3 Responses to “Video Rumah Mawi Kena Samun Dan Rompak Di Bangi”

  1. nasir hamzah says:

    wah ada videonya… baru lengkap.. hehe
    nasir hamzah recently posted..MENINGGAL DI BAHU IBU

  2. Anti artis over says:

    Ini tak lain kerja indonsial lah ni! Nilah padahnya kerajaan terlalu berlembut dgn mamat2 indon ditambah dgn polis malaysia yg gila rasuah..pantang kena hulur duit kopi oleh majikan anjing indon terus butakan mata dan tak ambil apa2 tindakkan terhadap indon2 yg masuk secara haram kenegara ini..tempohhari aku tengok paper “kenyataan seorang menteri” yg mengatakan malaysia negara aman..hmm..amankah malaysia kalau macamni ?
    Rumah aku sendiri pernah kena rompak dgn anjing2 dari indon ni..dan sekarang dah heboh lg hal pecah rumah kat tempat aku,jadi terpaksalah berjaga malam sebab takut bila tengah tidur lena mamat indonsial ni pecah masuk rumah..persoalannya,mana polis??? Jawabnya tengah rilek kat pejabat goyang kaki tunggu rasuah tanpa mencegah jenayah! Inilah salah satu keburukkan kerajaan yang gagal mentadbir negara sebab pihak polis tak ditangkap kerana terlibat rasuah! Aku bukan cakap kosong.Contohnya kat tempat aku berlambak kedai no haram tapi pihak polis takpun buat tindakkan! Tak ke dia makan rasuah tue ???!!!
    Hmm..

  3. mat anti indon says:

    Indon babi memang sial..datang malaysia bukan nk cari rezeki tapi nk buat taik kt negara kita. Aku mmg anti indon2 ni. Haramkan aje kemasukan depa hapa depa ingat kalau tak ada buruh2 atau maid2 indon ni kita boleh mati. Kerajaan malaysia pun tolooooongggg lah, hentikanlah pemutihan yg tiap2 tahun tu. Selagi ada pemutihan banyak lagilah pendatang anak haram indon ni kat sini.

Leave a Reply

CommentLuv badge