22 Responses to “Video Seks Anuar Ibrahim Part 2 (Papa Nurul Izzah)”

  1. donny says:

    Nasib baik sudah di claim vid tu Mel.. hehe

  2. Anonymous says:

    konspirasi jahat,.semoga dilaknat Allah s.w.t,.Amin.!!

  3. anuar says:

    dunia di akhir zaman, kejadian semua x masuk akal

  4. Anonymous says:

    sikit sikit konspirasi konspirasi dasar buta hati dan mata

  5. hang jebat n hang tuah says:

    anuar macam ahmad nisfu.

  6. hang jebat n hang tuah says:

    kalau malaysia dapat pada anuar nescaya hancur berderailah jawabnya tanah air ku yg tercinta

  7. hang jebat n hang tuah says:

    bersatulah bangsaku, carilah ilmu untuk majukan diri,anak,keluarga,saudara dan bangsa. kita sudah jauh ditiggalkan .

  8. makan hati says:

    huhu igt lah kite manusia di akhir zaman….yg baik boleh jd jahat dan yg jahat boleh jadi baik…igtlah…..

  9. Anonymous says:

    mmg confirm ini anwar……………..kesian kat wan azizah…..

  10. Anonymous says:

    anwar xde la power sgt di ranjang….. no foreplay…. kahkahkah…..

  11. Anonymous says:

    Anwar bukan Maksum

  12. d m says:

    kalau anuar bijak, dia tak kena tangkap.kalau takda angin , takan pokok boleh bergoyang.

  13. Anonymous says:

    chap hayam ja semua nie,
    si pelaku sama, tukang adu pon sama..
    yg best blh plak penonton melancap tgk depa projek.. awat yg x pi join sama bagi jadi treesome… ni x melancap dok biaq saja amoi tue dgn si pelaku.. barang x naik mcm si pelaku tu kot..

  14. d m says:

    memang sah lu ni kaki melancap .lu sama anuar sama saja. lu betul betul tak boleh pakai punya manusia. campak kat kolam buaya lagi bagus

  15. Anonymous says:

    pukimak

  16. Anonymous says:

    waklu anuar

  17. mangsa keliru says:

    berdoalah seluruh umat islam agar allah tunjukkan kebenaran

  18. Samsudin says:

    apa yang dilakukan yang bertentangan dengan syariat Islam dan ketentuan Allah, tunggu saja azab yang pedih dari Allah, sekarang pun mungkin dah terasa sedikit azabnya…dengan manusia kita boleh bekata apa apa saja….untuk menegakan kebenaran tetapi tidak akan belaku tampa izin dari Allah….

  19. me says:

    ANwar Ker,,Anuar,,Annur Kerr….Yg penting prbuatannyer terkutuk …. tersekse ler dia klakkk …mdah2an bertobat..atau berobat……. jdikan lah ia smpadan bagi kiter yg berlager2 nie…

  20. shuuu says:

    mintak dijauhkan tuhan malaysia ini dari badut seperti anuar ni memerintah….nauuzubillah betul tua kutuk ni…ini semua pun tuhan makbulkan doa sembahyang hajat oleh puak2 yang makin buta mata & hatilah jugak….dah beria-ria mintak…tuhan makbulkan…depa pulak menidakkan beramai-ramai petunjuk tuhan….nak tuhan butakan teruske mata & hati kau orang tuu…sedarlah wahai Puak Ajaran Sesat sekelian…..

  21. Ruzz says:

    Sudah sudh lar..mri kita maju depan..
    Betul ke, slh ke tidak dhx pnting lg utk kita rkyat m’sia.
    Yg pnting kjaan yg sedia ada mnjga rkyatnya dgn baik dn x brlaku kejam pd rakyatnya tu dh ckup bagus.
    Krajaan bukan smpurna sbb bukan Tuhan. Tp mahu brubah mnjadi lbih baik adalh sgt2 dihargai.
    Hidup semakin hari semakin mencabar…bukan slh sesiapa..kita harus terus tabah.
    Mari kita brsyukur dgn nikmat yg Allah berikan untuk kita semua jika dibandingkn dgn saudara2 yg seagama dgn kita d negara lain..
    Jgn prbedaan politik mnghancur serta mnghalalkn segalanya..

    Malaysia Tanah Tumpah Darahku..

Leave a Reply

CommentLuv badge