206 Responses to “Tarikh Keputusan Permohonan BR1M Bantuan Rakyat 1Malaysia”

  1. tiong kean seng says:

    saya hendak menyemak bahawa adakah permohonan BR1M layak dapat ?terima kasih.

  2. kuzmin abd rahman says:

    kenapa keputusan nama br1m tak boleh diperiksa melalui internet jika melalui dh tentu terlalu sibuk

  3. mohd halizan masruki says:

    tolong semak br1m saya boleh atau tidak.

  4. Muhammad Amirul Hisham says:

    tolong semak permohonan br1m saya sama ada berjaya atau tidak?

  5. Neelam binti Abdullah says:

    Saya seorang Muallaf & ibu tunggal.Saya hendak tahu bahawa permohonan BR1M saya berjaya atau tidak.

  6. minah binti ahmad says:

    bertanya permohonan BR1M saya layak atau tidak?

  7. Tolong semak permohonan br1m saya sama ada lulus atau tidak?

  8. clery james says:

    saya ingin menyamak samada sy layak untuk menerima br1m atau tidak

  9. Lee Soo Sun says:

    saya nak semak adakah permohonan br1m saya berjaya atau tidak

    Sumber: Tarikh Keputusan Permohonan BR1M Bantuan Rakyat 1Malaysia | melvister.com

  10. corinna chong pooi yow says:

    saya nak semak adakah permohonan br1m saya saya berjaya atau tidak

    Sumber: Tarikh Keputusan Permohonan BR1M Bantuan Rakyat 1Malaysia | melvister.com

  11. saya nak semak adakah permohonan br1m saya saya berjaya atau tidak

  12. ramlah says:

    Saya seorang ibu tunggal yang ingin mengetahui status permohonan saya berjaya atau tidak. Knp tidak permudahkan semak jaya melalui internet sedangkan ianya amat mudah diuruskan.Terima kasih.

  13. adegakxfhm says:

    Kan admin dah cakap call no 1800222500…

  14. salihin says:

    SAYA NAK CEK PERMOHONAN SAYA..TQ

  15. Ahmad Fauzy bin Faszil says:

    saya nak semak status permohonan BR1M saya

  16. siti fadilah binti fudzir says:

    saya nak check adakah saya layak mendapat bantuan 1 malaysia..

  17. taufq says:

    guna hotline da tentu sibuk..kenapa tidak guna internet saja untuk meyemak semakan ini…contoh hanya taip no ic sudah keluar..keputusan layak atau tidak..

  18. maaf saya nak tahu layak ke tidak saya ni

  19. saya mahu tanya adakah permohonan br1malaysia saya di luluskan?

  20. Gani Bin Nasib says:

    saya Gani Bin Nasib, mykad 690828-12-5817 hendak menyemak bahawa adakah permohonan BR1M layak dapat ?terima kasih.

  21. Ambo Ahah bin Mohd.Rapi says:

    saya Ambo Ahah Mohd Rapi. (841507-12-6419) ingin menyemak adakah saya layak dapat BR1M?

  22. Nor Haslina says:

    SAYA NAK TAHU STATUS PEMOHONAN BRIM SAYA, ADAKAH DI TERIMA OLEH KERAJAAN ATAU TIDAK, CEK KAT INTERNET SENARAI NAMA TAK KELIHATAN..OK TQ

  23. pija says:

    knape kne col..da tentu bz….cek gune internet je la….habis cerite..

  24. alongkb says:

    kata suruh call….beribu kali dail pun tak dapat…..dari pagi sampaipetang pun tak dapat…cammer nak check….

  25. zainah binti abu zarin says:

    saya ingin tahu permohonan saya BR1M layak dapat? terima kasih

  26. hamidah bt alpa says:

    saya hamidah bt alpa,my 661020-12-5408 hendak menyemak bahawa adakah permohonan BRIM layak dapat…

  27. TAN GAK SENG says:

    Saya ingin tahu keputusan bagi permohonan BRIM layak ke?

  28. saya ingin menyamak nama sya semada layak atau tidak.
    Terima kasih.

