6 Responses to “Gambar Neelofa Di Perhimpunan UMNO 2012”

  1. Cik Zem says:

    cantik neelofa nie
    Cik Zem recently posted..Dilema ejakulasi pra matang

  2. cute nyer,,huhu
    nasir hamzah recently posted..Penampakan Imej Misteri Di Pokok Akasia

  3. mat topot says:

    apa punya dressing tak macam perempuan melayu umno nih….tak ada sivik btol!

  4. nk tlg tp org xnk dtlg says:

    bg ak hodoh sgt 2..sbb nti akhirt dia jd mcm dging kne panggang sbb x ttp aurat…dh la 2 ikt ak prty mcm ..hahaha…sdey..

    • Anak Jati Malaysia says:

      cermin lah diri tu siapa ko nak tentukan neraka atau syurga? Itu semua urusan Allah swt. Xperlu la ko kutuk org lain sedangkan ko sdr dah terang dan jelas memperkatakan hak org lain(kutuk & umpat). Jgn ingt ko tu baik sgt… Org bertudung x semestinya baik..(DON’T JUDGE A BOOK BY ITS COVER)

Leave a Reply

CommentLuv badge