46 Responses to “Semakan Senarai Nama Calon PLKN 2012”

  1. muhammad saberi bin ishak says:

    grqm nye x dpt…….

  2. norsyafinaz binti abd hamid says:

    cm ne nak cek ni?? huhu :(

  3. capiko says:

    hmmm..taw xpe..tnsyn toi

  4. pw says:

    geramnye tak dpt .. :( , kepada sesiapa yg tahu , bole bg tahu tak mcm mne nak request tok sesape yg tak dpt ,, plisss nak sesgt pegiii .. :(

  5. raniy says:

    asalam , sedihhnye tak dpt pegiii :( isshh , tak adil laa cam niee :(

  6. anna says:

    hmm, nak g tapi xdpat…..

  7. iz says:

    gram nye dapt trplih,,

  8. jannah says:

    SEDIH + GERAM…..naper aq x dpat PLKN….mmmmmm

  9. ARIEF says:

    sape nk g plkn ? gnti dgn sy..sy xnk pegi

  10. ridewansa bin ambo says:

    saya harap dapat plkn 2012

  11. shafie says:

    best nye x dpat plkn …

  12. wrfyee69 says:

    hehehehe… yeay/// aq dpt PLKN… harp jmp korng kt sne…

  13. wrfyee69 says:

    klau korg nk cek nme korg….
    prg dan klip di … hrap korg trpilih….

  14. geram nye x dpt…peras menungging.,..

  15. ieyra says:

    mintak2la dapat

  16. bylla says:

    macam mana nak semak plkn kumpulan 2 dan 3

  17. Anish Nishyy says:

    Yo , i’ve got PLKN and i love it :)

  18. mohd suhaimi says:

    ni macam mana nk chat dapat ka tk

  19. adex says:

    aduiiiiiiiiiiiii”susah’y jgak !

  20. SITI NUR AISHAH BINTI KHALID says:

    cm mane nk tahu dapt kew tk PLKN………

  21. ieka says:

    erm entah larw dpt pggln k’bpew?????

  22. naszira says:

    mntx2 elaun up ckit..he22

  23. lee seng huat says:

    plz check my plkn (lee seng huat 950803-13-6489)….

  24. mohd borhan bin baharun says:

    nak tengok ada ka nama saya tercalon

  25. Sy ingit jmpe kwan2 sy compeny charlie n jL2 KT KEM PLKN gambang i miss u kem PLKN gambang……agak2 bile boleh jmpe kwan2 tu rindu giler dorr

  26. moku says:

    why!!!
    i don wan go plkn
    why got my name !
    erh!! hate this!!

  27. min says:

    ak nk join leh.

Leave a Reply

CommentLuv badge