  29. itujin says:

    sy duda bapa tunggal…ingin tahu status br1m sy. Along pun harap duit ni nak bayar dia. Terpaksa pinjam along anak nk sekolah…kalau YB semua brtul2 berjiwa rakyat bukan rm500 je rakyat dapat…rumah mewah YB pun pasti rakyat dapat…..

  30. ibharim says:

    tahun depan mudah2an dpt la up ckit…rm5000 ka..baru la rkyt didahulukn…

  31. shah5 says:

    salam, sy nk cek x dpt, klu sy x lulus mcm mne sy nk memohon rayuan.. sedangkan rayuan tarik tutup 10/02/2012. dan jawapan utk BR1M masih dlm proses.. dan makan masa selama 2 bln sehingga 15/03/2012. seandainye sy dpt jwp slpas tarik tutup rayuan, msih boleh lg ke utk sy memohon rayuan?

  32. abgensem says:

    saya nak kepastian..bagaimana nak tahu status permohonan BR1M…dapat atau tidak.

  33. Seman godir says:

    Selain online bagaimana cara saya nak semak keputusan Br1m

  34. SALMIAH BT ISMAIL says:

    saya ingin semak dapat atau tidak BRIM

  35. MOHD NOOR BIN ADAM says:

    bagaimana nak semak keputusan permohonan Br1m berjaya atau tidak

  36. koay eng choon says:

    saya ingin semak keputusan permohonan Br1m berjaya atau tidak

  37. saya nak semak apakah status BRIM, samada permohonan saya diterima atau ditolak?.tq.

  38. kartini binti nise says:

    Blh ka menyemak status d majlis daerah kota kinabalu..?

  39. saya nak tahu br1m saya lulus atau tidak.

  40. SAYA NAK TAHU SAMADA SAYA LAYAK ATAU TIDAK LAYAK NGAN BANTUAN BR1M TERSEBUT.

  41. SAYA NAK TAHU SAMADA SAYA LAYAK ATAU TIDAK LAYAK NGAN BANTUAN BR1M TERSEBUT.

  42. GEORGE says:

    SAYA KECEWA DGN BRIM..
    -KENAPA STATUS SAYA TIDAK DILULUSKAN? ALASANNYA BORANG SAYA TIDAK LENGKAP WALHAL SBLM MGHANTAR BORANG PEGAWAI LHDN TEMPAT SAYA MENGHANTAR BORANG SUDAH LIHAT DGN TELITI LENGKAP.
    -NOMBOR TALIAN YANG DIBERI MEMANG TAK BOLEH DIPAKAI..LANGSUNG TAK DAPAT..

  43. MOHD ZAID BIN ABAS says:

    SAYA INGIN TAHU SAMADA LAYAK ATAU TIDAK LAYAK DGN BANTUAN BR1M TERSEBUT.

  44. Saya Yg Expert says:

    Semua permohonan anda semua GAGAL…

    Kerana anda semua BUTA HURUF… orang suruh CALL… Telipon..yang korang pegi letak IC korang kat sini, sapa yang nak tolong jawapkan…??

    Apa korang pk malaikat nak jawab kan??

  45. zalina zainal says:

    Salam..saya ingin tahu adakah permohonan saya di luluskan@tidak?tolong beri jawapan dgn segera krn masa terlalu singkat..dan kami sume terlalu mengharap dgn brim rm500 itu..tq!

  46. hanafi says:

    Itulah Malaysia….kata nak menyenangkan rakyat,tapi talipon SIBUK je…internet pun tak tahu programme…
    SATU MALAYSIA ORANG KERJA SAHAJA!!!HAHAHA

  47. hanafi says:

    WAHAI SEKELIAN, SAYA PUN SAMA NASIB DENGAN TALIPON 1800….TU,SIBUK BETUL ATAU SEBALIKNYA.
    CUKUP MENHAMPAKAN MALAH SEKARANG DUNIA INTERNET,TAK ADA YANG TAHU BUAT SATU WEB UNTUK CHECK ONLINE KE……MALAYSIA BOLEH (TIDUR DA)

  48. zamri says:

    askum saya ingin tahu apakah permohonan br1m saya layak atau sebaliknya?

