rs projek halal

  2. syida says:

    halal memang halal, ape lki tu nk bg kat bini dye.. PASIR ke.. haa up sikit.. RUMPUT,mak diorang pon ikut je..haih anak melayu..ceh emo plak

    • syida bangang says:

      nampak sangat kau ni perempuan mata duitan . kau jangan menyesal kalau suatu hari kau dengan laki kau yang konon kaya tu bagi kau makan pasir . bodoh . ingat cakap aku ni sampai mati , jangan sampai laki kau yang bagi kau makan pasir . kau dengki depa kahwin awal pasai apa? orang mesti tak nak hang sebab perangai busuk hati hang . balik duduk depan cermin , FIKIR !

  3. Anon says:

    biasa lah budakmentah

  4. yanie epin says:

    agk2 la nk khwin cpt uh.join la ag

  5. anony says:

    ish3 budak2 zaman skang x leh tgk orng bahagia?
    orang melayu memang bodoh, nasib baik ada agama, sedar la jugak

    x kn mak bapak diorang x peduli tros sampai mkn pasir

  6. Erina Irene says:

    haihh , muda lagi kot da nak kawin .. habiskan la belajar tu dulu , pastu kerja .. nanti baru kawin .. kan senang macam tuu ,tak de la nak menyusahkn mk bapak yg kene tanggung uh

  7. syida bangang says:

    jaga tepi kain masing masing sudah lah .. apa bangang melayu sekarang . bab kahwin awal mesti betina yang memekak , nak bagi makan apa lah , tak matang lah .. sekurang kurang diorang ni cukup matang nak galas tanggung jawab . bodoh melayu memang dengki. semua pandang harta .

Leave a Reply

CommentLuv badge