11 Responses to “Gambar Seksi Fasha Sandha di ABPBH 2010”

  1. m!sZ zAL!nA says:

    sy xberminat dgn beliau~sekian terima kasih

  2. Anonymous says:

    ish..pompuan gedik ni lagi..

  3. cikmOt says:

    ni seksi sikit jek ni…selalunya lagi seksi kan kan…

  4. Finaz Jaafar says:

    fasha nampak berisi

  5. Anonymous says:

    fasha sandha barigaliiiii!!!!

  6. Anonymous says:

    seksi..!! tengok pun tak stim.

  7. Anonymous says:

    SEXSI…. SAMA DGN KURA2 DLM KOLAM GUA

  8. Anonymous says:

    fasha sanda memang no 1….kalu dia suka saya…3 kali saya suka dia

  9. Anonymous says:

    halah kau yg komen buruk2 pasal fasha aku pasti muka mcm kura-kura lepas tu belengas mcm biawak

  10. Anonymous says:

    pendengki pendengki pendengki..boleh veramvus apa pa pun fasha sikit pun tak terjejas….menang award lagi ada..kau ada?

  11. Anonymous says:

    apa yang seksinya? korang tu dengki je. betol sorang tu kate. dia ada award, korang ada apa? habuk pun takde.

Leave a Reply

CommentLuv badge