  49. midzpar says:

    permohonan saya da lulus tapi tiada keputusan apa apa pasal boucher.cuma mereka cakap tunggu surat sahaja.sya tak pasti ada surat sampai ke atau tiada.atau cuma satu alasan sahaja.kerana ramai yang dah terima boucher.terima kasih

  50. jariah binti saraman says:

    SAYA INGIN TAHU ADAKAH SAYA LAYAK MENERIMA PERMOHONAN BR1M ATAU TIDAK LAYAK..

  51. NOR ASHEILA BINTI AZNAN says:

    SAYA INGIN TAHU ADAKAH SAYA LAYAK MENERIMA PERMOHONAN BR1M ATAU TIDAK LAYAK

  52. Ina says:

    Saya nak tau permohonan saya diterima @ tidak, saya cuba call no yg tertera lansung tak dapat masuk talian.

  53. Ina says:

    bila call masuk talian satu org pun x angkat phone. Ada cara lain tak nak check????

  54. KUMAR says:

    SAYA DAH LAYAK KAH TAK

  55. saya nak tanya samada borang bantuan satu malaysia dapat kah x

  56. tayhwapat says:

    saya mahu tahu saya layak terima bantuan
    RM500.00 atau tidak.

  57. tayhwapat says:

    Saya nama Tay Hwa Pat K/P 480705-01-5567
    ingin dapat tahu saya layak terima bantuan
    RM500.00 itu.

  58. Nurul Aqilah says:

    Salam,sy cma nk tnya bila kita dh terima bntuan ni dlm bln ni,adakah bulan2 yg seterusnya kita msih dpt RM500 ni??tnya je,just want this information..tlg reply ye..trima ksih

  59. SELAMAT PAGI TUAN PUAN.SAYA HENDAK SEMAK PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ,BAHAWA SAYA DAH LULUS DAPAT RM500 ATAU TADAK,SILA HUBUNGNYI SAYA ,SEKIAN TERIMA KASIH.

  60. zainon bte rajak says:

    nak semak status permohonan brim…t/ksh

  61. zainon bte rajak says:

    permohonan saya lulus kah tidak? t/ksh

  62. shafiq bin zullkarnain says:

    saya nak tahu saya punya br1m lulus ke x? terima kasih

  63. tolong semak kelulusan borang pemohonan BR1M

  64. haris samsuddin says:

    pemohonan saya luluske t/kasi

  65. thiva says:

    saya nak semak sama ada saya layak ke tidak untuk dapat BR1M….nak semak macam mana selain talian hotline kerana talian tersebut selalu sibuk………

  66. charles suseh says:

    saya nak semak nama saya dalam RB1M lulus /tidak.TQ

  67. Lau Kee Ling says:

    Saya hendak semak nama saya dalam BRIM,lulus atau tidak.
    Terima Kasih.

  68. Junaidah Binti Pabuka says:

    saya ibu tunggal.saya ingin mengetahui sekiranya borang permohonan BR1M berjaya atau tidak.

  69. Tan Ban Poe says:

    Tuan/Puan,
    Tolong bagi tau pemohonan RM500 lulus atau tidak.
    Terimakasih.

  70. Nor Azam Mohd Nor says:

    punyala susah nak check status bila nak guna hotline asyik talian sibuk dr pagi sampai ke petang,habis tu macam mana?kan senang kalau pakai internet…di harap kalau ada mana-mana pihak kalau dapat bantu saya dan yang lain-lain periksa status permohonan rm 500.terima kasih.

  71. Saya nak tahu dimanakah saya menerima BRM1M ?…

  72. akmal says:

    bagai mana saya hendak menyemak keputusan BR1M?

  73. Azizol B.Amran says:

    Saya puas col talian tersebut…tetap tkdpt…terlalu bizy…saya try hantar email,senyap jugak…bagaimana kami nk tahu status permohonan BR1M,antara gagal atau lulus??

  74. Rose Pengiran says:

    Tolong semak permohonan saya lulus atau tidak

  75. sye, pencalon tersebut gagal mendapat keputusan BR1M…

  76. tolong semak nama saya ,adakah saya layak menerima br1m.

