93 Responses to “Gambar Seksi Fasha Berbikini”

  1. SHA says:

    Astaghfirullahalazimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. Nasriq says:

    nasi lemak 2 hinggit…

  3. Pinung is VizarD says:

    Sapa Fasha ni?

  4. Anip says:

    fasha2..huh !

  5. aya says:

    peh!! fasha x hengat..!! public city murahan..

  6. pasoh fc says:

    budak ni sakit mental kot….

  7. Anonymous says:

    Merembes dowh!
    Copy cepat2 sblm hilang. Leh jadi bahan nih.

  8. Anonymous says:

    bahan melancap..hahahaahaha

  9. Anonymous says:

    NSIB BAIK X TSUNAMI KAT BALI…KLU TAK, XSEMPAT NK TAUBAT

  10. mohd azhar says:

    anak sapa la ni….mcm dah lupa diri jek'

  11. mohd azhar says:

    kalu besar ok la jg, ini alahai kemetot jek hahahaha…

  12. mohd azhar says:

    dato' mana yg sangkut nanti ni

  13. Anonymous says:

    dato mat kilau la sangkut nti..hahaha

  14. Anonymous says:

    ni sebab xikut agama la….agama atah dasar kad pengenalan jh..xmau nk amal,xmau jd pegangan… mulut jh manis tp ketiak mase rembe,,,xtakot neraka ko fasha oooiiiii….ingt akhirat ….

  15. Anonymous says:

    buke fasha sore jah,pmpuan kt tepi 2 pom sama2 gong….baso tino gilo…..

  16. Anonymous says:

    dada besar tp otok kecik….mitok2 knA kansser payu daro….biar hile kopek sbeloh…xdok nok paka BIKINI 2…..

  17. Anonymous says:

    kah kah kah kah…

  18. Anonymous says:

    hahhahahha

  19. Anonymous says:

    budus

  20. Anonymous says:

    Tuhan bg kte cantik bkn utk ditonton rmi org..insaflh dik….ble2 mse dia leh tarik blk cantik kte 2..syg fasha.

  21. kesalllll says:

    emmm…orang nyer cantik tpi syang lar kak oii,,,x mlu ker wt hal cm tu hairan btul….nk kta budus tu pom x thu lar sndri pkir arr broo!!!

  22. gee says:

    patutlah family jejai masih sayangkan nora danish, mungkin ND yg terbaik utk jejai. Se sexy anak saya, se glamour anak saya punlah kalau di takdirkan seperti dunia mereka ini, tidak akan saya benarkan dia berbikini. Marilah kita sama2 berdoa semoga anak2 kita serta keturunan kita tidak seperti ini. Amin..

    *Allah tidak mengenal usia. Kalau di ambil utk selamanya jawaplah kita tanpa sembat bertaubat, jika tidak selama lamanya kemudian cacat dan terlantar, ya Allah jgnlah kita kesali akan kehidupan kita itu nanti. Wallahualam.

  23. ajam says:

    nak tobat ke fasha tuh!!!!!dasarrrr betina x tau malu…..!!!!!!!!!!!!!!!!cemar agama jah mu tuh fasha….kalu jaman nabi nih…keno sembelih doh mu tu fasha….!!!!!!!!!!!!

  24. Anonymous says:

    klu fasha tu bkn artis sape peduli?……. knpe nk sibuk sgt… masing2 ade cara nk relaks la…

  25. Anonymous says:

    x teliur aku tgk..bontok bkn besor sgt…….klu sembelih cepat mati….suler je budak ni…br dia tau…….

  26. Anonymous says:

    x takut mati ke???

  27. Anonymous says:

    ummmm…ape naK jd neyh???binatang sarkas pakai baJU…..neyh manusia ape??manusia sarkas????

  28. Anonymous says:

    moga ALLAH mngampuni sgala dosa kita smua…n sma2 la kita doakan smoga ALLAH mbuka pintu hati fasha n smua umat islam utk berubah mnjadi yg lbh baik untuk ALLAH,islam,family n diri sendri,,ingatla teman2 smua…kiamat mkin mghmpiri…daa terlalu bnyak tnda2 nk kiamt….dunia ni hanyalah pinjamn,,,n bersifat sementara sahaja,yg kekal hnyalah akhirt….cintaila akhirat lbh dr dunia…

  29. Anonymous says:

    biar lah kat dia… tu hak masing-masing.. klu dia bukan artis, telanjang pun org tak peduli.. lg pun dosa pahala bukan manusia yg tentukan..

    apa pun dia nmpak sangat menarik & cantik

  30. Anonymous says:

    orang yang kutuk dia, maki hamun dia mgkin dosa lebih dari orang yang pakai bikini… hahahah..

