25 Responses to “Senarai Top Blogger Malaysia 2011 Bahasa Melayu”

  1. Firdaus says:

    wahh menarik. thanx senaraikan.. awal pulak keluar yang ni
    Firdaus recently posted..Top Blogger September ? Pengsan Lagi

    • irfan says:

      salam.
      sy nk promote skit blog pd u all..mari lawat ke blog sy.sy ade wt tawaran untuk mnjadi ahli usawahan.pendapatan lumayan bole cech 100k per bulan..mari folow blog sy.

  2. trigyy says:

    tahniah pada yang berjaya…

    diri ini #belom berjaya.. huhu
    trigyy recently posted..(BERITA) Muka Bayi Cedera & Lebam Di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang

  3. soly says:

    wooowww~
    soly recently posted..Mimpi dipatuk Ular

    • irfan says:

      hayy.come on visit my blog.i have many product and i have a job to u all..pls visit my blog.
      this bisness u can get 100k per month..come om follow my blog.

  4. Bestnya kalau tersenarai dalam top blogger ni
    AMMAR YASIR recently posted..KOLEKSI GAMBAR BURUNG ANGRY BIRDS YANG SEBENAR

  5. tahniah siapa yg tersenarai tu…kami akan menyusul

  6. tahniah melvister utk no 21 tu. mmg terbaik la. :)

  7. Esempoi says:

    aku bila nak masuk ni
    Esempoi recently posted..Soalan kepada pakar jantina..

  8. Tq untuk info.
    infoserius.com recently posted..Inovasi Terkini Buat Si Pendengkur

  9. za says:

    Bagi yang top bloggers di Malaysia tu teruskan melakukan amal kebaikan, moga amal kebaikan anda diredai Allah dan diletakkan anda di tempat terpuji.

  10. mmg terbaek antara yang terbaek…

  11. firdaus says:

    salam sume sudi2 lah lihat web sy.berkenaan dgn emas dari GSR.terdapat gold bar,brg kemas,dinar,silver…
    simpanan emas utk ms depan.kalis inflasi…
    emas serendah 1gram rm200

  12. eddikl says:

    Bagus juga lihat maklumat sini.
    eddikl recently posted..Cara Cari Duit Malaysia Free Online

  13. firdaus says:

    salam sume kami akan mengadakan seminar celik emas dan perak di Pusat Belia Antarabangsa, Cheras pada Ahad, 15 Julai 2012.

    sesiapa yg berminat bole pm terhad kpd 30org je..

    ikhlas .
    firdaus -0182002603

  14. entri yang sangat menarik…boleh blogwalking…thankyou
    hidupbiarbest recently posted..Kenali Iblis Laknatullah

  15. hebat hebat semuanya nie aku pun heran dia buat mcm mana blog diarong jadi terbaik……..

  16. Beutiful Nara? Adui..kalah lagi blogger lelaki. Dia tue perempuan ke? Kalau x silap, aku ada terbaca kt satu blog tu Beutiful Nara kepunyaan seorang wanita..

  17. zahar1273 says:

    knapa selangor x der soalan k1 dan k2 BI Percbaan PMR? yg ada hnya skema jwapan.bleh tlng upload soalan2 itu?

Leave a Reply

CommentLuv badge