25 Responses to “Khidmat Negara PLKN 2012 Name List”

  1. rabiatul adawiah (adau lovepotato) says:

    macam mana nak buat pemohonan masuk plkn 2012………………..

  2. nur amalina says:

    nak msok plkn tp xnk kat tmpat sndri ..cmne nk wat pmohonan ??

  3. EfrenReyes says:

    kalau tak nak masuk mcam mana?haha

  4. azamshah says:

    bole sapa2 bagi tau mana mana nak mohon call num ni 0147215806
    azamshah recently posted..Cara Kembalikan Facebook Chat Yang Lama

  5. NORKETYJAH KETYJAH KHALIL says:

    SAYA INGIN MEMBUAT PERMOHONAN

  6. norasmira says:

    bila lagi nk cek penempatan plkn ni….

  7. zai says:

    mcm mn nk join plkn?
    Mcm best je…

  8. danial lee says:

    sy tk sabar nk tgk tempat kem 2

  9. CMNE NAK MINTA PEMOHONAN PLKN ?

  10. slm sejahtera.mcm mane kalau nak mohon plkn? teruja sgt nak pergi tapi x dpt.mcm mane nk dapatkan???

  11. tenh soon yeak says:

    nak msok plkn tp xnk kat tmpat sndri ..macam nk wat pmohonan ??

  12. nurul lyana najwa binti azmi says:

    saya ingin memohon PLKN thun 2012 ini..saya da lama ingin masok PLKN ni..tapi tak dapat ..sekarang sy ingin memohon yg sy nk masuk PLKN 2012..sy hrap insyallah dapat masuk .memg sy ske sngt aktiviti ni..tlong la sy hrap2 sngt sy dapat masuk PLKN…

  13. yogeswaran says:

    saya ingin memohon PLKN thun 2012 ini..saya da lama ingin masok PLKN ni..tapi tak dapat ..sekarang sy ingin memohon yg sy nk masuk PLKN 2012..sy hrap insyallah dapat masuk .memg sy ske sngt aktiviti ni..tlong la sy hrap2 sngt sy dapat masuk PLKN…

    Sumber: Khidmat Negara PLKN 2012 Name List | melvister.com

  14. tantiana says:

    plz ..sy nak sgt3 masuk plkn .. tlg saya ,,, urm :{

  15. sye nak join plkn . camane na mintak??

    • cindyvlyalexiana says:

      macam mane ho nk ikut plkn siri 11/2014…saya t’ingin sgt nk ikt tp nama sy x terpilih…saya lahir pada tahun 1996…hmph…:(

Leave a Reply

CommentLuv badge