9 Responses to “Maksud Perbezaan Antara Suka, Sayang Dan Cinta”

  1. low jenny says:

    bg saya cnta x ad yng baek selaen dary pada laki pemaen kan hty pompuan dn menyakit kn hty………itu bkn nya laki sejati……..itu nama nya setan…………..dn lbh baek x pyah becin dulu kolah hbs bru becinta???

    • kote SUKA pepek says:

      xyah la bercinta masa tengah sekolah. masih berhingus lagi. ketiakk pun masih berdaki. bulu ketiak tumbuh sehelai pun belum.

      budak2 sekolah yg bercinta ni tak lain tak bukan cuma nak mengeseks je. bkan sebab cinta atau sayang.

  2. nurul says:

    cinta memang menyakitkan ..

  3. Teya says:

    SUKA adalah saat ia menangis, kau akan berkata “Sudahlah, jgn menangis.”
    SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.
    CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis dibahumu sambil berkata, “Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama. ”

    Teringat kat dia . :’) Tears ~

  4. confius says:

    apakah maksud ini? tak penah meluahkan rasa hati sbb confius samada ianya minat? suka? cinta? tapi sering perhatikan dia dari jauh sahaja. bila tak berjumpa atau bertembung rasa rindu dan sering menanti kedatangannya tetapi bila dah berjumpa atau bertembung rasa mahu lari (mahu mengelak) dan mahu menangis sepenuh hati… confius apakah maksud ini?

  5. SA says:

    bagi saya ,cinta adalah suatu perasaan yang tidak boleh digambarkan oleh kata-kata ,ianya kurniaan sekali seumur hidup yang terlalu besar nilainya ,dan cuma satu ,cinta pada Allah S.W.T ,cinta yang kekal abadi selamanya .kita tidak akan kecewa ,malah akan lebih tenang disisiNya .Wallahualam .

  6. aliya says:

    alhamdulillah..sy dh dpt lelaki yg mcm smua tu..tp knpe sy rse mcm x bleh bwt smua tu nk dye..help me ..!!

  7. Cinta Itu Indah Bgi ku
    Cinta Itu amat Mmbhgiakan
    Cinta,Suka&Sayang adalh kbhagian

Leave a Reply

CommentLuv badge