9 Responses to “Bahaya Pakai Coli Dan Seluar Dalam Ketika Tidur”

  1. bhaya kh pkai bra mse tdoq? i mmg slku pkai stiap kli i tdoq cz i xtau plak yg pkai bra mse tdoq ne bhye…

  2. fbi says:

    ohh…informasi yg benar! Aku dah 6 tahun tak seluar dalam masa tidur. coz ada dgr kt tv ckp lelaki x bagus pakai2 ketat2 dan kalau tak pakai seluar dalam masa waktu biasa pun sgt baik sebenarnya. tak caya? tanyalah pakar sakit tuan…

  3. renz says:

    aq langsung x pakai apa2 haha

  4. NEO SIEW HEUNG says:

    X hairan..datuk saya dari kecik hingga la karang ni x pkai ape2..cuma x masuk book of rekod je lagi tu…

  5. Nick zamri says:

    Baik sy la mse darjah 1 smpai ke hri ni xpkai2..sbnye xd duit nk beli..urmm sabo jela..:-)

  6. zulkarnain says:

    X biasa pulak

Leave a Reply

CommentLuv badge