12 Responses to “Cara Pengguguran Bayi”

  1. Imzainieyzulkipli says:

    perghhhhh teruk btl manusia mcm nie…

  2. amane says:

    Kejam..dia sanggup lihat lagi bayi yang dah mati tu..

  3. Ayin Sweet says:

    kasihanilah bayi itu bayi itu tidak bersalah … bayi itu hanya insan yang biasa sahaja .. Jika takmahu bayi itu serahkan kepada sesiapa supaya menjaganya janganlah gugurkan atau membuang bayi itu ..

  4. Anonymous says:

    dia x fikir ke lau kan mak dia wat g2 ape rase org g2 x boleh hidup lame AMIN………….bodoh ye betine………..lau wt ank pndai jage ank x reti ape jenis mak la 2 sian dia bayi 2 nk gak hdup cam mak dia………..
    BODOH X DE OTK GRAM YE Aq…………AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

  5. Anonymous says:

    aku mmg x suka budak2 tapi x sanggup tgk ..shit.

  6. sir says:

    apa ble kita wat..sbrla..taula dia di hr PEMBALASAN t :)

  7. araishi says:

    Manusia ni xde perasaan langsung!!!!!!!org lebih teruk daripada manusia zaman primitif .f**k sh*t…. !!!!!!!

  8. fizzla says:

    ya Allah ksianyer baby yg xbrsalah tu,ape lah dosa die..mnurut mklumt yg aku bca sape2 yg mbuang @ mggugurkan bayi kelak die akan jdi giler dgn ktidak warasan die mggugurkan byi trsebut..ha hmbik ko..stiap prbuatan ade gnjaranyer..baik @pon buruk.. ;-)

  9. fizzla says:

    ya Allah ksianyer baby yg xbrsalah tu,ape lah dosa die..mnurut mklumt yg aku bca sape2 yg mbuang @ mggugurkan bayi kelak die akan jdi giler dgn ktidak warasan die mggugurkan byi trsebut..ha hmbik ko..stiap prbuatan ade gnjaranyer..baik @pon buruk..

  10. hazel says:

    manusia yang xda perikemanusiaan langsung!!

Leave a Reply

CommentLuv badge