141 Responses to “(Youtube) Rakaman Video Seks Anuar Ibrahim”

  1. DaHLia says:

    tak dapek tgk pun…

  2. Anonymous says:

    TAK DAPAT TGOK PUN..MINTA MINTA LAH KEBENARAN CEPAT TERSELAH WALAUPUN PAHIT DAN SUKAR UNTUK MENERIMANYA…

    • pak man says:

      kita ni sebenarnya tidak pernah percaya sesuatu jika mata hati kita sudah tertutup. selagi kita bernama manusia selagi itu kita tidak bebas dari melakukan kesalahan. betulke apa yang disaksikan itu adalah lakonan menggunakan kepakaran teknologi, jika benar ia dilakonkan kan senang dulu2 lagi dibuat. kita kena lihat bahawa keinginan manusia dan sokongan dari setan tidak menghalang kita dari melakukan kesalahan dan kesilapan malahan sanggup melakukan kerja2 terkutuk.

  3. ADMIN says:

    Semalam video ni ok jer…maybe dah kena remove kot

  4. Anonymous says:

    WOO…dah kena remove laaa…cis…x dpt aku tgk!

  5. Anonymous says:

    jelas sgt muke tu mmg anuar

  6. Anonymous says:

    Pemimpin UMNO wajib bertanggongjawab diatas video ini dan rakyat harus sedar betapa korapnya akhlak dan moral pemimpin UMNO yang wajib dibuang kedalam longkang.

  7. Anonymous says:

    sama jer umno ke pkr ke..semua taikkk..muka anuar pon da macam taikkk

  8. Anonymous says:

    semua cam taik…sume bodo….

  9. Anonymous says:

    masukan la semula video tu…huhu..x dapt ttgk

  10. Anonymous says:

    klu ya pun nak menang ,tonjolkan kehebatan anda sebagai seorang pemimpin bukan cara menaburkan fitnah ,rakyat tak perlu diperbodohkan,rakyat pun ada otak yang waras boleh fikir secara logik dan munasabah..bertaubatlah…

  11. Anonymous says:

    wow..panas siottt…

  12. Anonymous says:

    rakyat bukan bodoh mahu percaya video korapsi ni!

  13. Anonymous says:

    wow..dah ade video la…

  14. Anonymous says:

    DAPAT GAK TGK…HAHAHAHA

  15. Anonymous says:

    Hanya rakyat yg tak berotak percaya. Rakyat semuanya ada otak = tak percaya!! Senang betul buat kira-kira ni. Budak kecil pun dapat buat.

  16. Anonymous says:

    yes betul..rakyat tak bodoh nak pcaya 100%..skrg zaman IT,mcm2 org boleh buat…korng percaya tak kalu ada cete2 mcmni ttg keburukan anwar ibrahim yang hebat2..hah itu bermakna tak lama lg nak pilihanraya ler tu…alamat nak menang la PKR lepas ni….hehehe tp yang best nya rahim tambi chik plak yang beria ria…muka mcm beruk, dia lupa gak nya yang dia pnh merogol seorang budak umur 17 tahun sampai nenek budak tu ke muka pengadilan…agaknya budak tu dah berumur 26 thun agak nya…ingat org tak ingat ke…huahuahua..

  17. Anonymous says:

    YA ALLAH MANUSIA BETOBAT LA…

  18. Anonymous says:

    semua ni memang giler la, kalo yer pon nk malukan anwar carilah modal lain,,stakat video gini, engat budak2 skrg boleh kena tipu ke,,teknologi dh tinggi la beb,,kejap skandal dgn laki kejap dgn girl,nonsense la!,,,

    sebaik2nya siasat dulu saksi2 tu,,dan jgn mudah percaya dgn org fasik mcm tamnbi cik tu,,

  19. ismat says:

    maklumlah pilihan raya dh dkt,org bn nk jtuh an PKR,smpai anwar ibrahim yg jdi mgsa,
    zaman skrg mcm2 ley buat la……….

  20. amin jengka 19 says:

    itulah fitnah org bn,mcm dah xde isu asyik2 video seks aje,agaknya org bn memang gila seks agaknya. sebab x tahu dosa dan pahala sanggup menfitnah org xtahu menfitnah lebih besar dosanya dr membunuh org,itulah org bn x pernah nak dgr majlis ilmu,bina masjid semata2 utk solat aje,itupun solat jumaat aje……

  21. Anonymous says:

    xpayah la nak gaduh-gaduh pasai benda ni.yang pastinya wajarkah seorang yang tidak berahklak nak jadi pemimpin..

  22. Anonymous says:

    adoiiii…nampak muka anuar sebijik la….

  23. Anonymous says:

    ya btol..igt fitnah 2 dosa dia lg truk dri membunuh..byk2kan la istigfar & bertaubat la selagi kita masih sempat..klu btola parti kita ni bgus knp sampai nk fitnah???

  24. Anonymous says:

    nampak sangat macam dibuat-buat
    bodoh betul idea datuk T.

  25. Anonymous says:

    allah akan tunjukan apa yang benar dan siapa yang benar. jgn kata apa2 lg. negara kita kan ada undang2.

  26. Anonymous says:

    tapi kalau ikut undang2 yang allah buat (hudud) seingat saya video tak boleh jadi saksi. Mengapa undang2 yang Allah buat taknak pakai? Pandai sangatkah kita? Hebat kita ke dari yang mencipta kita? siapa kita?

  27. Anonymous says:

    Jgn perbodohkan rakyat dengan video ini.Rakyat dapat menilai mana yang benar.Bn sekarang makin tersepit,Dah tak ada cara lain untuk jatuhkan dsai.Semoga Allah laknati mereka yang membuat dan menyebarkan fitnah.

