11 Responses to “Gambar Seks Budak Sekolah Dalam Kelas”

  1. ct says:

    ni peDAJAL BUDAK NAKAL..DA BUAT DOSA PAS TU DA BUNCIT BUANG BAYI KESIAN LAH KAT MAK BAPAK..TUNGKUS LUMUS CARI DUIT KORANG WAT HAL..YANG POMPUAN MURAH SGT..YG JANTAN JGN LAH ASYIK JD POROSAK????!!!!

  2. setan says:

    bodoh!!!!!

  3. ekaa says:

    betoll , lahha ape korang cakap

  4. sir says:

    iman mc tahap sbesar zarah kali tu..jgn marah2 ya. kita bedoa jk spy kita dkuatkn iman n x telibat mcm tu:)

  5. sid says:

    cam gampang…nak je aku pijak an

  6. zylee says:

    ape nk jdi,,,sklh dh jdi mcm tmpt beljr perkra xsenonoh,,,,,hrp2 ank2 kita disimpangkan per mcm tu,,,,

  7. ish ish orq pergi skolah untuk blajar bukan buat sekss omg budak skrang dh tak tau dengan dunia lagi dah….

  8. aliya says:

    Hey xtw malu la bdk2 zaman skrg tau sdp jew tp tanggungjawab lpe ,, trutamanya lelaki tw2 nk ngocok jew ,, law pmpuan tu ngndgn cm new ,, wt malu keluarga jew …

  9. romi says:

    ni dah takde keje laen kaa

  10. ahmad says:

    gila dh kot lepa ni

Leave a Reply

CommentLuv badge