  77. lydia nesarathinam says:

    saya lydia ingin tahu bahawa permohonan saya ini layak atau tidak, terima kasih

  78. saya priscilla ingin tahu bahawa permohonan saya ini layak atau tidak terima kasih..

  79. Idris Bin Mahmud says:

    Saya ingin tahu permohonan saya BRIM berjaya atau tidak.
    Terima kaseh.

  80. salam saya nak tahu adakah permohonan BR1M saya berjaya or tidak.saya nantikan keputusannya.

  81. nama borang saya atas nama suami saya termi bin terbus… harap saya dpt permohonan itu…

  82. Syed Ibrahim Bin Syed Musa says:

    Salam, Saya nak tahu samaada saya layak dapat terima bantuan rakyat BR1M itu ke tidak.

  83. MIsri Bin Sallikin says:

    Salam, Saya nak tahu samaada saya layak dapat terima bantuan rakyat BR1M itu ke tidak. Terima Kasih

  84. roshidi bin mansor says:

    tolong semak permohonan saya lulus atau tidak..tq

  85. shah says:

    Guna email dorang bagi..rajin2 check email.aku punya da dapat jawapan..tunggu surat yang tak kunjung tiba..

  86. Mohamed Hashim bin Mohamad says:

    Keputusan kelulusan sudah diketahuai, namun sehingga sekarang surat atau Baucer RM500 bagi pengeluaran mana-mana Bank belum diterima.

    • putra says:

      BR1M keputusan diketahui – secara lisan diluluskan.

      tetapi surat masih belum dapat.
      LHDN memberi no tel 78849206/9285/86 utk tujuan pemeriksaan tetapi bila tel line tutup shj.

      cuma hendak tahu bila sudah dipos kan atau tidak surat tersebut.

      ada sambg yg boleh membantu…?
      tq

  87. Adakah saya telah diluluskan permohonan saya BR1M yang telah saya mohon di LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI MUAR,JOHOR pada 31.JAN.2012….?atas nama pemohon SYAZA AMALINA BINTI ISMAIL,No.K/P 891104-23-5034,beralamat di No.204,Jalan Temiang Jaya 8,Taman Temiang Jaya 2,Jalan Kim Kee,Muar 84000 Johor..Tel.No : 012-7445610

  88. rohani awang says:

    saya mewakili ibu saya yang merypakan ibu tunggal ingin mengetahui sama ada pemohonan ibu saya di luluskan atau tidak.bagaimana cara saya mahu memastikannya.

  89. saya hendak tahu samada permohonan saya tidak diluluskan
    sedangkan gaji saya kecil

  90. WAN SYAHRUDIN B WAN JUNUS says:

    INGIN MENYEMAK SAMA ADA PERMOHONAN SAYA LULUS ATAU TIDAK

  91. Gayathri says:

    hi tolong hantar borang BRM1

  92. jee jew lan says:

    hai,saya telah mendapat surat menyatakan tidak layak dan telah membuat rayuan,sampai sekarang belum ada keputusan.saya dapat ataupun tidak sedangkan sudah menghampiri tarikh tutup.

  93. LILY MASTURA BT MISBAH says:

    saya dah check semakan kata lulus pada januari sampai sekarang tak dapat apa-apa surat pun

  94. zaleha muhammad says:

    Saya ingin tahu keputusan sama saya permohonan saya lulus atau pun tidak.No ic saya 780729035700.

  95. saya ingin tahu permohonan saya lulus atau tidak.no ic 910831-03-6227..

  96. Leong Yen Fong says:

    saya ingin tahu memohon saya lulus atau tidal? Sudah dua bulan lebih belum terima surat, SMS pun tak ada. Kalau sudah lulus tapi tak dapat surat dan SMS, apa nak saya buat? Sila jawabkan segara, terima kasih!
    No IC: 640701-01-5906

  97. Yap chee keong says:

    Saya nak tahu keputusan yap chee keong 531016-10-5011

  98. kalai says:

    saya kalaivani a/p apayanaidu. saya belajar dia sri college saya minta bantuan laptop.tanpa laptop i tak boleh buat kerja college.ayah i dah meninggal dunia.tolong bantu saya

  99. Joe Isabella says:

    Aduh!, orang berikan arikel / maklumat diatas, tapi semua tak pergi sekolah?