    • n says:

      bodoh korang ni…dh anwar mmg perangai mcm sial..jgn lah menidakkan perkara yg sah2 benar..sikit2 ckp fitnah ble time anwar@pmbangkang kena…bistu pe hukum mengkafir sesama muslim??? layak kah nk menghukum kafir?Hanya Allah shj yg layak bukan hambaNya…

  28. Anonymous says:

    mintak dna thambi t tu atek dgan dudok di projek sampai beranok tu

  29. Anonymous says:

    perghh,,cam sebijik anuar

  30. Anonymous says:

    tak kisah la beb sapo pun boleh jadi cam ni tapi ingat la jgn becakap macam org takdo iman dan meluahkan segalo pekara yg tak diketahui nyo betul atau tidak nanti kito dapek mcmano yg kianat tu dapek adoh dosa kering jo jauhi la pekaro mcm ni jgn berkato2 melainkan berzikir kpd ALLAH

  31. Anonymous says:

    menteri duit banyak..boleh tempah topeng rupe sebijik muka anuar.cari orang surh berlakon dan rakam jarak agak samar-samar..semua tu boleh buat zaman sekarang ni beb..xda ape yang nk dihairankan la ni

  32. Anonymous says:

    Zaman sekarang semuanya boleh dibuat-buat,nak gemuk,kurus buat 10 muka yang sama pun petik jari ja….yang mundurnya pula nape guna rakaman hitam putih…weeeaaaa….

  33. Anonymous says:

    Ala dah lama dia dia buat keje nie..bagi org yang baru berjinak dengan mana-mana parti mmg sukar utk percaya sebab kalo Anwar naik jelas sekali org-org ni ada yang akan jadi menteri dan ahli korporat untuk GLC di Malaysia nanti. Tu sebab yang dok sokong dia sgt2…Cuba la pikir kalo dia pemimpin yang benar dah lama dia akan nai, tak perlu tunggu cantas mencatas sebab apa punca rezeki tu datangnya dari Allah.

    Kita org melayu kalo org lain dapat rezeki kita kata dia melobi sakan tapi kita kena ingat ketentuan rezeki tu sapa yang tentukan. Pikir2kan lah jgn setakat letak serban atas kepala kita pandai main kata2. Sesungguhnya Allah tahu apa dalam isi hati kita semua. Jadi kita doakan Anwar ni insaf atas perbuatan dia selama nie…minta pulang ke pangkal jalan dan jgn jadikan dunia ni tempat pemuas nafsu serakah yang pelik

  34. Anonymous says:

    WAHAI UMAT ISLAM, KENAPA BERCAKARAN SESAMA SENDIRI DISEBABKAN VIDEO LUCAH NIE….KENAPA BAKING SANGAT ANWAR IBRAHIM, DAN KENAPA JD MUSUH KERAJAAN….DUDUK ATAS TIKAR SEMBAHYANG LAGI BAIKLAH….INGATLAH MATI ATAU NAK KENE TSUNAMI SATU MALAYSIA BARU KORANG SUME NAK BERUBAH…BODOH…MEREKA SEMUA BAGI KORANG MAKAN KER SAMPAI JD BODOH MCM NIE….KITA BSERAH PADA ALLAH AKAN SEGALA KEJADIAN…….

  35. Anonymous says:

    HANYA ALLAH YANG TAHU AKAN KEBENARAN PERKARA INI…JGN MENTAFSIR…JGN MENUDUH…TAK BOLEHKAH KITA SERAHKAN SEMUANYA PADA ALLAH… KENAPA MENDOAKAN SESUATU YANG TIDAK BAIK AKAN SAUDARA KITE SENDIRI….KEBANYAKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA TELAH BUTA DAN TAKSUB AKAN SESEORANG INDIVIDU…KENAPA X TAKSUB AKAN NABI MUHAMMAD S.A.W…..JAWABLAH SATU HARI NANTI OK….

  36. Anonymous says:

    video bukan senang nk dipalsukn mcm gmbar. anw, ini kes normal la, manusia ada nafsu rite :P

  37. Anonymous says:

    Kita orang islam,kalo tuduh orang tanpa 4 saksi ,maka kita yang akan tanggung dosa.Kenapa mudah sangat mereka yang dikatakan beragama islam menuduh orang lain berzina?Dalami agama dulu,baru boleh tuduh orang.Jangan main lepas cakap.macam orang tidak beragama islam pulak

  38. Anonymous says:

    namapk cm betul jer…tuhan je yg tahu kebenarannyer..

  39. Anonymous says:

    eh apasal kau sorang je yg komen… org lain mana?

  40. Anonymous says:

    biarlah dia nak main dgn siapa pun…hak dia…anak bini dia pun tak kecoh…

  41. Anonymous says:

    fitnah akhir zaman…igt org skrg ni bodoh sgt ke tak blh nak pk.hei,kot ye pun nak pancing rakyat,tak payahlah nak buat fitnah mcm ni.teknologi dah canggih.tak yah nak tipu lah.sj je tunjuk jalan mundar mandir.konon2 gaya anuar.pdhl ntah brp lama ntah berlatih supaya nmpk jalan gaya anuar…piiiiirahhh..

  42. rin hanikoma says:

    bukan bercakaran…bukan baking anuwar tp jgn terjebak dgn fitnah jika tak pasti kebenarannya,,

  43. Anonymous says:

    Berdosa membuat tuduhan kpd UMNO dan juga pada pelakon biarlah pihak berkuasa negara ini tentukan siapa pelakon samaada anwar ataupun bukan. Biarkan kerajaan lantik suruhanjaya diraja siasat tapi kenapa pembangkang tolak tubuh suruhanjaya diraja? Apa motifnya?

