18 Responses to “(Kantoi) Pelajar Onani Dalam Bas”

  1. Anonymous says:

    hahahaha…addoooii…

  2. Nadee Nadoo says:

    adoyai…bongoknye…

  3. adrinaqamarina says:

    blur kejap. haha! macam3 la diorang ni

  4. areteacar says:

    ada gak mcm nie. aduhai

  5. :: Zanna :: says:

    adoi…agak2 la kat dlm bas pun jd..

  6. cik miera says:

    depan org ramai pun nk wat jugak?ish malu nye…

  7. Dye Kronniesar says:

    erk?
    biar btol depan org kot?huhu

  8. Mel © says:

    haha..btul…slumber jer dia..

  9. nurul lalala says:

    tett…

  10. Anip says:

    haishh…macam2, terpancut kene orang depan dia kn, baru tau.

  11. Mel © says:

    hahaha…

  12. Anonymous says:

    tittttttttttttttttttttttttttttttt

  13. My Name is Mar says:

    Ni bukan di Malaysia ni..
    Rasanya Jepun kot…
    Tren Malaysia tak ada rupa macam ni..
    Moga-moga di Malaysia,tak ada kes macam ni although dah ada couple-couple buat aksi kurang ajar dalam pengangkutan awam..

  14. H Y D E says:

    ni kat jepun .. biasa la 2 .. kat sana sex toy mmg dijual pon ..

  15. SpaQue says:

    pe jadah..basah lantai nnti..zzzzz

    Entri bes kat sini Manchester United Pamer Aksi Sang Juara | Blackpool 2 – 3 Man Utd

  16. zaL_cdpx says:

    xlh tggu smpai umah ke dik

  17. Anonymous says:

    bse r,jepun ngre bebas,bdk bwh umo sume da xde dara.

  18. mat rempit says:

    bodoh nya budak tu bawak la wayer tu masuk kot baju baru orang tak tau apa la

Leave a Reply

CommentLuv badge