37 Responses to “AKSI SEKS DUA BERADIK”

  1. immukmin says:

    nauzubillahhiminzaliq…astghfirullahhalazim..takutnye dunia ari ini

  2. Mel © says:

    kisah benar ni…ada dlam akhar metro kalau x silap

  3. Azura Ani Salaim says:

    ya ampun, gila gila…

  4. T-Ch3R Mya says:

    Astaghfirullahala'zim….

  5. adrinaqamarina says:

    takotnya~ dulu kte dengar, abang rogol adik, tapi skunk cam rela. :(

  6. isephia says:

    Astaghfirullahala'zim.. ni kerja gila..

  7. Anonymous says:

    dahsyt giler seks skrg…

  8. Anip™ says:

    ish2..truk lah..mcm2 lah !

  9. Miss Fairladyjim says:

    dunia akhir zaman, sumbang mahram makin berleluasa

  10. nadey says:

    ya Allah tu la nadey pon bc metro td……..adoiiiiiii pe nk jd dunia skung

  11. tsaicoutic tranmorphersys says:

    adesss…what the..

  12. final destiny says:

    hmmmmm..gila2

  13. Anonymous says:

    euwwwwwwwwwwww

  14. Mel © says:

    mmg jijik ..

  15. muhammad anwar says:

    ape nk jd dgn zaman skrg…ish3..

  16. Anonymous says:

    Meh kita perhalusi, tanam biji benih hari ini tidak mungkin esok lusa terus membuahkan hasilnya! Ada 5, 10, 15..tahun baru menampakan keberhasilnya!
    Tanpa kita sedar, sejak sedekad berlalu hingga sekarang malah kini pun masyarakat kita dipropagandakan dgn hiburan2, pesta2, kemegahan2, kemewahan2, cerita2 jenayah, mat rempit, pergaulan bebas, buang bayi & kemuncak kerosakan minda generasi kini adalah hal2 taboo mendasari cerita2 lucah & sex.
    Dimedia2 arus perdana: tv, radio, s/khabar & majalah2 & pemimpin2 kita tanpa selidung membicarakan hal2 tersebut. Anak2 muda mendengar, memandang & terus dipasakkan cerita tersebut sedangkan tanpa disedari pula, kita terus2an diajak mendokong, mempromosi & menyuntik secara halus hal2 itu tanpa batas. Lebih2 lagi diera langit terbuka & dunia tanpa sempadan kini!.
    Apa yg kita pandang & dengar tidak sama dgn perspektifnya dgn anak2 muda melihat. Mereka energetik, perasaan ingin tau & ingin mencuba amat membara dlm benak hati & fikiran mereka. sekalipun mereka hnya menonton iklan, jauh disudut hati mereka hanya Allah yg mengetahui.
    Sebab itu juga kita pelik dgn prilaku anak muda sekarang. Yg pelik ini tanpa keperihatinan masyarakat jadi "alah bisa tegal biasa" sama lah apa yg telah terjadi skandal adik berdik ni.
    Hal adik beradik ni, saya yakin masih ada yg berangapan "..alaah bisak la ..hal terpencil je tuu.. tak heran lah!!.."
    Pemimpin negara, ketua masyarakat, ketua keluarga wajib sama2 istiqamah membendung sumber2 -ve ni dri berleluasa. Jika tidak tua, muda, remaja, miskin, kaya, tempang,cacat malah yg buta pun dpt tempiasnya.
    Ini bukan kenyataan politik tpi saya menyentuh hal kehidupan kita, hal yg ada kenamengena dgn kelangsungan kehidupan anak2 bangsa melayu bragama islam. walau sumber yg saya catatkan dri org politik,namun kebenaranya NYATA.
    Diringkaskan "apa yg kamu/kita pilih,. itu yg akan kita dapat" pesanan dlm Al Quran "bagaimana (apa & siapa)kepimpinan yg kamu pilih itu, begitulah corak rakyatnya".
    Tepuk dada tanya i….man…

  17. asadasd says:

    Btul tu….ibu bapa pun kena sgtla main peranan, jgn asyik buat anak, lepas tu tak terjaga.

  18. che farah farahaniey says:

    ape nk jd smua ny?

  19. mat rempit says:

    wow korang kata astafirulahalazim tapi korang baca jugak emm pelik2

  20. kalispeluru says:

    dah terlampau gian,tak kira saudara

  21. pemain bola sepak says:

    ish…!!!apa dah jadi nie..?

  22. SUEFFY says:

    menyumbang dengan cara yg melanggar hukum agama….
    SUMBANG MAHRAM….

  23. puteri alysa says:

    jauh lah bala 2 dari kta smua…

  24. azmi says:

    dunia….dunia…..

  25. azmi says:

    dunia….dunia..

  26. Peminat Opera Van Java says:

    Apa nak jadi budak budak sekarang…Tak belajar nilai moral kah diorang ni..tambah tambah lagi perbuatan terkutuk tu…Aduh..Aduh..

  27. jaafarmyfrend says:

    apa nak jadi kat bebudak ni agak nya,bila dah besar nanti munkin kurang ajaran ugama agak nya

  28. a to z says:

    semua melayu je cam nie…haizzzzz

  29. jumbo jet says:

    tuhan tahu mana yg benar

  30. askree says:

    tak boleh jugak salahkan media atau artis 100%..mmg diaorg ni pun ada silap dia..tp rujuk kes2 yg melibatkan manusia dgn haiwan?kes kambing dirogol,apakah kambing itu salah sbb dedahkan aurat?

  31. Abang Long says:

    sebenarnya budak 2 ekor tu bukan melayu tapi bebudak thailand. Kat sana biasalah ada sindiket underground yg rekrut bebudak camni terutama pelacur kanak2 utk wat video camni, memang banyak video underage camni diproducedkan kat thailand…utk pasaran underground.

  32. Sharuz says:

    ntahnyer..korang neh semua nyer senang sgt percaya..terutamanya dari akhbar metrosex tuh..tak habis2 cerita pasal sex jer buh kat frontpage plak tuh..

  33. shumel says:

    mcm xda org lain .. nak jgak adik bradik .. adoyai

Leave a Reply

CommentLuv badge