  44. Anonymous says:

    logik ke kalau korang semua nak `ON` pun,xkan nk rakam kot…da nmpak barang baik,mesti `lanyak` teros,kan kan kan….bengap betullah mereka2 yg tayang video ni..memang bodoh…

  45. Anonymous says:

    Ya betul… setuju…

  46. Anonymous says:

    Nabi bersabda apabila datang kepada kamu seorang fasiq membawa berita maka siasatlah dahulu.
    1. Siasatlah siapa orang yang membawa berita itu, adakah dia seorang soleh/fasiq.
    2. Siasatlah berita itu benar/palsu.
    3. Janganlah terus mempercayai, percaya bulat-bulat, percaya 100%.
    Dalam hal ini perlu disiasat dahulu siapa dato’ t tu, lihat latarbelakang mereka, soleh/fasiq sebab kita kena berhati-hati dengan berita yang dibawa oleh orang fasiq. Kemudian siasatlah video itu adakah ia boleh diedit dengan menggunakan apa-apa software, sebab sekarang berbagai bentuk animasi boleh dibuat seperti yang dihasilkan oleh penerbit-penerbit filem boxoffice Hollywood dan filem tempatan contoh terbaik cerita anaku sazali, P Ramlee berlakon 2 watak, masa filem itu baru ditayangkan penonton tertanya macamana dia buat, tapi bagi kita sekarang perkara tersebut tidak menghairankan.
    Ataupun jika gambar itu adalah tulin, adakah pelakon itu adalah Anwar, adakah orang lain tidak boleh melakonkan watak Anwar. Satu contoh filem Omar Mukhtar bagaimana pelakon yang melakonkan watak Omar Mukhtar dipilih, tak lain dipilih menyerupai atau hampir menyerupai Omar Mukhtar itu sendiri walaupun pelakonnya adalah bukan Islam. Dalam teknologi perfileman sekarang lebih canggih pelakon boleh dimekap mengikut kehendak pengarahnya nak jadikan orang kepala katak ke, kepala ular ke semua boleh dibuat.
    Pada pendapat saya video ini boleh ditolak kerana ianya telah menimbulkan keraguan, dari sudut kehakiman sendiri pun, jika pembela dapat menimbulkan keraguan mahkamah boleh membebaskan tertuduh. Falsafah kehakiman Islam lebih baik membebaskan 10 orang bersalah daripada menjatuhkan hukuman seorang yang tidak bersalah. Jadi tak payahlah memburuk-burukkan saudara seIslam kita lagi dengan cara sebegini.
    Tutuplah keburukan saudara kita nescaya Allah akan tutup keburukan kita di akhirat. Sebarkanlah kebaikan saudara kita nescaya ia boleh mengukuhkan silaturrahim.
    Wallahuaklam

  47. Anonymous says:

    wow.komen yg bernas…!!!so sape slah skrg??bn ke??

  48. Anonymous says:

    kebenarannya…. lihat siapa diturunkan bencana PEMIMPIN PKR,PAS,DAN UMNO KAUM LAIN TEPUK TANGAN…LIHAAT MELAYU…DAP ANAK PAP KETAWA BESAR…ORANG MELAYU TAK TAHU BERSYUKUR ATAS NIKMAT YG ADA DIBUMI MALAYSIA…KALAU ORANG ISLAM SEWAJARNYA DIA AMAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH….

  49. Anonymous says:

    kebenaran akan mengatasi kebatilan, nak sorok mana lagi muka tu, di dunia boleh la lepas.. di akhirat tetap akan terima balasan.. kadang2 di dunia lagi Allah dah tunjukkan… carilah 100 peguambela pun, tak boleh menang…mujurlah Allah dah lenyapkan umat nabi Lut, yg ade ni tinggal cucu cicit suku sakat je..

  50. Anonymous says:

    muka ada senyum…….sapa pecaya bdohhh mcm lembu…tak kan nak rakam panggil org set video…akai ada ka…..

  51. Anonymous says:

    only a fool will believe this stupid video and the 3 stooges are too moron to brought this video xde kerje lain ke tak takut kubur ke

  52. Anonymous says:

    aikkkk bukan Ketua Menteri ka tu? kee ke keeee

  53. Anonymous says:

    zaman skrg dah cangih semua blh berubah yg x wujud pun blh wujud ini kan video ni.knp br skrg nk buat padahal kes ni dah bertahun mcm x de kesudahan.semoga allah tunjukan yg mane salah dan yg mane btl…

  54. Anonymous says:

    ooooi lantak pii lah diaorg yang shok d yg sodap diorg korng dapat apa aaa……jg periuk nasi sendiri lg baik….