    Nak check online memang tak boleh !

    Call je nombor untuk check satus permohonan kat talian 1-800-222-500/ 1-300-88-3010.

  100. musliha says:

    nak tahu saya ambil tu d zone mana ya

  101. musliha says:

    boleg bagi email nak cek nama saya ambil BRM1 tu kat nama dan bese ke berapa ya

  102. Sy khalid bin azizan…adakah sy perlu mengisi borang br1m untuk 2.0 ..sekali lg ??

  103. FAZIAN BIN MD NOOR says:

    saya ingin tahu permohonan saya lulus atau tidak.no ic 791012-07-5645

  104. qaseh says:

    saya ingin tahu permohonan saya lulus atau tidak.no ic 920331 03 5462 ?????

  105. mioer says:

    saya dah call, diorang cakap keputusan boleh semak hanya pada 16 FEBRUARI 2013.Harap dapat update maklumat terkini supaya semua pihak maklum.TQ

  106. richard gerald binjod says:

    boleh saya tahu sama ada permohonan saya lulus dan layak mendapta br1m malaysia

  107. zurina bt azmi. says:

    Saya ingin tahu adakah seorg lyak menerima br1m rm500 @ rm250.ini kerna ia belum berkahwin ttp menpunyai tanggungngan seorg ank yg dlahirkn tmpa nikah.malah ia tdak mpnyai pkjaan yg ttap.jika ia tdk mpnyai tmpt tgal yg ttap lyakkh ia memohon rumah pprt..terima kasih.

  108. Mohd saiful edham b zainal abidin says:

    Saya nak tahu status permohonan dan Dimana perli saya tuntut

  109. AHMAD RODZI BIN OTHMAN says:

    NO IC 840506-11-5713, SAYA NAK TAHU KEPUTUSAN LULUS ATAU TIDAK, TQ

  110. AHMAD RODZI BIN OTHMAN says:

    NO IC 840506-11-5713
    BOLEH SAYA TAHU KEPUTUSAN LULUS ATAU TIDAK???

  111. MOHD HAFIZZAM BIN ABDULLAH says:

    Salam 1Malaysia Tuan Puan.
    Saya Nak Semak Pemohonan BR1M 2.0.
    NO K/P:920914-13-6599.
    LULUS ATAU.TIDAK.
    Terima kasih Tuan Puan.

  112. putera mohd shuib bin mohd nasir says:

    saya nk tnya..bila permohonan dapat diberikan sbb saya dh daftar brim 2.0 lama dah..saya daftar melalui online.no.kad pengenalan 900301-02-5353.mudah mudahan bantuan brim saya diluluskan..sekian terima kasih tuan/puan.

  113. no.fon yang ada tak dapat.asyik buzy memanjang?mcm mane nk cek

    • RAZIMAH RIDZWAN says:

      BOLEH SAYA NOK TAHU KEPUTUSAN BRIM KALI KEDUA….SAYA INGIN MENYEMAK NAMA SAYA LULUS ATAUPUN TIDAK,,,,,,…..

  114. bertanya permohonan BR1M saya layak atau tidak?

  115. lynda says:

    Nk tau permohonan br1m 250 bjye tau tdk??

  116. Rusa@Rosemary bte Baikit says:

    saya nak semak permohonan brim 1 malaysia sama ada dapat ke tidak 640601 12 5024.

  117. Subasheni says:

    Permohonana saya untuk BR1M berjaya tetapi sampai sekarang saya tidak menerima sebarang bayaran. Perkara yang sama terjadi untuk BRM 2.0.
    Saya terpaksa menghubungi pejabat LHDN sekurang kurangnya 50 kali untuk menanyakan BRM yang sepatutnya saya terima. Saya selalu di nasihatkan untuk sabar dan tunggu untuk mendapat surat. Sampai bila?

    Adakah ini taktik politik? Saya pasti ada ramai lagi yang senasib saya.

    Can anyone help me please?

