20 Responses to “KENA RAMAS TETEK”

  1. Anonymous says:

    best2…mesti nak derma ni

  2. adrinaqamarina says:

    adoi. -.-'

  3. nuhara says:

    makin pelik dunia

  4. atieNOTHING says:

    walaweh -.-

  5. tomatokering :) says:

    aiyoooo

  6. AMMAR YASIR says:

    Mestilah ramai yang baik hati nak derma kalau buat macam ni

  7. nazfa says:

    peh…ni bukan derma namanya..hehehe

  8. SpaQue says:

    nice..i like..hehe

    Latest entri Lelaki akan masuk gua bila??

  9. amir07_johor says:

    giler la.. sib bai malaysia takder

  10. Anonymous says:

    ape plak xde.. dh adelaa..lg dasat.. ramas free lg haa.. xcaye tgkle kat mana2 hset bdk2 sekolah skang.. lebih pada tu lg depa ada….hai.. dunia, dunia,..

  11. DefarhanoVII a.k.a BoyPJ says:

    budak-budak sekolah zaman sekarang memang hebat…segala-galanya hebat…huhu……….. nih ramas tetek siap buat kutip dana lagik….dasat….

  12. nadya says:

    dh xtau nk comnt pr lg ntah..huhuuuuu

  13. zaL_cdpx says:

    alahaiiiii….., maruah ko mne pmpuan oi

  14. cili_kereng says:

    hahaha…klw mlysia wt cm 2 pown..mmg rmai gak y nk mnderma nyew…spe xnk peluang trbentang luas ddpn mate…hehe,smbl mnyelam drinking water…

  15. klu aku ramas..aku takkan lepas dh..dh puas baru bayaq..kah3… :D
    MelayuPanas recently posted..Para ibu ramai-ramai susukan bayi mereka di Mall

  16. matlamat tak menghalalkan cara
    inspirasicyber recently posted..Cara Letak Jam di Blog

  17. mieyah says:

    tak ikhlas nak derma la tu.. derma pun pasal nak benda tu…buat malu bangsa agama dan kaum jerrrr……….

  18. pastikan tetek itu mencanak mcm gunung everest,brula sedap
    di hisap lagi best….mmmm…perhhh

Leave a Reply

CommentLuv badge