  31. Anonymous says:

    gelak kan ajer la ha ha ha

  32. Mohd Syukri Mokhtar says:

    "aya said…

    peh!! fasha x hengat..!! public city murahan.."

    public city satuuuu~!!!! kota awam mana cik aya? hahahaha

  33. Anonymous says:

    Mcm mane si jejai leh minat kat dak sengal ni???…nora danish bkn maen mantap meletop die xnk…geduak alahaiiiiii…xslera aku…kecik sgt…mcm xcukup sifat!!!!…

  34. ijan says:

    memang dah dasar perempuan murahan, bagi free rasa pun aku tak nak….

  35. Anonymous says:

    CiSSSSSS!!!!!!!!!!! sial punya artis….memg patt pon jejai putus hubngan dgn fasha….wahai jejai kalau ko nak cari perempuan ko cari perempuan KAMPUNG je seng…..BUKTI!!!!!

  36. Anonymous says:

    buruk ngat prangai,,xlawa lnsung…

  37. Anonymous says:

    puting or clitoris xnmpak ag…huhu

  38. Anonymous says:

    Kasihan dengan ibubapa yang mendidiknya. Wahai ibu Fasha mengapalah tergamak anak awak mencemarkan maruah keluarga. Muhasabahlah dimana silapnya awak mendidik anak kamu.

  39. Anonymous says:

    body cantik.. tp xmow la cam ni..

  40. Anonymous says:

    engkau duduk kat negara orang islam,bukan negara orang kafir…cuba ikut pegangan orang islan sikit…jangan terpengaruh sangat dengan budaya barat..engkau tak takut ke kalau ALLAH 2 azab engkau..cubalah bertaubat n insafkan diri 2 sikit..ingatlah ALLAH tak pernah tidur!!!!
    insaflah..
    astafirullah…

  41. Anonymous says:

    ish2 sik pande insafkah?klk apa2 terjadi sik sempat taubat baruk tauk

  42. Anonymous says:

    bodoh nye fasha..kau xlayak dok malaysia la..

  43. Anonymous says:

    fasha..u seksi..i likeee

  44. Anonymous says:

    agaknya kalu kat malaysia ni blh buat lebih dr tu dah lama dia buat.bawak2 lah sedo diri tu sifasha sondot oooiiiii

  45. kila husin says:

    eeeeeeeeeeeeeee……
    tuhan jak yang tau…
    badan bedaki ada hati mw pakai bikini
    wwweeeeeekkkkkkk

  46. Anonymous says:

    ok ape…sekurang2nya die x buat mcm tu kat negara sendiri dah la..neway, FS u hot babe…Auummmmmmmm!!!!,,,

  47. Anonymous says:

    lau da xmontot buntut 2 takya la nak di angkat2 lg da la nasi lemak berapa kupang je lain la yg kat sebelah 2

  48. Anonymous says:

    pa nk jd la dgn pmpuan nie..dh x dak maruah diri kot smpai sggup pkai bikini…

  49. Anonymous says:

    bestnya…jilat u..

  50. Anonymous says:

    hahaha…lantak lu ler…

  51. Anonymous says:

    cantik gak…lagi cantik kalau x pakai apa…..kwang2

  52. Anonymous says:

    jdi pelacur jer fasha oi………………..abis cite………hahahahahahaha……..fasha mmg glerkan konek laki owg…………..

  53. Anonymous says:

    sabar fasha… kita org kampong.. aku lagi seksi dr ko xde ape pon siap org kate WOW!!!! biasela… lumrah..dunia.. malaysia nie ketinggalan!! nak marah agama la ap la, last2 rogol org tiap2 hari… you all semua LIKE A PIECE OF SHIT !!!!!!!!!!!

  54. Anonymous says:

    haha..as if a normal ordinary malay gals dun wear lik tiz?? u guys knows wat she is doin jz bcs she is an actress.. but how bout others out there? and firt of all, look at ur back before blaming others.. are u perfect? im not telling wat fasha did was right, but its not oni her dress up lik tat…

  55. Anonymous says:

    kesian kat dia ……………….

  56. Anonymous says:

    apa – apa pun satu m'sia dah tengok.jd kita gelak je …… atas kejahilannya. amin

  57. Anonymous says:

    mcm pelacur je….. pasar malam

  58. Anonymous says:

    manusia xberhak m'hukum…hnya allah s.w.t…

  59. Anonymous says:

    bertaubatlah….

  60. Anonymous says:

    baik xyah pakai baju..badan pon x seksi ne..kalau jual pon org x nk kot..huhuhuhu…………………………………..

  61. Anonymous says:

    hiihihi..yg sebelah fasha tu lg cun..ns lemak 5 hinggit…

  62. Anonymous says:

    MENONGGEKK TUU…. KLU AKU KT BELAKANG MASA DIA TONGGEKKKK….PERRHHHH

  63. Anonymous says:

    alahai atas je nampak..hari ni separuh bogel,esok2 bogel terus baru syok nak tgk.

