15 Responses to “Senarai Ranking Top Blogger 2011 Malaysia”

  1. la..nak tau kedudukan blog politik..
    fasha sandha insaf recently posted..perkara yang perlu dilakukan jika terlanjur

  2. terbaikk, melvister.com pun tersenarai..huhu.
    Asyraf Asnawi recently posted..TAHUN 2011 AMAT BERMAKNA BUAT NAJWA LATIF

  3. zulkbo says:

    salam..
    terima kasih..
    alhamdulillah..dah masuk senarai
    hujung tahun..tak tahu bagaimana
    nak kekalkan atau menambah baik..
    memang kerja keras juga nak sampai
    ke tahap tu..
    zulkbo recently posted..492 My Alexa : Tercapai Target Tahun 2011

  4. tahniah kepada mereka yang tersenarai. azam kami tahun 2012 supaya blog kami juga akan tutur tersenarai :)

  5. Tahniahlah semua.Moga tahun depan akan lebih maju lagi.
    Scarlett O’Hara recently posted..Terima kasih semua…

  6. oh!alkisah says:

    waa….tahniah…oh!alkisah mengejar korang…heeeee
    oh!alkisah recently posted..Pasangan khalwat bawa anak

  7. ohalkisah says:

    salam bro..bile nk publish top blogger untuk Januari 2012?..rasanyer ohalkisah tersenarai x?..=p
    ohalkisah recently posted..Miera Liyana Yang Seksi Bersama Teman Lelaki

  8. uncle says:

    waaa uncle pun nak berusaha keras untuk disenaraikan dlm top bloglist lah hihihi sekarang rangking juta-jutaan hahahha
    uncle recently posted..Kenapa uncle tak nak cerita pasal hantu?

  9. ohjob says:

    untung lerr.. hahaha

  10. luke says:

    bestnya kalau dapat ranking tinggi, selain dari minat masyuk tak berbloging ni? kalau boleh dapat 4 angka mungkin boleh mendorong insan2 lain di Malaysia ni khususnya untuk menjadikan blogger sebagai kerjaya.

  11. Ami says:

    That’s great.. there are many talent blogger in Malaysia

Leave a Reply

CommentLuv badge