22 Responses to “Aksi Panas Budak Sekolah (18sx)”

  1. monica says:

    teruk btl bdk zaman skg..semakin berani pula.. -.-

    • Salmi Salman says:

      Jangan nak kata teruklah budak zaman ini. Mak aku kawin umur 15 tahun.Itu pun duduk berkurung di rumah inikan pula hari-hari jumpa dan bergurau senda. Jangan nak salahkan remaja kini tapi sistem masyarakat yang salah. Budak tu memang ikut lumrah.

  2. Mel © says:

    btul tu..mmg melampau~~~

  3. Anonymous says:

    huh budak sekarang jahanam moral n akhlak!

  4. syuE says:

    video ni da lme da kowt..hmm..budak2 skunk ni..drjah 6 p0wn da pndai wt bnde2 cmni..alahai~

    • kinder bueno says:

      Tau takpe .. budak sekarang .. mcm2 bole jadi .. stakat cium2 tu apr lah sgt bg deorang ..pompuqn pulak sedap bile dilayan .. mmg takkan tertahan bile tak main ..

  5. Anonymous says:

    benda sedap…besalah..

  6. zuki says:

    pornografi bersepah-sepah timbul perasaan ingin mencuba aksi terlarang………….di mana silapnyer??????????????

  7. Aksi Budak Sekolah says:

    mmg xpatut betul budak2 tu… kat sekolah belajar apa la agaknya…

    dah la buat benda tak elok… siap rakam lak tu… pastu videonya lak tersebar…

    buat malu jek…

  8. samsularifin says:

    yang budak perempuan tu pon kenapa la senang sangat termakan kata2 orang..pikir la dulu

  9. Tamparuli asalku says:

    mcm2 btl ada skrng…..

  10. Anonymous says:

    erkk….nak muntah seh..

  11. corn says:

    kan? kan? kan? xda sivik tul bebudak skrg.. tu la realitinya.. negara makin maju, otak makin mundur.. huhu.. cian dorg kn.? xckup perhatian dr mak bapak..hehe

  12. Erik says:

    Budak skrg ni..jarang nk nampak bt bnde baek..ad yg bt bnde yg xelok je… Alahaiiii. Ape nk jdi budak skrg

  13. Zayn says:

    Eshh2x,memang bdk bdh masa ane.Islam ja.Tp bdh jua.Nda ingat ke dosa?Tanggung lah sendiri

  14. azmi says:

    ni pengaruh internetlah ni…

  15. Zul says:

    Yg korang heran sesgt tu naper. Org zmn dulu pun main cmtu jgk. Aksi bgitu dh wjd sblm zmn Nabi lg. Naluri & nfsu di btul. Hnya kaedh yg slh. Aper kata klu khwinkn jer bdk2 akil baliqh tu.

  16. haru biru says:

    jangan nak menyalahkan bdak zaman skarang je,zaman dulu pun sama gak cume xde medium penyebaran je..

  17. hampa pon sama says:

    hampa pon sama..akai search.google bnda lucah..memg padan pon..ntah2 dlm komen ni mngkin ada budak2 laki tu salah sorg..korg ni baik laki pmpuam smua sama..otak belu

Leave a Reply

CommentLuv badge