29 Responses to “SENTUH KEMALUAN WANITA”

  1. Anonymous says:

    kecik2 cili padi..bakal jdi progol..hihihi

  2. ikiketetel says:

    ahaha.mengom punye budak.

  3. Mel © says:

    hahaha..ingin tahu tu…tpi kantoi

  4. Miela Tahril says:

    ad0oiii…adik2..buat apa tu????ahaaa

  5. Mel © says:

    haha..adik tu ada perasaan ingin tahu yg tinggi

  6. Iena farina says:

    aishk!!!mana mak bapak bdk nie…tak lulu lah… :)

  7. Jieda says:

    eee.. tak malu la budak kecik tu

  8. shada wentz says:

    adoyai.. lawak ngat aih. =.=

  9. Ayin Sweet says:

    huwaaa…Kalau saya,Saya malu do..:)…budax 2 cmnug macam bengong jerkk….adoii malu den..:(

  10. Anonymous says:

    wwoohhh,,hahhahaha

  11. Budakjahat says:

    budak gatal, hahaha

  12. dibadeebut says:

    gatal sungguh budak nih..

  13. adikacu says:

    sungguh bijak itu budak

  14. fikri says:

    peerrggghhh….kentang la bdx nie

  15. sid says:

    wow…haha layan je budak tu

  16. dia keliru..kenapa tak sama mcm dia punya,..tu dia tengah cari tu
    syokdownload recently posted..Kama Sutra ebooks etext Lovers Guide to Sexual Positions

  17. mafdi muhid says:

    peh..lainkali letak patung pakai seluar yg panjang.

  18. shah says:

    Macam macam bdak zaman skarang ni…terpengaruh ngan kawan2la tu..

  19. hafiz says:

    Dia ngh wt kajian tuuu dr ctu agk kuooo

  20. thin says:

    sekurang-kurangnye kita tau selera budak tu normal.

  21. farah dina says:

    sakai la budax bijak ni…hebat sangat,,kicik2 dah miang..

  22. War says:

    Interesting actions!!!!

  23. Nielah didikan seks yg kurang dberi perhatian,

Leave a Reply

CommentLuv badge