29 Responses to “PASANGAN GAY DITANGKAP MAKSIAT”

  1. megawaty plamonia hajar. says:

    astagfirullah.gelinya.

  2. Anonymous says:

    gay skrg dah berlambak…spesis lelaki dah nak pupus

  3. . Amiera . says:

    ergghhhh.. disgusting !!!!

  4. Zulfikar Hazri says:

    eeeuuwwwwwwwwwwwww… yarkkkkkkkk

  5. Aizuddin Hanis says:

    macam haram….

  6. De Mois says:

    Macam mana dia boleh tahan tu?? Adusss…

    Cuba ini pula :
    Ibu buang bayi,anak buang emak

  7. mightymie says:

    dunia akhir zaman…

  8. Anonymous says:

    siioottt…ganas siottt

  9. Anonymous says:

    anak-anak zaman skrg mmg sial

  10. Anonymous says:

    gay skrg mmg ramai…laki dah pupusss.hahaha

  11. cikAida says:

    taw xpee.
    da susah nk cari lelaki yg sejati yg bole dibuat suami dunia akhirat..

    iyarrkk…
    geli gilerr…..

  12. SpaQue says:

    nsb i x gay..huhu

    Latest entri Lelaki akan masuk gua bila??

  13. Anonymous says:

    GILAAAAAAAAA

  14. Anonymous says:

    mak oiiiiiiii..gile apa,,, ada selera dia isap lidah…..laki sama laki plk tuh.bengonnnn!!!!

  15. Anonymous says:

    best nye..nk join skali !!! hahahaha

  16. Anonymous says:

    gelii…eiiiiiiiiiiiii…

  17. sheikh khairul hifni says:

    astghfrilluahalazim…ni blum dhsyat lg,,,,dunia akhir zaman camtu la….jgnkan bercium gitu,,bogel pun jd kebiasaan mnusia skrg tu la tsunami n bala x abis2 mnimpa…

  18. abbyera says:

    err ape perasaan dye org ek?tak geli ke ha?jantan sama jantan, cuba lah ambik iktibar fasal kaum nabi lut jadi batu sebab gay.tak malu langsung.

  19. Anonymous says:

    xsenonoh…gial sial……..wtf……

  20. Anonymous says:

    babi…..geli sial…….nk muntah darah aq tgok……ni spesis kote kecik……bodoh…..pompuan ada nk gak laki……wtf….

  21. Anonymous says:

    bkan kaum nabi lut yg jd batu, org pompei yg jd batu. nk komen org pn advise kena yg boleh pkailah, haha…

  22. hang_tua says:

    kalo korang tgok pasangan banduan bercinta dalam jel..lagi terok..maen cabut2 bulu ketiak.. cam haram,,kembang tekak aku..muke cam lori tanah,misai dah sampai tutp mulut pon si bangang gay ni nk tekenyit2 mate.. nau`dzubillah..

  23. azmi says:

    nak tengok pun malu…nak termuntah pun ada.

  24. danlee says:

    emm bestnya,… nak ikut heheheheee,..

  25. maxclinton says:

    korang cakap macam tu tapi korang jugak yang bukkak website niiiii,paku dulang paku serpih,cakap orang die yang lebih.

  26. presa1200 says:

    btol ckp Maxclinton, diaorg hanye pandai je nk kutuk gay tp x nmpak keburukan sndiri. 3gp seks melayu, awek bertudung isap konek, skodeng mandi, seks bwh tangga mcm2 lg ni sume angkara sape??? buat malu agama dan bangsa je…drpd org2 yg prasan alim ni duk kutuk gay, baik diaorg pikir cara camne nak selesai kes zina dan buang bayi…smpai hati bunuh anak sndiri, sape lg dashyat?

  27. angkol says:

    apa tujuan admin ni letak gambar x senonoh tu??
    saja nk wat publisiti murahan ka?

    censor la skit. haiya.
    18sx betol la

Leave a Reply

CommentLuv badge