  55. Anonymous says:

    Itu lah akibatnya kita mencipta isu, macam Inggeris pecahbelahkan penduduk tanah melayu dulu, sekarang bukan inggeris lagi pemecahbelah tapi melayu kita sendiri menjadi tukang pecahbelah, melayu sama melayu akan gaduh besar, siapa salah pikirlah sendiri, ingatlah berdasarkan video yang menunjukan adegan seks tetap tidak boleh dikenakan hudud kepada pelaku, perlu juga 4 orang saksi yang adil yang melihat kejadian secara nyata, jadikanlah video ini macam kita tonton filem kartun jer. Janganlah semakkan kepala anda dengan filem ini nanti kita ketagih nak tengok filem yang lebih hebat dari filem ini (ingat dosa sama), Ayoh marilah kita bersama-sama bersatu patahkan serangan pemikiran yang boleh melemahkan bangsa kita, kembalilah kepada Islam sepenuhnya nescaya kita akan selamat dunia dan akhirat. Seruan kembali kepada Islam dan ajak masuk Islam telah bermula dari seruan rasul Adam a.s dan rasul-rasul terdahulu lagi, disambung ulamak kini tanpa jemu, mereka melakukan apa yang tedaya untuk menyelamatkan kita, apakah kita tak mahu menyelamatkan diri kita sendiri. Berubahlah marilah kita berdiri teguh bersama pimpinan ulamak. Allahu Akbar…

  56. Anonymous says:

    dah tgk.. agak kelakar sbb mcm satu pementasan telah dibuat… memang pd mulanya adalah rupa mirip anuar tp kwn2 perasan tak pada hujung mana g misai.. mana g mirip org pertama.. kalu sy seorg bleh lihat dgn teliti knp org lain tak leh tgk dgn teliti.. walau mcmn pun hanya org membuat adegan tersebut dpt menjawab kebenarannya @ menidakkan kebenarannya akan ttp jgn lupa yg melihat KEBENARANNYA SEBENARNYA ADALAH ALLAH MAHA ESA.. MAHA BERKUASA…

  57. Anonymous says:

    video ini memang tulen…
    tapi, adakah pelakunya adalah seperti yang didakwa?
    dan kes apa yang sebenarnya di bicarakan?
    kes sai-fool yg di liwat atau kes video ni?
    kemana arah tuju perbicaraan sebenarnya?
    asalnya pendakwaan adalah beasakan sai-fool yang mendakwa dirinya yg diliwat.. tapi sekarang ni bertukar cerita.. mmm… nampak sangat ada konspirasi…

  58. Anonymous says:

    zaman skrg mcm2 org bleh buat,lg pun kan da dkat nk mngundi ni…dunia-dunia,knapeeela diorang asyik fitnah hamba allah yg lemah ni,beliau cuma perjuangkn nasib dan hak rakyat je bknnye gilerrrrr kuasa…dato seri anwar terang-terang tlah dianiaya oleh puak2 yg bersekutu dgn orang2 kafir…lg satu pesan sy utk si BUDAK sai-fool tu,mintakla ampun bnyk2 pada tuhan…bnyk mane pun duit kita,bila mati nnt kain kafan je yg kita pakai masuk dlm kubur tu tau…tak tau la kalau dia pakai baju kot mati nnt..

  59. Anonymous says:

    yg mula jd penerbit video ni pun siapa?nk suruh polis siasat,siapa menteri KDN?check DNA kat hospital,siapa menteri kesihatan?nak lantik suruhanjaya siasatan diraja,memangla pembangkang tak stuju sbab yg dpilih pun anak branak diorang jugak…cakap negara demokrasi ada hak bersuara tp bila anwar nk brcakap datangla si polis cakap yg perhimpunan ni taksah,perhimpunan haram,siapa datang akan diambil tindakan..apa semua ni??????hanya sbab nak memerintah,sesama bangsa difitnah..10tahun lg apa agaknye nasib yg orang melayu akan trima???jadi mulai dari skarang sama2lah kita memilih siapa yg sebenarnya betul2 memperjuangkan hak orang melayu dan bukannya memilih siapa yang mempergunakan orang melayu..

  60. Anonymous says:

    budu la…mana taw mmg anuar yg buat atas dasar maw kenakan BN ?? kite mane taw…jgn backing sapa2x…ini manataw taktik politik anuar maw kasi kenak BN kan….aku pon xtaw la…=.='

  61. Anonymous says:

    haha,,sume bodo2 belaka baik pkr atau umno,,,,
    kotor dibalas kotor,,
    baik sokong parti bebas je,,hahaha..

  62. Anonymous says:

    Dulu pembangkang buat cerita fitnah dan dedah keburukan pemimpin umno penyokong setuju kerana rakyat naktau peribadi pemimpinn.tapi sekarang bila nak dedahkan peribadi anuar kau orang kata tak boleh.dosa konon.Aku rasa kalau anuar berani
    bersumpah dimasjid selesai masaalah.Terlalu banyak dolak daliknya.

  63. Anonymous says:

    stupid………..

  64. Anonymous says:

    DSAI bukan mukak pelakon blue pun…rugi tgk klip porno kalau setakat gini, dak nampak apa pun….

  65. Anonymous says:

    xsting lngsg ! hahaha . .

  66. Raja Nakal says:

    cakap bayak x mau meh site nie tengok lawak politik kini

  67. Anonymous says:

    semua ni kerja orng2 politik kenapa takutt kalu perkara ni salah dan knpa anuar jer knpa ….
    yng lain juga ada lakukan pekara yng sama dan lebih kejam tapi tidak di jadi kan isyu dan tidak di selidik lebih mendalam ….apalah nasib anuar selalu jadi bahan dalam urusan polik …

  68. Anonymous says:

    bukan ke lebih baik kita berdoa pada allah supaya di tunjukkan kebenarannya daripada menanggung dosa menghina mengutuk menuduh antara satu sama lain. berdiam diri bukan bermakna kita tak peduli, tunggu dan lihat. sememangnya dunia politik sebegitu, pantang ada ruang dan peluang. fikirkan apa akan berlaku sekiranya vedio ini benar pelakunya seperti yang di tuduh, apa akan berlaku pula sekiranya video ini hanya mirip yang di tuduh. dunia politik sekarang tidak seperti sebelum merdeka. lebih baik kita taksub pada allah dan nabi Muhammad serta rasul2 daripada kita taksub pada ahli parti politik.