  118. Abdul Ghani bin Murad ic no 620608 -02-5597 says:

    Saya nak tahu permohonan Brim 2.0 saya lulus atau tidak sebab tidak dapat surat lagi

  119. ARSAD BIN LANUNGKA says:

    SAYA NAK TAHU LAYAK KAH TIDAK ATAS PERMOHONAN SY

  120. Hamba Allah yg x dpt BR1M says:

    Sy masih menunggu jawapan samada permohonan sy layak atau tidak…takpe sy sabar menunggu sehingga 15 March nanti…kalau sampai tarikh tu,takde juga surat yg datang…hmmm…faham faham ler….HAK MENGUNDI HAK SAYA!!! :)

  121. SAYA NAK TAHU KEPUTUSAN LULUS ATAU TIDAK, TQ

    Sumber: Tarikh Keputusan Permohonan BR1M Bantuan Rakyat 1Malaysia | melvister.com

  122. Muslimah Bt Raisin says:

    layak saya mendapat Brim 2 Rm250.00

  123. Saerah BT Haji Ismail says:

    Nak Semak BRIM 2.0
    KP: 431010025290

  124. MOHAMMAD ZUHAIDI BIN MUHAMAD says:

    SY INGIN MENYEMAK SMA AD BRM1M LULUS KE TIDAK????

  125. SAZELIN says:

    saya nak cek samaada saya layak untuk dapt rm250.

  126. aney surayati bt nawawi says:

    Saye nk tahu, BRIM saye lulus@tak

  127. ingin menyemak samada saya layak menerima bantuan BRIM. 2.0

  128. THUCHAGARAN A/L PATMANATHAN says:

    750730-07-5307
    BOLEH SAYA TAHU KEPUTUSAN LULUS ATAU TIDAK???

  129. Sye ingin tahu adakah sye layak mnerima BR1M?

  130. Saya ingin tahu adakah sye layak mnerima bantuan BR1M. Dan jika layak bilakah tarikh nya?

  131. KHAIRUL ZAMAN BIN AB SAMAD says:

    boleh kah tolong cek kan brim bujang sye nk thu dah daftar nama sye??

  132. Tamillarasi a/p govindan rajan says:

    saya ingin tahu adakah saya layak menerima bantuan BRIM.jika layak bilakah tarikhnya..?

  133. lina says:

    Everybody bertenang! Admin kat sini pon xleh membantu anda semua. Sila tunggu surat sampai ke rumah je.

  134. indrani A|P Ramachandran says:

    Saya ingin tahu saya layak menerima bantuan brm1 atau tidak in ic no saya
    760914-07-5538
    terima kasih…

  135. mindy says:

    terlepas tarikh mengambil bantuan BR1M 2.0, macam mana?
    boleh ambil lagi tak?

  136. Morleena says:

    I already apply thru online bt then didnt get any result whether m eligble or nt..

  137. kannan a/l krishnan says:

    Permohonan saya berjaya ke????

  138. SAYA ZULKAFLI ABD KADER 770908115619 ADAKAH PERMOHONAN SAYA LULUS

  139. Saya dah daftar tapi tidak panggil lagi..Macam mana saya nak tahu.

  140. akim says:

    sy nk semak sma ada dpt atau pu x ….

  141. TANG YA UNG says:

    old register …sy mau tanya sne tulis 199 blum bayar mau g mne bayar rm199 itu??harap bls

  142. NOR AZIZAH BINTI MUSA says:

    Saya nak semak keputusan BL1M lulus atau tidak?

  143. MAHARON BIN MUSA says:

    Saya nak semak keputusan BL1M lulus atau tidak?

  144. vicknesh says:

    SAYA NAK SEMAK KEPUTUSAN BL1M LULUS ATAU TIDAK?

  145. AMUTAA says:

    saya nak semakan keputusan brim lulus atau tidak

  146. ann says:

    sy mahu bertanya tentang permohonan br1m saya,, tahun lepas dapat,tahun ni tiada jawapan,suda pergi LHDN tp tiada respon,,

  147. Mughilan Karuppaih says:

    Saya Mughilan A/L Karuppaih No KP : 780117106045 nak semak status i ni berjaya atau tidak ?