  64. Anonymous says:

    fasha nie mmg mangkuk ayun..memalukan…adoii..awat x buka smua biar nmpak tetek dan burit terus..kan sng..

  65. Anonymous says:

    fasha elok jadi pelacur je..kalau aku dapat la…aku nak jolok burit ngan penyapu smpah umah aku nie…tetek buat kompang…mst best kan…burit mamak smestynya panas bebbb……

  66. Anonymous says:

    alahai…

  67. Anonymous says:

    fasha sundal…………

  68. Anonymous says:

    macam macammmmmmmmmmmm…………. ngok !!!

  69. Anonymous says:

    subhanallah………
    ap laa nk jdi…
    dnia skrng..kejar ke dnia tnggal akhrat,…..

    ingat laa whai kaum yg bongok2… (dose beso laa)

    BOIKOT..anti seksi

  70. Anonymous says:

    korang mmg cemburu. maklumla korang punya tubuh berlapis x bleh pakai bikini. dia mungkin pakai bikini tapi perangai dia lebih baik dari korang. korang ngumpat je keje. lagila dosa

  71. dunia akhir zaman says:

    malaysia bolehh !!

  72. Anonymous says:

    baik telanjang terus..bleh gak buat modal…

  73. Anonymous says:

    kafir ni…

  74. Anonymous says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  75. Anonymous says:

    kawan die lg hebat…montok lg…saiz 38 nyer

  76. Anonymous says:

    nie..fasha sanda ke fasha sundal????
    hahaha….tau nk ambek laki org jer..x malu ke?
    tgk muke pon tau mcm muke pelacur…agaknye makbpk kturunan pelacur kot..

  77. Anonymous says:

    hmmmm mmg muke x tau malu pun

  78. Anonymous says:

    HUHUHUHUHU…………….KO 2 MUKA JE CAMTAIK………….TP X BRSYUKUR LASUNG…………DH R PRMPS LAKI ORG……… X TAW MALU LGSUNG…KO NIE XDE MRUAH KE ANNNN…HUHUHU DUK TNJUK AURAT KAT OWG…LAU LAWA XPE R GAK NI BAU MASEM JEEEEEWWWWWWWWWWW… DAH R ITAM…..HUHUHUHUU TAUBT R NGOOOOOKKKKK….EGT MAK BAPAK KO CKT………..X KCEAN KE KT DORG YG SGGUP MBSRKN KOWWW TP KO CNTENG TAIK KT MUKA AYAH GAN IBU KOOOO………….AKU DOAKN KOWW BERTAUBAT RRR..AKU MNTK MAAF LAU KOO TRASA KATA2 AKU 2 ENNNNKKKK…..SOE SGT44444444444444444444444……………..

  79. Anonymous says:

    wei fasha..jom la ringn2 ngan den..bsek ko resign jd artis do..ko jd pelacur lg kaye..bakat dh ade..tngk gaye pon lagi lh ade..jom la kite ringn2

  80. Anonymous says:

    JAHAT NYE kh pragai………..lau bdn tu lawo xpe R JGK nk tnjuk2,,,,,,,,,,nie bdn xwpe laku pn nk tnjk gok…………TOHLOL PNYE org….huhuhuhuhuhuhuhuhu,,,………

  81. Anonymous says:

    KOMEN2 TERBAEK !!!!!

    MALAYSIA BOLEH

    MENONGGEKK TUU…. KLU AKU KT BELAKANG MASA DIA TONGGEKKKK….PERRHHHH

    bestnya…jilat u..

    dada besar tp otok kecik….mitok2 knA kansser payu daro….biar hile kopek sbeloh…xdok nok paka BIKINI 2….

  82. thaqiffnaufal says:

    aku suka sangat gambar nie…huhuhu

  83. Anonymous says:

    bedoh

  84. memng x sedar dri tol lar…
    dah islam,bwat la cm islam ..
    booodoohhh
    xtkot bawu neraka kew ? ?

  85. SAYA says:

    melantak la fasha nak pakai mcm mana . . kehidupan die , die kan artis meletop gituu , dosa masing2 tanggung k ? kalau bukan artis tu berlambak lagi yg nak ditegurkan :)

  86. ayiena says:

    hu99…pencemaran alam.law ko krisian x la aku kisah sngt,nie x,nme je islam..hadoii…insf la.kite bukn lame kt dunia nie..bila2 je boley mati

  87. hai cik fasha,dah lupe diri ke hah?????awak mesti kene ingat yg malaikat sentiase tulis ape yg kite buat….

  88. Anonymous says:

    Baru snang nk kene.

  89. Anonymous says:

    Mase die duk honggek cam2. Molek kalau sumbat bia masuk dale burit. Pahtu kopek fasha denge saing dio aq asoh pele aq. Aq nk rogol 2 dua tino hok ado dale gambar sampai dio sakit.

Leave a Reply

CommentLuv badge