  69. Anonymous says:

    udah-udahle..banyak2kan bertaubat!!! isu BN yang menjengkelkan. Lebih baik bertaubat dari mengaibkan orang kerana Allah akan mengaibkan kalian lebih dashyat di akhirat kelak!!

  70. Anonymous says:

    Fitnah akhir zaman……….one Malaysia

  71. Anonymous says:

    yg tulis bahasa thailand tu yg aku xpaham…..hahaha….,biasa la tu…diaorg takut dgn anuar la tuh….tu pasai fitnah dia bkn2…

  72. Anonymous says:

    anu war al jubori ni depan bole blakang pun bole.pas nik najis bole DAP pun bole. sume dia nak tibai.

  73. Anonymous says:

    Jangan hina orang nanti Allah akan hina kita pula. Ya Allah ya tuhanku selamatkan rakyat Malaysia, jauhkanlah kami dari segala malapetaka dan bahaya, jauhkanlah kami dari berpecahbelah sepertimana kami dipecahbelahkan satu ketika dulu, kuatkanlah ukhuwah kami, satukanlah hati kami agar kami menjadi satu umat yang kuat dan bepegang teguh dengan talimu ya Allah. Lembutkanlah hati kami agar kami dapat menerima teguran pewaris anbia’mu ya Allah. Ya Allah janganlah engkau hancurkan bumi Malaysia ini lantaran amarahmu ya Allah. Selamatkanlah kami ya Allah, selamatkanlah kami ya Allah, selamatkanlah kami ya Allah. Perkenankanlah doaku ya Allah…. Amiiin ya rabbal aalamiin…

  74. Anonymous says:

    stkat video cmnie x yah lha nak kecoh2 tuduh org wei…aku tgok mcm najib pun ade gak.. time nak pilihanraya nie mcam 2 jer crta nak memburuk2 kan org…..

  75. Anonymous says:

    fitnah apa pulok, cuba pandang betul betul dengan ke 2 belah mata.. agak-agak siapa?..masa die senyum tu seakan sangat..bertaubatlah kita semua, nanti turun bala macam kat jepun tu baru tahu..

  76. Anonymous says:

    ini memang dia la… tengoklah cara jalan dia. orang yang pakai baju tu datuk sk tulah… dia dah lama kawan ngan nuar nih .. patu dah tau perangai nuar nih.. sebab tu dah takde rasa hormat dah.. bila dah ada video ni senanglah dia nak black mail je kawan dia tu

  77. Anonymous says:

    klu nak tau itu bukan anuar tapi datuk tambi

  78. Anonymous says:

    hahaha! Raja Petra dah buat pengakuan !! sekejap lagi ada org kata itu bukan Raja Petra. Orang Umno pakai topeng menyerupai Raja Petra….

  79. Anonymous says:

    dah bukti anuar tu, confirm. tapi aku biar je asal negara aman. boleh buat keje boleh usaha . aku kaya. mat indon pun kaya. korang bertekak biar manpuih. yang ada tergadai padan muka korang. nama aku achong, partner aku letchumi. hati masing-masin dah mcm batu. anak2 hidup melarat. kena jual 10 sen sekor. dalam politik tak kira kat mana sapa pun dia bohong no satu. pak iman tak pernah aku jumpa yg baik mcm dalam al Quran nak. yg ada semua berbau.Pak iman kalau kita nak ikut pun kena tengok amalan dia, pemimpin pun sama jugak. fitnah dah ada pada semua. menteri beli kapal pun kata rasuah, beli belon 2o sen pun kata rasuah bukti tak pernah ada. bila anuar buat filem ramai pulak tumpang sial nak jadik pembela. baik bela 4 bini aku amin

  80. Anonymous says:

    sapa dapat untung bertekak cuba bagitau. hati makin panas best ke

  81. Anonymous says:

    klu krjaan bn skrg dh trspt xkn la leh mmrnth slm 50 thn…………… pk la skt wei………….

  82. Anonymous says:

    kt tgk kptsn dun sarawak kul 8mlm ni trspt ke x??? 1 malaysia

  83. Anonymous says:

    wahai rakyat malaysia wat lah pilihan yg tepat, skrng kt hdp aman damai, ke mn pn bebas, nk mkn apa pn xda sapa nk lrng,pk lh & renung2 lah klu kt khlngn smua 2??????????????????????????

  84. Anonymous says:

    nak sokong bebas pun ada berahim alqataki, ada zulkipli lidah al cabangi ada dato zaharin gila alkuasai.. ada gobala algobloqki.
    Adakah kita sesama islam masih mahu mempercayai hal DSAI tu sedangkan lunas2 islam dlm menghukum sesorg tu kita buang dlm longkang?
    Nak ikut gak islam adahari?