  148. mohd asni bin basni says:

    Salam saya mohd asni bin basni / i.c no ; 750208-12-5367 saya nak minta kepastian akan status brim saya adakah lulus ataupun tidak sebab saya tak tahu macam mana nak semak, boleh tak beritahu / bantu saya akan keputusan status saya

  149. NAK SEMAK TARIH BRIM SAYA ,MELALUI AC BANK HONG LEONG

  150. nor hanizam bin zahari says:

    salam blh info sy nk semak permohonan br1m sy

  151. faizal bin othman says:

    Nk semak brim

  152. erin anak johnny says:

    sya nak semak keputusan samada sya layak menerima atau tidak?

  153. mohanambal a/p subramaniam says:

    pendapatan saya sebulan rm900 boleh tak saya dapat apa2 bantuan

  154. hakim says:

    Apa x dapat lagi nie

  155. Fayzal Hilmy bin ahmad says:

    Saya hendak tahu adakah bantuan rakyat 1 malaysia(brim3) isteri saya aminah halip sudah dimasukkan kedalam akaun bank.sebab sudah 5 hari kami meyemak baki didalam akaun isteri saya masih belum masuk.tolong semak encik/puan

  156. kavetha a/p gunasegaran says:

    Saya layak dpt br1m atau tdk

  157. ahmad redzuan bin mohd khari says:

    Macam mana nak semak br1m

  158. ismail bin jabbar says:

    bilakah saya dapat brim lambat ke?

  159. Nurill Ain Zubeidha says:

    pd tahun lepas saya dpt br1m 2.0 ..tp tahun ini br1m 3.0 saya xdpt pulak kenapa ye? semua kelayakan syarat-syarat saya ikut..saya call talian online byk kali..?
    line busy..

  160. SAYA FEDILIS BT FONG HING LEE.SAYA DAH SEMAK NAMA SAYA..TETAPI SAYA BELUM TERIMA SURAT DRI KERAJAAN..KINI SAYA TAK DAPAT BRIM,SEBAB TAK DAPAT SURAT BAGAIMNA?…BLE TLONG SEMAKKAN SAYA.TRIMA KASIH.

  161. Lim Chin Lake says:

    saya hendak menyemak bahawa adakah permohonan BR1M layak dapat ?terima kasih.

  162. faiz says:

    saya nak tanya ni,napa bantuan brim saya masih belum dapat lagi…?ramai ahli keluarga saya belum dapat bantuan brim lagi..adakah mereka lupakan nak bagi ataupun pihak kerajaan tiada duit lagi nak bagi bantuan pada rakyat..sila jawab..kawan-kawan saya pun masih belum lagi terima bantuan brim lagi ni..pe kes..?

  163. latif says:

    saya nak tanya saya dah check brim dekat LHDN mengatakan permohonan saya lulus tapi saya masih x terima lagi ape-ape surat pun..

  164. ellyana says:

    Askum..Saya dari johor bahru.Ingin memastikan bagaimana dengan BR1M saya.Sehingga sekarang saya masih belum menerima sebarang surat call atau apapun keputusan BR1M saya.
    Saya sudah ke LHDN bbu johor dan berapa banyak kali saya harus ke lhdn dan harus menunggu…dan terus menunggu.
    Saya mahu kan Hak saya dan Undi tetap Undi tapi jangan mempermainkan Rakyat dengan kata serta janji manis itu ini.
    Hak tetap HAK!!!

    Terimakasih

  165. Boleh beritahu saya kenapa saya tak dapat sehingga kini.
    Tolong jelaskan
    T.kasih.

  166. chong yuik shiang says:

    I nak tanya kenapa i belum dapat??pun tak ada surat balas pun??tolong i cek terima kasih…ic 900826045226

  167. Duwea says:

    As salam.. Lhdn kata bln 5 dapat, sampai sekarang xboleh, surat menyurat pun xdop..

  168. mohamad hairizal bin rosidan says:

    Sy baru berkahwin mcm mana sy nak kemaskini maklumat dulu syg dpt bujang dan isteri syg pun sama

Leave a Reply

CommentLuv badge