8 Responses to “Gambar Bekas Isteri Redza Suami Irma Hasmie Tersebar”

  1. sally ciksal says:

    hentikan la menyebar gambar yg nk merosakkan rumahtangga orang……kalau nk d bandingkan dengan irma hasme,berganda lagi cantiknye irma hasme…… selamat berbahagia irma…….

  2. Hani says:

    Apa niat insan yang upload gambar ni? Nak aibkan Reza? Jawablah di mahkamah Allah kelak di padang Mahsyar…

  3. yang dok tolong sebarkan (blog ini) pun satu. .dpt saham d akhorat kelak. ..klu niatnya nak menjatuhkan org lain.. .
    apa nak dfikirkan sangat dunia nih. .sebelah kepak nyamuk pun x berguna bg Allah.. .
    MDHAFiZ.NET recently posted..Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan Ke IPTA Lepasan STPM/Setaraf 2012/2013

  4. ZiaCamelia says:

    Setiap orang ada kisah suka dan duka…itu cerita lama…biarkan ia berlalu..kesilapan dijadikan paduan utk kebahagian di masa hadapan….buat Irma N suami kesabaran, saling percaya mempercayai n tolak ansur adalah penting didalam melayari kehidupan berumahtangga
    ….

  5. syasya says:

    berdosa ker kawin ngan duda.. semua orang ada sejarah masing2.. tuan punya badan pun tak kisah…. ada jer yang tak senang tgk orang bahagia…

  6. mat topot says:

    sedara mak andam tuh kot tukang sebar pic nih….hah hah
    alah korang nih….irma baru jer pakai tudung sket dah chop dia macam malaikat….tah per2 jer.

  7. Janna says:

    Ala…..x kisah la duda pun xde halnyer. Janji bukan laki org…huhuhu

  8. ina says:

    salam..kpd yg menyebar kan berita nie insaf lah..x dpt apa pun .bkn irma rampas suami org,dia kawin ngan duda.kawin ngan duda seribu kali baik dr ambik suami org…xde sapa pun chop irma mcm malaikat tp kt harus rasa besyukur sbb satu lg umat muhammad dh insaf n mula menuju ke jalan yg di redhi allah.

Leave a Reply

CommentLuv badge