  85. Anonymous says:

    bodoh sumer yg sokong anuar…korang melayu kene tipu hidup2 lagi nk bela….najib 100 kali lagi baik dari anuar x nk sokong…ada korang bela najib bila di difitnah..ada dia melenting x tau pasal…pernah korang nampak dia mencarut…korang sumer melayu x pernah bersyukur…malu la dengan diri sendiri…guna kemudahan yg kerajaan sekarang buat…korang ingat kalo pakatan memerintah malaysia akan jadi negara lebih baik ker…

  86. Anonymous says:

    wahai rakyat malaysia,
    adakah kita menyingkirkan pemimpin korup, perasuah, boros, culas, bersengkokol dgn pembunohan,ambil penasihat yahudi, pecah amanah, mudah tertipu, pemfitnah, menyelewengkan duit rakyat & mementingkan kroni akan menghuruharakan kita?
    Mengapa pertahankan ketua2 ajensi kerajaan yg mengejami & menzalimi rakyat? sedangkan mereka sepatutnya menjaga kepentingan, membantu memudah & melindungi rakyat!!
    Jepun yg ranap kena bom atom masa perang dunia ke 2, telah dibangun pulohan tahun oleh Liberal Democratic Party (LDP)hinga jadi negara termaju didunia.
    Bilamana kepimpinan LDP culas pda negara & rakyatnya maka rakyatnya memilih Parti Buroh, merka tak huru hara pun?
    Kita kena faham & dpt membezakan antara makna kerajaan dgn pemimpin2 tulang belakang kerajaan.
    Rakyat juga adalah entiti kerajaan.
    BeEnd terdiri ArmNo MIsee, MseeA adalah komponen yg hanya mentadbir kerajaan Malaysia. Tumbang BeEnd bukan tumbangnya kerajaan Malaysia.
    Tumbang BeEnd di Selangor, Kedah, Kelantan, Penang & Perak (walau sekejap)bukan bererti tumbang kerajaan negeri2 tersebut. Ada huru hara ke negeri2 tuuuu?
    Nampak taaaak??
    Yg pasti Perak huru!! kerana apa?
    kerana BeEnd tak dapat terima kekalahan. Itu yg jadi huru hara!! Mereka guna agensi2 kerajaan tanpa mengikut undang2.
    Jelasss kaaan??
    Jangan salah faham!!!

  87. Anonymous says:

    budak2 xperlu masuk campur lah………..biar orang tua je cari jalan penyelesaian…bangsat lu

  88. Anonymous says:

    yg edar vdeo seks ni mmg bangang..ko bngsat!!!ko kejam!!!ko pngkianat!!!nk tduh pn agak2 la..dose ko…bangsat ko..aku sam p.puteh…

  89. Anonymous says:

    kpd ssape yg myokong anwar bodo tu mmg bgkai…anda smmgnya bute..korang mmg spesies anwar jgk..bangang..jnis yg ske lubang jubo jgk..jilat la jubo anwar tu….

  90. Anonymous says:

    aku nk sgt anwar bangsat tu kne halau kluar dr mlysia ni!!!

  91. Anonymous says:

    kite bakar je anwar ibrahim tu!!!!

  92. Anonymous says:

    btl3..kite bkar je!!!

  93. Anonymous says:

    bakar dia!!!

  94. Anonymous says:

    anuar ni dh tukar tast…duluu minat jubo…skunk ni dh mnt puki

  95. Anonymous says:

    tua nk mmpus punn nk tmbhkn dosa lg..

  96. Anonymous says:

    gersang la si anuar ni..nfsu biawak tol…

  97. Anonymous says:

    anuar ni cite2 die nk jd pelakon cd blue…tp konet pendek…tu x lepas tu….frust la die…

  98. Anonymous says:

    tajuk cerita:konspirasi M
    kawan 1 = najis
    kawan 2 = taik
    kawan 3 = 3g
    kawan 4 = anal

    rakaman perbualan telepon.

    najis:helo taik bila nak open house
    taik :dah dekat ni, aku takutlah…
    najis:nak takut ape bende…
    taik :takut anal ambik rumah aku.

    najis:ah jangan takut aku ada.nanti kau
    tengok macam mana aku kenakan si anal tu.
    najis:helo 3g ,macam mana dgn plan kita?
    3g :dah siap dah.comfirm sama muka.jgn risau.
    nanti tengok dlm tv.
    najis:bravo… 3g ni memang gile.mana korang
    jumpa pelakon tu? hebatlah korang ni.
    3g :bila nak bayo ni?
    najis:tunggu lah.

    polis:ya video ini tulin tulin tulin.pelakon
    nya ialah ?tunggu selepas open house rumah
    taik selesai.
    taik :korang ni memang bijak bijak bijak.
    najis:mestilah minum susu yang ada DHA.halal.
    nanti aku tolong jaga rumah kau.

    orang:anal pelakon video tu.eee jangan pegi
    rumah dia.seram.

    taik :helo najis ,rumah aku dah selamat.thanks
    bro.
    najis:camne dgn upah tu.rm 36 bilion aku ambik.
    lebih aku bagi kau balik.
    taik :yang penting rumah aku selamat.bini aku
    selamat.nanti kau pandai2 lah ator lebih
    tu.

    3g :jgn lupa bahagian aku.hehehehe.
    najis:dah masuk akaun termasuk bayar lowyer.

    polis:3g akan dikenakan tindakan menyebar video
    lucah.itu saja.terimakasih.

    najis:hahaahahahahaha.berjaya.3g pandai2 kaulah
    upah aku dah bayar.
    taik :ok lah bro wa chowwww dulu.anyway thanks.

    anal: asyik2 aku juga yang kena. tunggulah
    pembalasan si tunggang.

  99. Anonymous says:

    sebenarnya hidup rakyat sarawak sangat menderita. bukan nya senang. yang senang adalah naga2 yang rakus.

    tanah tiada.kampung bila 2 masa je kerajaan angkat.rumah mahal.gaji ciput.makanan mahal.kais pagi makan pagi ,kais petang belum tentu makan.

    peminpin kaya raya. rakyat papa kedana.banyak kakitangan kerajaan tak dapat beli rumah sendiri. dok tinggal kat rumah kerajaan sampai pencen.lepas pencen duduk kat setinggan.

    jalan raya macam kubang babi.transborneo highway macam skim parit dan saliran wan mat saman.dah 50 tahun takda apa yang aku nampak.

    yang ada rakyat cuma mengeluh.mengharapkan apa yang belum mungkin terjadi.

