7 Responses to “Video Seks Youtube Anuar Ibrahim Meragukan”

  1. Anonymous says:

    Saya pun hairan bagaimana juak2 UMNO boleh percaya dengan hal video seks ni. Yang saya hairan Datuk Eskay tergerak mendedahkan perilaku "Anwar" setelah dia terjumpa pita rakaman tersebut yang tersembunyi di dalam almari bilik hotel tersebut dengan motif untuk mendedahkan kepada rakyat siapa Anwar sebenarnya. Dia dilaporkan bersusah payah mencungkil almari tersebut setelah ternampak wayar. Oleh kerana dia yg menjadi rakan subahat mengaturkan pertemuan dengan pelacur, tentu saja dia sendiri boleh mengaturkan agar rakaman tersembunyi dilakukan atau berpakat dgn pihak agama Islam (dengan anggapan awal bahawa Datuk Eskay tidak suka perilaku "Anwar" dan ingin mendedahkan kepada khalayak ramai) untuk perangkap "Anwar" ketika sdg beraksi. Ianya umpama Datuk Eskay dan "Anwar" sama2 pergi mencuri untuk kesekian kalinya, tetapi rupanya perbuatan "Anwar" mencuri dirakamkan oleh kamera. Lalu Datuk Eskay gunakan rakaman tu untuk mendakwa "Anwar" itu jahat.

  2. ..... says:

    AGAKNYE DIA YANG BUAT AKSI TU KOT… BALING TAHI KT OTANG SOROK TANGAN PULAK!!!!!!!!!!!!!!

  3. Anonymous says:

    Kalau betul itu anuar aku kira hebatlah dia.Hebat kerana tak takut dosa semua dia sapu.Harap2 bukan dia noooooo!!!!!!.aku rasa geli geleman.

  4. Anonymous says:

    Eskay boleh tuduh orang jahat tetapi kenapa tidak bertindak buat laporan polis kalau setakat sumpah laknat itu biasa la orang melayu umno memang pecaya pada sumpah bukan pecaya kepada allah ,kalau dah buat kerja fitnah itu allah akan balas dengan bala kepada pemfitnah kalau buat kerja jahat allah akan azabkan mereka yang berbuat demikian ,sekiran nya sesaorang di fitnah allah akan memenangkan nya dengan kesabaran dan kemenangan kita lihat lah nanti, adakah kejahatan yang di lihat ini benar atau rekaan allah yang tahu ,kerana masing masing ada kepentingan.

  5. Nurul says:

    Ntahla, Anwar ni, mcm2 masalah dia bawak. memalukan Malaysia jer. dr dlu smpai skrg asyik2 skandal skes dia yg pelbagai variasi. politician2 lain kalau ada pun, x la berpanjangan…
    Dah tu, aku pegi Indonesia hari tu, aku ada kenalan org indon ni, dia ckp “untungla Malaysia skrg ni, makin rame yg sokong Anwar ya, dia bisa bg kebebasan kpd rakyat Msia untuk memilih orientasi seks mereka tanpa disekat undang2 yg ketat spt dulu lagi,haha ya gak bro??”

    aku punyela sentap dengar…korg tau anwar ni ramai penyokong dr kalangan LGBT kt sekitar asia ni. coz anwar ni open psal mengamalkn konsep hidup LGBT ni.
    untungla….

  6. radiah talib says:

    anuar mmg kaki bontot semua nak bedal depan belakang pon jalan mmg layak digelar ANUAR AL BONTOTI

  7. radiah talib says:

    kalau betulah anuar al bontoti yg menjadi dalang sehingga sabah di ceroboh tentera asing ada baiknya anuar al bontoti di hukum bunuh sebab dia tak layak di gelar manusia kerana padanya tiada citi-ciri sebagai manuasia yang sayangkan tanah air malah yang ada padanya adalah ciri-ciri iblis yg bertopingkan manusia jom kita ramai2 bermohon kepada allah agar manusia bernama anuar tidak ada lagi di bumi malaysia yg tercinta ini

Leave a Reply

CommentLuv badge