29 Responses to “SENTUH KEMALUAN WANITA”

  1. Anonymous says:

    kecik2 cili padi..bakal jdi progol..hihihi

  2. ikiketetel says:

    ahaha.mengom punye budak.

  3. Mel © says:

    hahaha..ingin tahu tu…tpi kantoi

  4. Miela Tahril says:

    ad0oiii…adik2..buat apa tu????ahaaa

  5. Mel © says:

    haha..adik tu ada perasaan ingin tahu yg tinggi

  6. Iena farina says:

    aishk!!!mana mak bapak bdk nie…tak lulu lah… 🙂

  7. Jieda says:

    eee.. tak malu la budak kecik tu

  8. shada wentz says:

    adoyai.. lawak ngat aih. =.=

  9. Ayin Sweet says:

    huwaaa…Kalau saya,Saya malu do..:)…budax 2 cmnug macam bengong jerkk….adoii malu den..:(

  10. Anonymous says:

    wwoohhh,,hahhahaha

  11. Budakjahat says:

    budak gatal, hahaha

  12. dibadeebut says:

    gatal sungguh budak nih..

  13. adikacu says:

    sungguh bijak itu budak

  14. fikri says:

    peerrggghhh….kentang la bdx nie

  15. sid says:

    wow…haha layan je budak tu

  16. syokdownload says:

    dia keliru..kenapa tak sama mcm dia punya,..tu dia tengah cari tu
    syokdownload recently posted..Kama Sutra ebooks etext Lovers Guide to Sexual Positions

  17. mafdi muhid says:

    peh..lainkali letak patung pakai seluar yg panjang.

  18. shah says:

    Macam macam bdak zaman skarang ni…terpengaruh ngan kawan2la tu..

  19. hafiz says:

    Dia ngh wt kajian tuuu dr ctu agk kuooo

  20. thin says:

    sekurang-kurangnye kita tau selera budak tu normal.

  21. farah dina says:

    sakai la budax bijak ni…hebat sangat,,kicik2 dah miang..

  22. hady faizal says:

    memey budak sakai

  23. War says:

    Interesting actions!!!!

  24. Nielah didikan seks yg kurang dberi perhatian,

Leave a Reply

CommentLuv badge