    SAYANG SARAWAK hasil mu di kikis.taida siapa peduli.

  100. Anonymous says:

    anwar ckp je pandai la…

  101. Anonymous says:

    wahai kaumku skalian…bersatulah kamu smua..kita nie anak bangsa Melayu..jangan sesekali alpa dan lalai dgn prkara2 begini..lihatlah P.Pinang..kaum Melayu ditindas..semuanya gara-gara pemipimpin DAP yang hendak menjadikan P.Pinang sebagai Singapura yg ke-2..lihatlah kaum Melayu di Singapura pula..semuanya telah ditindas dan disisihkan daripada mendapat hak yg sama rata..tidak kisah siapa pemimpin Melayu yang menerajui tampuk kepimpinan negara..asalkan pemerintahan berpaksikan Al-Quran & As-Sunnah, mengamalkan corak pemerintahan yang adil, menjaga kepentingan bumiputera dan rakyat jelata, mendaulatkan institusi Raja-raja, melaksanakan pentadbiran 'zero' rasuah, menjaga kepentingan rakyat miskin dan luar bandar, mendengar keluhan rakyat yang menderita dan sebagainya..oleh itu, bersatulah wahai kaum Melayu..bangkitlah dari tidur dan mimpi mu..pertahankanlah tanah air kita daripada dijajah oleh bangsa2 lain..jadilah bangsa bertamadun dan diredhai oleh ALLAH SWT..jadilah umat NABI SAW yang sebenar-benarnya…

  102. Anonymous says:

    astaghfirullah! kita nie umat Islam..ALLAh itu tuhan kita, Nabi SAW itu Nabi kita..kenapa sesama saudara MUSLIM kita perlu bertengkar?? Biar Yang Maha Kuasa menunjukkan kebenarannya…bersatulah kita semua..jangan disebabkan politik..kita berkelahi dan bertengkar..?? lihatlah pada bangsa lain..mereka bertepuk tangan melihat kita begini rupa..tidakkah kita berfikir cara untuk memajukan bangsa kita?? jangan satu hari nanti tanah melayu kita nie dijual dan dijajah oleh bangsa lain..usahlah kita menyalahkan sesiapa tanpa kebenarannya yang belom diketahui…ingatlah! kita nie umat akhir zama..dajjal sudah muncul..yakjuj&makjuj dah hmpir keluar..maka FITNAH sudah menjangkiti setiap hati manusia..jangan leka dengan ini sahaja..lihatlah anak-anak muda kita..zina berlaku di mana-mana sahaja..berapa ramai bayi yang tidak berdosa dilahirkan tanpa bapa?? apatah pula artis-artis yang dijadikan rujukan utama kita..lihat pakaian & gerak-gerinya sudah cukup…bukalah penglihatan dan pendengaran kita..lihatlah bumi tanah Palestin..semuanya mnjadi korban Zionis…kenapa kita tidak membantunya dengan apa yang kita ada..??? walhal kita boleh mendoakan dan mengerjakan solat hajat untuk mereka..??? BERFIKIRLAH!

  103. Anonymous says:

    masyaALLAH….
    nie la mslhnya anak2 adam msa skrg nie…
    suka sgt memakan bangkai ssama manusia….

  104. Anonymous says:

    gila ampa ny…

  105. Anonymous says:

    elok gak ikut cadangan Ustaz Harun Din Al Hafiz spaya bersumpah dengan Al-Quran dalam masjid…

  106. Anonymous says:

    stuju…. cadangan yg baik tu… dalam Islam ada kaedah untuk menjelaskan keadaan yg sebenar juga ada kaedah untuk membela diri dari difitnah…

  107. Anonymous says:

    berani kerana benar, takut kerana salah!! Jom jadi orang yg berani kerana Allah..

  108. Anonymous says:

    Nape perempuan tu malu2 nak buka baju ya? Kena masuk bilik air pulak, same mcm lelaki tu jugak! Ada org lain ke dlm adegan ni? Perempuan tu pulak mcm standby je(mcm takut pun ade) nak mulakan adegan panas tu!

  109. Anonymous says:

    asal aq rase cm webcam je.. sbb cm ade keyboard..
    so, sal bodo sgt dowg x tw yg dowg sdg dirakam?

  110. Anonymous says:

    buat kerja tuduh gila bukan nya dpt duit

  111. Anonymous says:

    hahahhaha…nk angkat sumpah kat masjid..mst mati2 si anwar xnk…alang nk tunjuk jam omega tu pon x nk kasi…kalu btoi tunjuk je la ape msalah tau la mahal….ni dh kompom cite jolok2 jubo tuh DNA dia x mustahil ni pon dia….mmg dia…tgk muke pon tau…yg backup2 anwar ni pon mst same prangai and xtau politik anwar……..kesian2….kita bako je anwar nih…si azizah tu pon anak beranak makan ati berulam jantung takut kene blasah ngan anwar….dia kan ramai geng kene la ikut telunjuk anwar…

  112. Donnyien dot com says:

    video seks nawar ibrahim part 2 disini

  113. Anonymous says:

    Nafsu Anuar Ibrahim mengalahkanb nafsu kuda. Depan dian main, belakang pun dia main, bini Azmin Ali pub dia main.Apakha bangang benar orang PKR ini pilih dia sebagai Pemimpn. Mungkin sokong sebab Al-Juburi dah janji nak bagi sesuatu ke? Kita ada otak fikirlah sendiri. Jangan jadi pengikiut yang ikut membuta tuli.

