12 Responses to “Video Bunyi Aneh Suara Dari Langit Kota Samarahan Sarawak”

  1. syok says:

    Bunyi dari projek gema satelit USA
    syok recently posted..Lol !! Punggung Ning Baizura Diraba

  2. Abulhakim says:

    Itu peringatan Allah supaya YAKIN DGN JANJI2 ALLAH. Kenalilah Allah di http://www.siapaallah.blogspot.com
    Maaf zahirbatin. Salam.
    Abulhakim recently posted..Peraturan Membaca Agar Lebih Mudah Faham

  3. khalili says:

    bunyi itu dengkuran dajjal. Sebelum dajjal akan zahir imam mahdi. sebelum imam mahdi pembantunya pemuda bani tamim akan berkuasa di timur. Siapa yang tidak ikut imam mahdi akan jadi pengikut dajjal

  4. ultraman says:

    jaga,….jaga ..raksaksa nak datang…tak paa..jap lagi ultraman keluar….heheheheee….

    lantak la apa nak jadi…..muda..mudi kita hari ni sibuk dengan hiburan..dah datang petanda macam ni pun masih leka lagi….

    bertaubat laaa…selagi nyawa dikandung badan.. Buat apa yang baik dan tinggal apa yang dilarang

    Tahun 2012 penuh dengan misteri dan kejadian aneh……tunggguu…

  5. sudah sampai masa says:

    itu adalah petanda buat semUa manusia di bumi ini, bahawa bumi sudah di penghujung perjalan sedarlah semua, kita umat akhir zaman x mustahil semua ini dari kuasa ALLAH untuk memberi petanda bahawa sudah hampir kiamat.

  6. arini says:

    Ya Allah..sesungguhnya hanya Engkau saja yg Maha mengetahui..aku bertaubat ya Allah..

  7. john says:

    tu ma rekayasa,,,,, bagi yg beriman jangan trpengaruh,,,

  8. Hamidi says:

    Fitnah Yahudi ni….

  9. fasa fariha says:

    seram but tu kejadiaan allah

  10. semua hal yang demikian adalah sebagai peringatan bagi kita semua

Leave a Reply

CommentLuv badge