15 Responses to “Gambar Wajah Suami Syella Kamaruddin”

  1. umi.aqil says:

    muka cam familiar jer..mcm tan sri musa hassan, bekas ketua polis negara..

  2. jess says:

    tan sri musa hassan bekas ketua polis negara ni… :)

  3. ctfza says:

    bukan la.. ni dari sisi mcam anuar zain tua2 nanti je.. kihkih

  4. ctfza says:

    btw..pernah terserempak tan sri musa hassan personally.. i yg tinggi 167 ni pun kena dongak tengok tan sri musa hassan.. ni tak setinggi tan sri ni..

  5. Aria says:

    Macam khir toyo je

    • Rap Orang Kitak says:

      Betul ker cam khir toyo… Kalau diamati Cam Najin Ngan Antatuya…. Najib pakai topeng takut Rosmah Kenai….Hehehehe

  6. BudakHingu# says:

    Hahaha, lawak la korang sume nih! Musa hasan la, anuar zain tua la, yg plg kelako khir toyo!?? kahkahkah!!

    Btw, ada org yg ngaku dpt kad kawin beliau mengatakan suami syella tu nama dia DATO MOHD REDZUAN MD YUSUF…

  7. elyani says:

    nah tulah korang tu menuduh-nuduh tak tentu pasal, tak pasal-pasal terkait nama tan sri musa hasan..dalm blog c nara tu, ada dia tulis Dato R..
    kalau Tan sri hasan mengamuk habislah c pembawa fitnah itu..

  8. zasyram says:

    bukan Musa Hassan la..

  9. lelaki Y says:

    jangan tengok gambar je….tanyalah orang yg dijemput majlis tu…pastu nilai sendiri siapa yg fitnah kawin dan fitnah 15 juta tu. siapa nak tanggung dosa beb?

  10. Nazariyusof says:

    Penulis semua, jangan buat kerja fitnah seperti ini, kesian lah tan sri musa sebagaimana kita kesiankan fitnah dato seri anuar ibrahim dan fitnah dato seri ahmad said…fitnah itu seperti memakan daging saudaranya sendiri….

  11. T-ara Arzeillia says:

    kenapa nak sembunyikan suami dia? kalau nk sembunyi jgn wat majlis segala..menyusahkan org lain je..fitnah dah merata…lagi satu syella tu anak datok ke???

Leave a Reply

CommentLuv badge