24 Responses to “Gambar Seksi Rozita Che Wan Pakai Skirt Gaun Nampak Peha”

  1. x sedar diri betul la minah sorang ni
    Blog Berita Online recently posted..Polis Tahan Pelajar USM Ugut Bom Helikopter PM

  2. lala says:

    sepatutnya Kak Rozita pakai pakaian yg sopan sesuai dgn umur. wlaupun ikut tema takkan smpai sanggup pkai mcm itu. tak masuk akal.

  3. yliana says:

    setuju sangaattt….dengan Lala

  4. hud aikara says:

    alasan lemah betul…boleh pakai legging pendek paras lutut dan ia masih imej Kpop…kalau betullah dia nak berfesyen sangat. Adoi peliklah muka tua pakai baju remaja…

  5. Anti artis over says:

    Inilah dia janda tua tak sedar diri!

  6. otai says:

    plik btl…. sptutnya dah tua2 ni pkai la yg sopan… bla d tgur mrh2… ape nak jd ar… memalu kan kaum jnda… bak kta pptah… krane nila stitik rsak susu sbelanga… brtaubat la cik ta oi…

  7. mat topot says:

    patut gi tengok fesyen org2 tua korea…depa pakai camne…baru rock makcik rozita.

  8. TROLOLOL says:

    adeh,,,
    TROLOLOL recently posted..voucher KFC II

  9. TROLOLOL says:

    skirt
    TROLOLOL recently posted..lain harga

  10. ifti says:

    Hmmm..statement yg sgt2 memalukan!!golongan yg bakal meramaikan ahli neraka..nauzubillahi minzalik..bukan mini skirt yg akan menjadi perhiasan d akhirat sana,hina sgtkah baju kurung..astaghfirullah!!dunia akhir zaman,bila seorg muslim mempertikaikan hukum Allah swt.

  11. mya isyary says:

    kalau diikutkan baju kurung tu sesuai utk semua majlis. tapi dalam keadaan majlis yg mak cik ita kita hadiri ni kalau nak ikut tema pun tak pe. baju tu boleh pakai dengan legging apa. rasanya tak lah menjolok mata. masalahnya sekarang nak tak nak je. kalau orang tegur marah plak. artis2 kat malaysia ni kalau dah jadi artis macam segala benda2 haram boleh jadi halal plak. seolah2 depa boleh jadi maksum plak. ini bukan pertama kali mak cik ita pakai skirt pendek macam ini. umo going to 40 bukan muda lagi mak cik ita oiii. kalau tak pk pasal orang lain tolong pk pasal maruah anak2. tentulah depa akan terasa kalau kawan2 kat sekolah dok perkata tentang benda ni.berhati2 di lain kali. muka boleh lah ditempek2 untuk nampak muda. tapi hakikatnya tua tetap tua. wlau mak cik ita pakai barut je sekalipun takkan mak cik ita boleh dikatakan bayi plak he he.

  12. ayiena says:

    hu999…mk cik, mk cik bukan muda lgi oiiii…da nk jdi nenek da.. tersedak ak

  13. PALA JAKUN BETOL LA says:

    alamak semua pengoment jakun la… ciannnnnn nyer.. hahahahahahahahahahahah

  14. samad says:

    bodoh rozita tua..taik..x sedar kediri..anak lari sebab kes orng tua x sedar diri laa ni..

  15. samad says:

    tua..anak neraka…

  16. amir says:

    kalonya pun boleh saya tengok tuuuuutttttttttttttt!

  17. ameer25 says:

    yang artis dah tentu ramai pakai camtu.yang bukan artis lagi ramai pakai camtu…..nape xnak bising? mungkin sebab diorang tak ternama.jadi lebih baik tegur orang yang dekat sebelah kita.mana tahu camtu juga.anak neraka juga ker????????

  18. akym18 says:

    Nk ikt tema ke ikt arahan agama mak cik oii!

  19. mareuse says:

    btl tue….mlampau sngt dy tue…

  20. lubna says:

    macam takder akal je pompuan ni dah makin tua makun tebiat.. Kot ye nk belaki muda ingat mati ler weh.. Tak blajo agama ke…

  21. lola.shisho says:

    Ok, pertama saya nak ckp rozita ni dah berumur, pertengahan lagi tuh. Saya baca comment korang , sedeyh sgt. Macam ni ke muslim2 di malaysia ni berdakwah. Kebanyakan org comment suruh pakai legging. Sebenarnya hukum memakai legging adalah haram sbb die ikut bentuk peha dan betis. Kite nak menutup aurat bukan membalut aurat. itu sahaja, harap rozita berubah ke arah yg lebih baik. Plus, kalo nak diikutkan… Ikut tema ke ikut ke berpatutab skit ah, pakai yg menutip aurat. Pakai tudung siap boleh kan.. Bukannya susah, perintah allah pencipta tubuh badan kite yg cantik molek gitu.. Jadi jgn nk sombong .

Leave a Reply

CommentLuv badge