6 Responses to “Jackie Chan Meninggal Dunia Kerana Sakit Jantung”

  1. HAW says:

    uit! tetiba je.. klu betul, maknanya zaman sekarang memang ramai yg mati mengejut.. makanya berwaspadalah ya!

  2. zuhanismohamed says:

    haih..betul ke tak ni..bab2 mati pun sampai nak dibuat april fool..

  3. Anonymous says:

    Entah la labu……..

  4. Anonymous says:

    mesti ada pihak buat berita palsu …ramai ckp april fool…

  5. lin says:

    Tipu je kan ni semua….
    lin recently posted..Happy Teachers’ Day

  6. rieson says:

    tak masuk berita pun kematian dia…maksudnya bohonglah tu…artis sehebat dia, takkan berita tv 1,2,3 dan dot3x…tak siarkan,berita hangat tu…korang jgn percayalah…

Leave a Reply

CommentLuv badge