  114. Anonymous says:

    jgn ingat pemimpin bn tu semua baik lagi teruk dari pkr macam2 skandal cuma dirahsiakan aje tak payah lah nak sumpah laknat takut dia yang kena laKNAT tuhanf

  115. yas says:

    lagi best tdur

  116. Anonymous says:

    Budu dlm video 2

  117. hang jebat n hang tuah says:

    anur macam ahmad nisfu .

  118. hang jebat n hang tuah says:

    nescaya hancur malaysia kalau dapat pada anuar.

  119. hang jebat n hang tuah says:

    wahai orang melayu persiapkan diri mu dengan ilmu .kita sudah jauh ditinggalkan.

  120. hang jebat n hang tuah says:

    anuar macam ahmad nisfu

  121. Anonymous says:

    putera rembo……bukan macam ahmad nisfu tapi ahmad nafsu bongok macam kaldai tua ka….

  122. Anonymous says:

    mahukah anda dikatakan membenarkan benda yang salah… mmm tidak?? tapi kenapa mesti menegakkan benda yang basahh… then, mahukah kita ada pemimpin yang begini? rasanya tidak kot(kalau ada otak la) adakah begini contoh pemimpin kepada golongan yang dipimpin?? rasanya tidak laa.. mmm butakah kita?? rasanya tidak kan (sebab tu ble tgk video tu) then kenapa menidakkan benda yang ketara dan nyata?

  123. Anonymous says:

    anawar hebat jugakan…..biasalah tu..tapi kenapa perlu di maklumkan dengan mesyarakat kan tu hal peribadi beliau….persolannya sekarang mana yang betul ni yang liwat kah yang seks…..malu oo kalau tak dapat bukti….persolannya lagi betul pemimpin lain tu..bersih….kenapa anuar saja yang harus kita tolak….pemimpin yang bersihpun kalau tak tahu kerja..tolak juga..kan tu lebih baik…sekarang ini kita sibok pasal anuar aje….tetapi pembangunan sudah siapkah sudah raund malaysiakah…jalanraya masuk kampung macm mana…buat apa dengan anuar anuar boleh blaahlah,,tapi sekarang ini pembangunan terutama jalan raya masih terlalu banyak yang masih belum beres contonya jalan tengkurus -lahanas kota belud…sudah jadi jalan sesuai untuk traktor ajelah…..nama saja kawasan kuat BN tetapi masih ketinggalan zaman…sibuklah kamu pasal anuar…tapi PRU 13 kita lihat..apa kan jadi….janganlah buang masa pasal anuar…

  124. Anonymous says:

    kamulah org yg x sdr dri, mngaku tau sgala2nye ,mnuduh smua org mcm taik ,trmasuklah kamu tu yg mcm taik , ludah kelangit, timpa hdg sndiri,sbnrnye kamu adalah trglong dlm org2 yg kcewa, kcwa krna kkbnran yg nyata, apa pla ftnah ,tau ke kmu ftnh tu cam ne,bla x de bkti org2 yg tksub x kn pcaya, nah.. tgklah sndiri, ape helah nk di cari. konon crdik pndai, smua otk ltk kt lutut.

  125. mian senon says:

    ya allah ya tuhan ku, tuhan yang memerantah sekian alam, sesungguhnya kaulah yang maha mengetahawi diatas segalagalanya,kau tunjukanlah kepada kami kebenaran ya allah,sesungguhnya kau telah menurunkan kepada kami umat islam dimalaysia satu ujian yang amat berat untuk kami tangong ya allah.ya allah, ya rohiom, ya karim, kau tamatkanlah dengan segeranya ya allah peristawa yang memalukan ini ya allah,dengan rasa rendah diri sesungguhnya hamba mu ini bermohon pada mu ya allah,kau tunjukanlah kebanaran jika dianya tidak melakukannya ya allah, tapi jika sebaliknya kami berserah kepada mu ya allah, sesungguhnya kami hamba hamba yang lemah dan tiada upaya melainkan dengan pertolongan mu ya allah, selawat dan salam keatas jujungan besar nabi mohamad sw.kelurga dan sahabat-sahabatnya, ya allah kau peliharalah kami dari apa neraka mu ya allah, AMIN!AMIN!!AMIN!!! YA ROB BAL ALAMIN.

  126. Anonymous says:

    sape yg xcaye 2 yg bodoh,bace harakah byk sgt kot..bace due blah pihak baru npk sape btol..sbb rakyat ade otakla rkyat caye..ape pnya bodohla ko nie leh xcaye..terang2 kot

  127. Anonymous says:

    dah terang lagi bersuluh

  128. benekaras says:

    Raja atau ketua ni Tuhan yang tentukan. Kalau baik rakyat, baik lah ketuanya. kalau korap rakyat ketua pun korapla.. nak salahkan siapa?

  129. kalispeluru says:

    taubatlah…. bila nak taubat asik tau buat aje.

  130. haru biru says:

    dsai asik garu konek je,main pun cepat pancut.pompuan yg main tu pon xde perasaan..bosan…haha

  131. Anonymous says:

    Semua orang yang menulis komen ini kecuali tulisan ini adalah BANGANG, KELABU ASAP, KERBAU TERBANG, ANJING KURAP, OTAK UDANG PERCAYA,KUPU² MALAM, KUMBANG² MALAM, BIAWAK² MALAM, TOKIK BERBUNYI SUMBANG GANJIL dan termasuk ORANG YANG POST vedio ini.

Leave a Reply

CommentLuv badge